Minua pelottaa lähteä tuonne ulos pimeään.
Kuitenkin kohta täytyy sinne lähteä vaikka en tiedä, että mikä kamala hirviö kuten karhu, susi, jättikokoinen mutanttirotta, Muumimörkö, kannibaali, juoppo, hirvi, norsu, leijona, kummitus, kummituskissa tai vaikka lauma teinejä tulee kimppuuni ja syö minut.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin kohta täytyy sinne lähteä vaikka en tiedä, että mikä kamala hirviö kuten karhu, susi, jättikokoinen mutanttirotta, Muumimörkö, kannibaali, juoppo, hirvi, norsu, leijona, kummitus, kummituskissa tai vaikka lauma teinejä tulee kimppuuni ja syö minut.
Muodosta sellainen pipopartio kaltaistesi kanssa ja liikutte kimpassa huutaen iskulauseita kuten "Triva-go, Triva-go", tai "Siellähän se Väinö ON!"
Muistakaa laittaa heijastinnauha hihaan.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Kuugerin Nelli?
Onko tuo joku kauhuelokuvan hahmo :D
Kelly Gruuger sukkanauhoissa. Sitä pelkään eniten ja suusta valuu vellit. huh
Minä pelkään puskista esiin tulevia pulipilluja. Huuuii!
Tai sit vois joutua Intiaan, ja jäädä päiväkotiin yksin.
Minäkin pelkään välillä pimeää. Silloin rukoilen: Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa. Sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
Ei ne geelitukat talvipuskissa väijy.
Mutta ootahan kun kevät koittaa niin taas yön pimeydessä silmämunat loistaa lenkkeilypeppusi perään....himoiten....kunnes vastustus on liikaa....
MuumiMörkö ♡ Jos näet niin lähetä tänne.
No ei siellä pimeässä metsässä ole kuin kiimaisia kettuja jotka raiscaa nalkkiintumalla. Mutta tuskin kuitenkaan, ehkä 50% mahdollisuus vaan tähän, joten ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Kelly Gruuger sukkanauhoissa. Sitä pelkään eniten ja suusta valuu vellit. huh
KElly Fuc-king GRuger!
vellihuuli se sielä vilahtelee pimeällä kujalla
Otat jonkun lehmänkellon tms. mukaan ja kilistelet sitä koko matkan ajan. Ei varmasti hyökkää kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne geelitukat talvipuskissa väijy.
Mutta ootahan kun kevät koittaa niin taas yön pimeydessä silmämunat loistaa lenkkeilypeppusi perään....himoiten....kunnes vastustus on liikaa....
Kunnes vastustus on liikaa???
Tarkoititko: kunnes kiusaus käy ylivoimaiseksi? Opettelisit säälittävä otus kirjoittamaan niin et olisi ihan täysi nolla.
Vierailija kirjoitti:
Otat jonkun lehmänkellon tms. mukaan ja kilistelet sitä koko matkan ajan. Ei varmasti hyökkää kukaan.
Joo tosi kätevää, että kili kili täällä ollaan.
Laita tussilla paksut kulmakarvat, (palkit) niin ei kellään ota eteen.
Mustat vaatteet ja huppu silmille, niin raiskarit eivät erota oletko mies vai nainen. Mörkö ei välitä sukupuolesta , mutta osaat lähteä karkuun kun tulee äkisti hemmetin kylmä ja Freddy Kruger taas ei tule ellet ota tirsoja tienposkessa.
Pue itsesi noita-akaksi ja kjäh kjähittelet kova äänisesti.
Liian isot kengät jalkaan ja äijämäisesti kävelet. Välillä syljet räkäklimppeja maahan. Saat kulkea ihan rauhassa
Minua peloittaa että pimeys nielaisee minut syvälle pimeyteen ja häviän.
Sitä minä pelkään pimeässä eniten että en näe enää itseäni ja luulen ettei minua enää ole olemassakaan.