Vierailija

Kyseessä siis jo lähes ikämies, täysin tunnoton. Onko paras tapa olla reagoimatta kokonaan, vai vastata ympäripyöreitä? Ilmeisesti narsistinen kokeilu lähteen reagointiin? Minä olen ihmisenä hänelle yhdentekevä, sairastan vaikeasti ja olen lähes kokonaan asuntoni vanki - tämä oli hänelle pilkan aihe, kuten sairastamisenikin (tästä voi varmasti jo ymmärtää hulluuden syvyyden). Mutta narsistisena lähteenä taidan yhä olla kokeiltavien kirjoissa.

Ahdistaa.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Älä vastaa mutta jos hän haastaa sinut siitä jotenkin keksi selitys jolla et ärsytä häntä. Joku sellainen jolla vähättelet itseäsi. Tai ala hirveän tylsäksi. Puhu vaan jostain säästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Älä vastaa. Jos tosiaan on narsistinen kiusaaja, niin luultavasti seuraavaksi hän haukkuu sinut siitä. Älä vastaa siltikään, koska se puolustautuminenkin on hänelle mannaa. Anna olla vaan.

Vierailija

Kuinka ihmeessä naiset noin yli päätään aina sekaantuvat näihin hulluihin? Mitä sait häneltä? Huomiota? Kauniita sanoja?  Mitä ilmeisimmin myös todella karua kaltoinkohtelua ja ilmeisen henkistä väkivaltaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmeessä naiset noin yli päätään aina sekaantuvat näihin hulluihin? Mitä sait häneltä? Huomiota? Kauniita sanoja?  Mitä ilmeisimmin myös todella karua kaltoinkohtelua ja ilmeisen henkistä väkivaltaa.

Minä olen yksinäinen ja ajoittain todellakin niin kipeä että olisin tarvinnut vahvaa tukea - mistä suunnasta tahansa. Aina ei voimat riitä, ei edes puolustautumaan, mutta tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta, että jonkun sekopään pitää siitäkin nautintonsa repiä, ja saapua haaskalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naiset sekaantuvat näihin hulluihin koska nämä hullut koukuttavat ihmisen itseensä olemalla alussa oikein erityisen ihania. Kuin sielunkumppaneita, mukautuvat toisen persoonaan kuin ameebat. Näin vastapuoli luulee että tämä on normaali olotila kyseisen ihmisen kanssa ja sitten kun henkilö näyttää oikean karvansa, vastapuoli luulee että jokin on vialla ja narsku antaa ymmärtää että tilanne on sen toisen syy ja toinen yrittää kaikkensa että se alun ihanuus palaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa. Mulla ainakin on jättänyt rauhaan, kun en ole vastannut niihin ensimmäisiin viesteihin.

Vastaamattomuus ja etäisyyden pitäminen taitaa olla ainoa keino joka toimii narsistien kanssa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään väärää että ihminen antaa toiselle huomiota ja sanoo kauniita sanoja. Se on normaalia ja parisuhteen perusta, ihan turhaan yrität syyllistää ihmisiä parisuhteen perusasioista joita et itse vaan osaa ja jäät ilman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Musta olis kiva ärsyttää tollasta, eli en vastaisi mitään.

Mun yksi työkaveri joutu tollasen narsistisen tyypin silmätikuksi. Se lähetteli ihan älyttömiä viestejä ja pti työkaveria hänen naisenaan, vaikka eivät ole edes ikinä seurustellut eikä mitään sellaista. Pikkujoulujen jatkoilla olivat jutelleet. Tästäkin aikaa jo pari vuotta. Työkaveri kerto sit safkiksella parille mieskollegalle ja kyseli mielipitetä mitä pitäs tehdä, kun jos poliisille ilmoittaa niin ei varmasti tapahdu yhtään mitään. Tämä yks mies kollega sitten pyysi sen tyypin numeroa. Se selvitti sen äijä osotteen, facebookin, instan, työpaikan, auton ja ihan kaikki mitä selviää ihmisestä ja mitä kaikkea voi selvittää.

Meidän työpaikan tämä mies on sellainen, että se saa aidosti mielihyvää jos jollekin käy källi tai mokaa muuten vaan tai just ihan mitä vaan mikä on negatiivista.. Se saa aitoa mielihyvää siitä. Se on sanonu sen ihan ääneen. Se ei ole kuitenkaan väkivaltanen sarjamurhaaja eikä ollenkaan pelottava ihminen.

Se narsisti häirikkö sai maistaa omaa lääkettä. Sen aika ei riittänyt enää mihinkään muuhun, ku asioiden selvittämiseen.

Sitä pysäteltiin liikenteessä, kun sen auto oli ilmotettu varastetuksi, se sai vuositilauksia lehdistä kotiin, se sai textiviestejä automaattisesti jonkun sovelluksen kautta, se ilmiannettiin työpaikalta varastimesta ja se sai kenkää sieltä , facebookki seinä täytty kaikenlaisesta paskasta, instassa se haukuttiin pedariksi jne. Se oli ihan loputonta piinaa sille.

Vierailija

Tietenkään et vastaa mitään. Eikä tarvitse puolustella tai selitellä mitään.

Minulle on laitettu viestiä vielä 4 vuoden jälkeenkin. Siinä välissä tämä kiusankappale oli käynyt läpi minun kavereita ja äidillenikin hän oli laittanut viestiä.

Kuinka kehtaa!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat