Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka sanovat "kiitos" koko ajan. Mikä heitä vaivaa?

Vierailija
08.02.2019 |

Koko ajan kauhea päivää kiitos, ole hyvä kiitos, olen katja kiitos, kiitos hyvää yötä samoin kiitos. Kauhea kiittely koko ajan ilman mitään syytä. Työkaverina on muutama tällainen.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mielessäsi korvata kiitokset sannalla "v*ttu", tulee heti parempi mieli.

Vierailija
2/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimet isolla alkukirjaimella, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää eniten nämä kiitos viestistäsi -automaattivastaukset sähköpostiin. No ole hyvä, mutta jos vaikka lukisit sen viestin ensin ja kiittäisit sitten, jos on aihetta.

Vierailija
4/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat kiitollisia?

Voivat toki olla epävarmoja siitä miten tulisi käyttäytyä ja hokevat siksi tuota kiitosta.

Kotona ei ole kasvettu hyviin käytöstapoihin ja yrittää nyt aikuistuttuaan näyttää paremmalta?

Vierailija
5/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kiltti ja kohtelias synnynnäisesti, ja vielä kotikasvatus tuki sitä.

Anteeksi.

Vierailija
6/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle tästä aloituksesta.

Vierailija
7/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos turhasta huomiosta. Kiitos Ap, kun teit iltani hauskemmaksi. Ei saa haukkua positiivista sanomaa, kiitos.

Vierailija
8/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos ap, en olekaan tullut ajatelleeksi, että taidan sanoa kiitos vähän joka väliin. Ei hitsi, pitänee petrata. Kiitos vielä!

Vierailija
9/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan tällainen, joka kiittelee paljon. Enpä ole ajatellut, että se voi jotain ärsyttää, kun itsestä tuntuu hyvältä, jos joku kiittää. Kiitän usein myös viestistä, vaikken ihan heti ehtisi reagoida. Olen ajatellut, että vastaanottajan on kuitenkin hyvä tietää, että viesti on noteerattu.

Vierailija
10/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa elää kiitoksella ;)

Vierailija
11/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat varmaan joskus saaneet haukut kun kiitos on jäänyt sanomatta.

Vierailija
12/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi.

Hyvään kotikasvatukseen kuuluu myös kyky arvostaa itseään. Siihen ei kuulu jatkuvien ja turhien kiitoksien ja anteeksipyytelyiden viljely.

Vierailija
13/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tuota perhanan epävarmana tuntityöntekijänä, lähes tilanteesta riippumatta ollessani kaupan alalla. Kun aikaa kului, opin sen verran itsevarmuutta että en enää kiitellyt kun työkaveri antoi tahallaan sähköiskun suhisteltuaan staattista sähköä täynnä olevan varaston läpi.

Vierailija
14/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi.

Hyvään kotikasvatukseen kuuluu myös kyky arvostaa itseään. Siihen ei kuulu jatkuvien ja turhien kiitoksien ja anteeksipyytelyiden viljely.

Hyvä käytös on tosiaan aivan muuta kuin pakonomaisesti toistellut sanat.

Vierailija
15/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käytös on hyvää käytöstä. Toki siihen kuuluvat sanat kiitos, anteeksi yms.

Pelkkä kiitoksen toistelu sen sijaan ei ole hyvää käytöstä.

Vierailija
16/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus ja miellyttämisenhalu syynä ainakin mulla, olen nimittäin tehnyt tuota.

Vierailija
17/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat varmaan joskus saaneet haukut kun kiitos on jäänyt sanomatta.

Meidän suvussamme ovat käytöstavat ja hyvä kotikasvatus olleet aina muotia. Jälkeläisiäni kehutaan joka paikassa koska he ovat sekä huomaavaisia että kohteliaita.

Kerran teinipoikani osti luokkakaverilleen kuukautissuojia kun kuuli hänen olevan pulassa. Otti ja lähti heti lähikauppaan ja vei tarpeet irtokarkkipussissa luokkakaverilleen. Hän on aina tullut hyvin toimeen sekä tyttöjen että poikien kanssa.

Mieheni haki hänet pari viikkoa sitten kotibileisiin ja siellä tytöt oikein kimppahalasivat poikaamme eli tuskin hän heitä huonosti kohtelee.

Minulta yksi pojan luokkakaverin äiti on kysynyt onko poika vapaa ja minkälaiset tulevaisuudensuunnitelmat ovat pojalla mielessä.

Vierailija
18/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi.

Hyvään kotikasvatukseen kuuluu kyky arvostaa muita ja pitää yllä positiivista ilmapiiriä.

19/52 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen ihminen. Olen kohtelias. Kiitän aina sopivissa tilanteissa tietenkin enkä vain toistele kiitosta päättömästi. Kiitän läheisiäni, esim. perheenjäseniäkin arjessa, aina kun on aihetta.

Vierailija
20/52 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄRRH HÄRRH! Härreguuud

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi