Mielikuvasi eri autoilla ajavista?
Ennen Ladalla ajoi kommarit, Toyotalla ja Volkswagenilla keskiluokka, BMW:llä kaahaavat jupit, Mersulla varakkaat vanhemmat herrasmiehet ja romanit Volvolla.
Mitä mielikuvia sinulla on tämän päivän autoista ja autoilijoista?
Kommentit (22)
Laatua saa Volvolla mutta huonona puolena on varaosien korkeat hinnat
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö amikset ajelee Corollalla?
Höpsis. Corolla on pappojen auto ja amis-nicot ajaa Bemarilla Mersulla tai vastaavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö amikset ajelee Corollalla?
Höpsis. Corolla on pappojen auto ja amis-nicot ajaa Bemarilla Mersulla tai vastaavilla.
Tai vanhemman mallisella Volvolla joka on tuunattu karvanopilla ja wundereilla sun muilla ihmeellisyyksillä.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nailla-automerkeilla-narahdetaan-eni…
Tukee omaa näkemystäni myös. Päivittäin näkee liikenteessä juurikin Bemari- ja Audi-kuskeja kaahaamassa kuin viimeistä päivää.
Olen omistanut ja ajanut koko elämäni vain Porscheilla, joten olen kokemuspiiriltäni rajoittunut (tottakai olen joutunut vuokraamaan muitakin merkkejä, kun Porscheja ei vaan ole saatavilla joka paikassa). Kaikki Porscheilla ajavat ovat todella mukavia, koska useimmat pitävät ajamisesta, ei se raha enää mitään merkitse. Hyvä auto ja kestää, niin omistajat ovat tyytyväisiä.
Kaikki, jotka ajavat uudemmilla, kalliimmilla ja nopeammilla autoilla kuin minä, ovat tyhmiä k-päitä.
Kun auto on 18-vuotias Bemari karvanopilla, kuski on 18-vuotias reipas nuorimies, jolla on aivojen paikalla karvanopat.
Vierailija kirjoitti:
Audilla ajaa ylimieliset ja itseriittoiset ihmiset. Liikennesäännöt ei päde heihin.
Ja ihan ilman kateutta sanon tämän monien vuosien huonojen kokemuksien nojalla.
Kun ostin 90-luvulla Audin, se oli hajuton ja mauton laatuauto, josta kellään ei ollut mitään mielikuvaa. Nykyisin olen aikalailla samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Kun auto on 18-vuotias Bemari karvanopilla, kuski on 18-vuotias reipas nuorimies, jolla on aivojen paikalla karvanopat.
Asuuko tämä ammattikoulusta työttömäksi valmistunut äitinsä helmoissa ja äiti soittaa joka aamu töistä kymmenen aikaan, että herää nyt rakas syömään - äiti on laittanut sinulle aamupalan valmiiksi jääkaappiin....?
Skoda- ja VW-kuskit on ihan tavallisia keskituloisia, hajuttomia ja mauttomia otuksia. Mm. minä ja isäni kuulutaan näihin.
Audi- ja Bemarikuskit on taas ihan täys k-päitä
Audilla ajaa ylimieliset ja itseriittoiset ihmiset. Liikennesäännöt ei päde heihin.
Ja ihan ilman kateutta sanon tämän monien vuosien huonojen kokemuksien nojalla.