Kehtaisitko imettää lastaa jossain kaupassa kaikkien silmien edessä
Kommentit (11)
menin aina lastenhoitohuoneeseen tai jotain imettämään.
vaikka imetyspaita onkin. mä en vaan tykkää imettää julkisilla paikoilla ja stressaannun siitä ja vauva aistii sen ja alkaa känkätä. Nykyään sitä kiinnostaa niin paljon kaikki ympärillä oleva ettei siitä enä mitään tuliskaan.
Vaikka ravintolan pöydässä. Olen imettänyt jopa bussissa!
Olen imettänyt marketin kenkäosastolla. Siellä kun on tuoli missä voi situa kun sovitetaan kenkiä.
Imetän useinkin julkisella paikalla, mutten silti tissejäni esittele. Kyllähän jotkut katsoo pitkään, ja/tai ei hyväksy, mutta se on niiden ongelma ja minua ei haittaa.
viestittänyt, että olisi häirinnyt. Ja lapsi oli oikein tyytyväinen ja imetysaika sujui muutenkin tosi leppoisasti.
Tietenkin jossain hieman syrjäisemmässä paikassa, eikä esim. keskellä kenkäosastoa. Ongelmana vain suihkutissit, joten pitää ottaa paita pois ja koko varustus esiin, että saa tungettua tarpeeksi imuketta suihkun eteen.
Eli käytännössä en.
Mutta jos vain suinkin mahdollista, etsin mieluiten rauhallisen paikan imetystä varten. Meidän vauva on niin utelias, että jos ympärillä heiluu porukkaa ja kuuluu meteliä, niin hän irrottelee koko ajan otetta rinnasta ja kurkistelee mitä ympärillä tapahtuu.
Imetystähän ei voi tehdä täysin huomaamattomasti, vaikka kaupassa olisi.
Mutta yrittäisin kyllä etsiä jonkun rauhallisemman paikan.
Eipä ole kyllä ollut tarvetta imettää neuvolan odotushuonetta julkisemmassa paikassa.
Tuskin mä nyt istahtaisin lattialle ja räväyttäisin tissit kaiken kansan näkyville mutta voisin ihan hyvin mennä esim kassojen takana oleville penkeille ja imettää huomaamattomasti. Se on varmasti monen kaupassa olijan mielestä parempi ratkaisu kun että vauva huutaa hysteerisenä.