Sivut

Kommentit (21223)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle juolahti mieleen, että sinähän taidatkin tietää tunteistani ja pelleilet kanssani koko ajan.
No ei se mitään - pelleily on kivaa :D

Mihin tää liitty? Mä en ainakaan pelleile kenenkään tunteilla jos tää oli mulle.

Tämä ei ole sulle eikä liity mitenkään sinuun, vaan siihen henkilöön, jota kaipaan :D

Jospa kerrot asiasi tosielämässä henkilölle itselleen tai ainakin annat selvän tunnisteen jotta kohde tunnistaa itsensä eikä toisten kaipaajien tarvihe arvuutella. Täällä on muitakin kuin vain sinä kaivattuinesi.

Totta, niin on, ja jokaisella on oikeus ilmaista kaipuunsa ja tunteensa juuri siten kuin haluaa. En minäkään tivaa jokaiselta kirjoittajalta tunnisteita. Siinähän arvuuttelette jos siltä tuntuu, ja minä vastaan jokaiselle, etteivät he ole hän. Se saa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aah Kirsti

Kirsti Paakkanen olet ihana. Toivottavasti rakastelemme tulevaisuudessa. Olet kasvoiltasi ja meikkaus taidoiltasi täydellisesti SUOMALAISEN NAISEN!!! Peilikuva. Haluaisin oman tyttäreni näyttävän sinulta jo 20v hehkeänä neitokaisena. Pusuja

Vierailija

Joka soluni huutaa päästä sun luo. En ole tiennyt että jotain ihmistä voi kaivata näin paljon. Olet koko ajan mielessä. Mies auta mua! En kestä enää. Soita mulle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olis kiva olla taas yhteyksissä 🙂 toivoisin sulta aloitetta tällä kertaa.

Siihen on varmasti syy, miksi täällä toivot aloitetta, etkä suoraan minulle laita viestiä? Voisin olla tuo toinen...
Ja minulla on syy, miksi odotan, että sinä otat yhteyttä.
En nolaa itseäni enää yhtään kertaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva olla taas yhteyksissä 🙂 toivoisin sulta aloitetta tällä kertaa.

Siihen on varmasti syy, miksi täällä toivot aloitetta, etkä suoraan minulle laita viestiä? Voisin olla tuo toinen...
Ja minulla on syy, miksi odotan, että sinä otat yhteyttä.
En nolaa itseäni enää yhtään kertaa.

Eiks ois reilua ja vastavuoroista että sinä otat yhteyttä jos tuo toinen on edellisellä kerralla niin tehnyt viestistä päätellen?
-sivusta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun pitäis päästä yli tästä, susta - ihana ***nushka. Päätin jo niin aiemmin, mutta vain aivoilla. Sydän ei niin vain tottele. Jatkan siis pinnistelyä. Järjellä ajatellen asia on selvä ja loppuunkäsitelty. Olet tietoisesti loitontunut, elämästäni kokonaan pois haipunut. On selvää että jäin yksin siihen jäähtyvään rakkauden paljuun lilluttelemaan, mikä kuumana poreili vain hetken. Sen myötä joskin vasta jälkikäteen kirkastuen oivalsin rakastavani sinua. Vain sinua. Ja nyt kun se rakkaus on turhaa, valuu hukkaan, ei tuota kenellekään iloa ja onnea, mun pitäisi päästä siitä yli ja unohtaa. Miten vaan voi unohtaa sellaisen jonka on oivaltanut suurimmaksi jutuksi ikinä? On kuin unohtaisi elämän itsessään, olemasssolonsa tarkoituksen ja ilon kaikkinensa.

Vielä tän kerran itken muuriasi vasten. Kylmää, kivistä muuria, jonka pystytit välillemme. Sitten alan paaduttaa itseäni. Mun on suljettava ajatuksen polut jotka johtavat sinuun. Haudattava muistot unohduksen multaan. Todettava että sinä et suonut sitä mahdollisuutta jonka olisimme ansainneet. Käännettävä sinut mielessäni nurinkurin, alettava muistamaan sinut ikävänä ja kurjana ihmisenä. Vain siten saan rakkauden ehkä kuolemaan. Vain siten voin jonain päivänä sallia sydämeni avautua jollekulle toiselle. Vain siten voin jonain päivänä kohdata jonkun edes vähissä määrin samalla tavoin kuin sinut.

Tämä on tuskan prosessi joka mun on käytävä läpi, jonka ei voi taata onnistuvan, mutta jolle en nyt näe vaihtoehtoa. Tästä epätoivon välitilasta on päästävä pois. Kun toivo sinun suhteesi on realistisesti katsoen täysin mennyttä, kun mulla ei ole mitään mahdollisuuksia enää lähestyä ja saada vastakaikua, kun ihanuus muistostasi alkaa muuttua ahdistukseksi. Jää hyvästi. Rakastin sua. Rakastan yhä, mutta en toivottavasti enää kohta. Mun on pakko päästää irti susta, meistä, siitä kaikesta mitä olisi voinut olla. Joka ehkä olikin kaikki vain villiä kuvittelua. Toivottavasti olet onnellinen valitsemallasi tiellä, vilpittömästi.

Mitä teidän välillänne tapahtui? (sivusta)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä on 13 merkkiä, joiden perusteella voit päätellä, onko löytämäsi ihminen kenties sielunkumppanisi:

1. Ajattelet jotakin, ja kumppanisi tietää, mitä ajattelet, pelkästään katsomalla sinua, aivan kuin lukisi ajatuksesi. Sanaton viestintä toimii välillänne uskomattoman tehokkaasti.

2. Jos et muista, millaista elämäsi oli ennen kuin löysit kumppanisi – etkä haluakaan – olet saattanut löytää sielunkumppanisi.

3. Sielunkumppanit haastavat toistensa ajattelutapoja ja toimintaa päivittäin. Tämä ei kuitenkaan tarkoita riitelyä, vaan lempeää kyseenalaistamista ja toistensa tukemista, johon ei kuulu toisen vähättely. Tällä tavoin he tukevat toinen toisensa kasvua ihmisenä.

4. Tuntuuko, että kumppanisi tuntee sinut läpikotaisin, vaikka olisitte tunteneet toisenne vasta vähän aikaa? Sielunkumppani tietää intuitiivisesti, miten esimerkiksi rauhoittaa hermostunutta kumppaniaan, miten auttaa tätä päästämään irti stressistä tai miten häntä tulisi piristää.

5. Se, että tunnet olosi kotoisaksi kumppanisi seurassa, on varma merkki siitä, että hän on sielunkumppanisi.

6. Sielunkumppanit osaavat kunnioittaa toisiaan silloinkin, kun ovat asioista eri mieltä – mutta kun on kyse elämän tärkeimmistä asioista ja suhteen isoista kysymyksistä, he ovat ajattelevat  yleensä samalla tavalla.

7. Sinun ja sielunkumppanisi välillä on erityinen side, jota voi olla vaikea selittää ja jota kukaan toinen ei välttämättä halua tai kykene koskaan ymmärtämään.

8. Koet suurta rauhaa kumppanisi seurassa ollessasi. Kummallakaan ei ole tarvetta etsiä elämäänsä ketään toista ihmistä.

9. Sielunkumppanit auttavat toisiaan tulemaan paremmiksi ihmisiksi. He tuovat toisissaan esille hyvät puolet.

10. Todelliset kumppanit tukevat kumpikin toistensa unelmia ja tavoitteita ja kannustavat toisiaan niiden tavoittelussa. He ovat täydellinen tiimi.

11. Voit olla vapaasti oma itsesi kumppanisi seurassa – kaikkine hyvine ja huonoine puolinesi – ja kumppanisi rakastaa sinua, niin hyviä kuin huonojakin puoliasi, täysin.

12. Tunne siitä, että suhteessasi olet täysin turvassa ja suojassa, on varma merkki siitä, että olet yhdessä sielunkumppanisi kanssa.

13. Joskus mitään sanoja ei tarvita, pelkkä tunne riittää. Jos henkilö on sielunkumppanisi, hänen kanssaan oleminen vain tuntuu oikealta – paitsi sinun mielestäsi, joskus jopa myös ystäviesi ja perheesi mielestä.

Tällainen lista löytyy 

https://hidastaelamaa.fi/2016/04/13-merkkia-etta-loytanyt-sielunkumppani...

että oletteko tämän perusteella löytäneet sielunkumppaninne?

Aika moni kohta pätee minuun ja kaivattuuni - toisaalta jopa iltapäivälehden päivän horoskooppi voi tuntua hyvinkin osuvalta, jos oikein kovasti haluaa :D Joten... eiii....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun pitäis päästä yli tästä, susta - ihana ***nushka. Päätin jo niin aiemmin, mutta vain aivoilla. Sydän ei niin vain tottele. Jatkan siis pinnistelyä. Järjellä ajatellen asia on selvä ja loppuunkäsitelty. Olet tietoisesti loitontunut, elämästäni kokonaan pois haipunut. On selvää että jäin yksin siihen jäähtyvään rakkauden paljuun lilluttelemaan, mikä kuumana poreili vain hetken. Sen myötä joskin vasta jälkikäteen kirkastuen oivalsin rakastavani sinua. Vain sinua. Ja nyt kun se rakkaus on turhaa, valuu hukkaan, ei tuota kenellekään iloa ja onnea, mun pitäisi päästä siitä yli ja unohtaa. Miten vaan voi unohtaa sellaisen jonka on oivaltanut suurimmaksi jutuksi ikinä? On kuin unohtaisi elämän itsessään, olemasssolonsa tarkoituksen ja ilon kaikkinensa.

Vielä tän kerran itken muuriasi vasten. Kylmää, kivistä muuria, jonka pystytit välillemme. Sitten alan paaduttaa itseäni. Mun on suljettava ajatuksen polut jotka johtavat sinuun. Haudattava muistot unohduksen multaan. Todettava että sinä et suonut sitä mahdollisuutta jonka olisimme ansainneet. Käännettävä sinut mielessäni nurinkurin, alettava muistamaan sinut ikävänä ja kurjana ihmisenä. Vain siten saan rakkauden ehkä kuolemaan. Vain siten voin jonain päivänä sallia sydämeni avautua jollekulle toiselle. Vain siten voin jonain päivänä kohdata jonkun edes vähissä määrin samalla tavoin kuin sinut.

Tämä on tuskan prosessi joka mun on käytävä läpi, jonka ei voi taata onnistuvan, mutta jolle en nyt näe vaihtoehtoa. Tästä epätoivon välitilasta on päästävä pois. Kun toivo sinun suhteesi on realistisesti katsoen täysin mennyttä, kun mulla ei ole mitään mahdollisuuksia enää lähestyä ja saada vastakaikua, kun ihanuus muistostasi alkaa muuttua ahdistukseksi. Jää hyvästi. Rakastin sua. Rakastan yhä, mutta en toivottavasti enää kohta. Mun on pakko päästää irti susta, meistä, siitä kaikesta mitä olisi voinut olla. Joka ehkä olikin kaikki vain villiä kuvittelua. Toivottavasti olet onnellinen valitsemallasi tiellä, vilpittömästi.

Kiitos ja hyvästi. Vaikenee. Hu asiantuntijalausunto asiasta, joka sua vaivaa. Otan sit yhteyttä....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on 13 merkkiä, joiden perusteella voit päätellä, onko löytämäsi ihminen kenties sielunkumppanisi:

1. Ajattelet jotakin, ja kumppanisi tietää, mitä ajattelet, pelkästään katsomalla sinua, aivan kuin lukisi ajatuksesi. Sanaton viestintä toimii välillänne uskomattoman tehokkaasti.

2. Jos et muista, millaista elämäsi oli ennen kuin löysit kumppanisi – etkä haluakaan – olet saattanut löytää sielunkumppanisi.

3. Sielunkumppanit haastavat toistensa ajattelutapoja ja toimintaa päivittäin. Tämä ei kuitenkaan tarkoita riitelyä, vaan lempeää kyseenalaistamista ja toistensa tukemista, johon ei kuulu toisen vähättely. Tällä tavoin he tukevat toinen toisensa kasvua ihmisenä.

4. Tuntuuko, että kumppanisi tuntee sinut läpikotaisin, vaikka olisitte tunteneet toisenne vasta vähän aikaa? Sielunkumppani tietää intuitiivisesti, miten esimerkiksi rauhoittaa hermostunutta kumppaniaan, miten auttaa tätä päästämään irti stressistä tai miten häntä tulisi piristää.

5. Se, että tunnet olosi kotoisaksi kumppanisi seurassa, on varma merkki siitä, että hän on sielunkumppanisi.

6. Sielunkumppanit osaavat kunnioittaa toisiaan silloinkin, kun ovat asioista eri mieltä – mutta kun on kyse elämän tärkeimmistä asioista ja suhteen isoista kysymyksistä, he ovat ajattelevat  yleensä samalla tavalla.

7. Sinun ja sielunkumppanisi välillä on erityinen side, jota voi olla vaikea selittää ja jota kukaan toinen ei välttämättä halua tai kykene koskaan ymmärtämään.

8. Koet suurta rauhaa kumppanisi seurassa ollessasi. Kummallakaan ei ole tarvetta etsiä elämäänsä ketään toista ihmistä.

9. Sielunkumppanit auttavat toisiaan tulemaan paremmiksi ihmisiksi. He tuovat toisissaan esille hyvät puolet.

10. Todelliset kumppanit tukevat kumpikin toistensa unelmia ja tavoitteita ja kannustavat toisiaan niiden tavoittelussa. He ovat täydellinen tiimi.

11. Voit olla vapaasti oma itsesi kumppanisi seurassa – kaikkine hyvine ja huonoine puolinesi – ja kumppanisi rakastaa sinua, niin hyviä kuin huonojakin puoliasi, täysin.

12. Tunne siitä, että suhteessasi olet täysin turvassa ja suojassa, on varma merkki siitä, että olet yhdessä sielunkumppanisi kanssa.

13. Joskus mitään sanoja ei tarvita, pelkkä tunne riittää. Jos henkilö on sielunkumppanisi, hänen kanssaan oleminen vain tuntuu oikealta – paitsi sinun mielestäsi, joskus jopa myös ystäviesi ja perheesi mielestä.

Tällainen lista löytyy 

https://hidastaelamaa.fi/2016/04/13-merkkia-etta-loytanyt-sielunkumppani...

että oletteko tämän perusteella löytäneet sielunkumppaninne?

Aika moni kohta pätee minuun ja kaivattuuni - toisaalta jopa iltapäivälehden päivän horoskooppi voi tuntua hyvinkin osuvalta, jos oikein kovasti haluaa :D Joten... eiii....

Hmm. Niin. Noiden osuvuuden ja koko asian merkityksen tajuaa ehkä paremmin, jos on laajemmin vertailumateriaalia. Esimerkiksi pitkäaikainen parisuhde ihmisen kanssa niin että oikeastaan mikään noista ei täsmää, paitsi ehkä se, että suurinpiirtein oppii tuntemaan toisen tavat ajatella ja toimia ajan kanssa, mikä tapahtuu väkisinkin. Kun on sitten lisäksi kohdannut ihmisen jonka kanssa liki koko paletti täyttyy ilman että sitä tarvitsee oikein erikseen kovasti haluta ja sovitella horoskooppityyliin, niin kyllä, asia alkaa kirkastua. Jos toisen kanssa on syvällinen tuttuuden ja turvallisuuden tunne ja yhteyden kokemus naurettavan lyhytaikaisen ja pinnallisenkin tutustumisen jälkeen, jopa ihan ensi istumalta, niin siinä vaan on jotain aivan erityistä mikä loimottaa kuin kirkas valo silmään, häikäisevällä teholla, verrattuna miljoonien harmaannuhjuisten tavisten massaan. Joista suurimmassa osassa sinänsä ei ole ihmisenä mitään vikaa, mutta eivät vaan nyt ole ns. sielunkumppaneita. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä kaivatullanne oli päällä viimeksi nähdessänne?

Jotain silloin kun tuli, jotain silloin kun lähti. Välissä ei mitään. Muistaaks joku oikeesti? 😃

Vierailija

Tuo sielunkumppanilista nyt pätee kaikkiin toisillensa sopiviin ihmisiin ja varsinkin sellaisiin, jotka on kulkeneet samoja polkuja eli ymmärtävät toisiaan.
Ts. minusta tuo on lähinnä hyvän ja kunnioittavan ihmissuhteen määritelmä.

Mulle on käynyt useamman kerran niin, että ”tunnistan” jonkun ihmisen heti ja näistä naisista on tullut nopeasti hyviä ystäviäni - kuin oltaisiin tunnettu aina.
Näihin ihmissuhteisiin myös liittyy näitä juttuja, kun aistii tietoisesti tai herää yöllä tunteeseen, ettei toisella ole kaikki hyvin (eikä olekaan), näkee merkittäviä enneunia tai muita selityksiä, tuntee toisen ilon ja tuskan vaikka toiselle puolelle maailmaa ilman puhumista jne.

Sitten yhden miehen kohdattuani menin ihan matkoille.
Näin ja tunsin paljon kaikenlaista - joskus jopa seksiä, joka siis tuntui aivan samalta kuin ”oikea” seksi paitsi ettei siinä ketään ollut.:D
Näin myös paljon unia, jotka olivat aika ns. diippii shittii.
Osa näistä jutuista liittyi meihin ihmisinä, osa vain välillisesti tai ollenkaan.
Aika hullua se meno oli välillä, kaipaankin kyllä sitä kun oli niin jännittävää vaikka veikin energiaa muusta elämästä aika tehokkaasti.
Tuo mies on myös ainoa, josta mulla on tähän mennessä elämässäni tullut tunne, että haluan tuntea tuon ihmisen ja haluan sen itselleni.
Myös monia muita ”ainoa/ensimmäinen mies, joka...”-tunteita häneen liittyy, seksuaalisia ja muita.
Ja itse seksikin on tuntunut parhaalta hänen kanssaan, vaikkei tehty mitään ihmeellistä.

Harmi vain, tuo mies ei tunne samalla tavalla eli olen joutunut opetella elämään sen kanssa, ettei mitään tule, mutta olen aika nuori vielä ja kerkeän tavata jonkun muun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä kaivatullanne oli päällä viimeksi nähdessänne?

Villapaita ja farkut, ja lisäksi tavanomaiset alusvaatteet, arvelen.

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat