Sivut

Kommentit (21223)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liityn tuohon harhailuun, aina kun luulen et tässä se mun kaivattu on niin paljastuu et hän onkin samaa sukupuolta, niin se on teilläkin. 😃

Minulla ne on olleet kyllä miehiä, ainakin sanojensa mukaan. Tai no, siltä, joka arvasi puhelinnumeron vikat kirjaimet oikein, jätin kysymättä, koska ei se olisi voinut olla mun kaivattu kuitenkaan - tämä kun ei mun numeroa tiedä. (Eikä siinä tietty mun numerosta kyse ollutkaan, mutta tapaus on ehkä paras esimerkki siitä, miten osumatarkkoja sattumatkin voi olla.)

Harhailuahan kaikki täällä on. Minullakin on käynyt sitä, että joku ajoittaa jonkin heiton just oikein ja käyttää just oikeat sanat - ja sitten muutama muukin kokee ne viestit just nimenomaan itselleen. Eli ei sittenkään ainutlaatuista.

Ja sitten ne viittaukset tapahtumiin irlissä, ne on pahinta vainiskamaa. Kun saattaa montakin tarkentavaa viestiä osua ihan kohdilleen. Mutta aina ne on sitten kuitenkin sen verran ympäripyöreitä, että ihan vaan itse mielessäni luen ne just mulle ja mun elämäntilanteeseen sopiviksi ja näin ne moni muukin itselleen lukee. Toiveajattelu jyllää vahvana ketjussa, vaikka miten yrittäisi pitää järjen äänen niskan päällä.

Mutta jos oikeasti naarata haluaa, niin tuo emojeilla kuvailu oli minusta hyvä idea. On muuten semmosia arvoituksia, jotka ei ihan tuosta vaan sivullisille aukene. Harmi kun niin harva lähti mukaan siihen leikkiin.

-eri kuin edellä aiheesta keskustelleet

Hauskasti ilmaisit tuon: "Mutta jos oikeasti naarata haluaa" 😆
Naaraushan on pohjamutia myöten seulomista jotta varmasti jää piikkeihin jotain jos vain jotain on.

Kurjuuden maksimointia potenssiin 10🙃

Kaikki tietää, mitä naaraaminen on. Enkä mä sillä mihinkään kurjuuteen viitannut, vaan koukkujen heittelyyn ja pikkutarkkaan, tehokkaaseen etsimiseen.

Joo niinhän se mutta sanoilla on yleensä muutamia merkityksiä ja jos emojina esittää asian niin yksi emoji saatetaan käsittää kymmenillä eri tavoilla ja kun useampi yhdessä niin satoja tai tuhansia tapoja on ymmärtää ne🙂

Mut voinhan minäkin kokeilla🙃

Eräälle: 🇬🇧🐔

Satavarmaa on vain irlissä kasvokkain tehty tunnustus ja siinäkin tilanteessa joku voi valehdella. Kaikki tämänkin tajuaa kyllä.

Hauska leikki tuo silti on.

Ja yllättävän moni valehteleekin irl "tunnustilanteessa", joko että välittää, tai että ei. Hitsi kun pitää olla pelkuri.

En ymmärrä tän logiikkaa, ei aukene mitenkään mulle! Mutta olen siis kuullut tuosta kyllä.

Jos itselle joku tulisi tunnustamaan tunteitaan niin en ikinä vastaisi todellisen tilanteen vierestä.

No ootko ajatellut että esim sellainen tilanne jossa toisella ei selkeästi ole tunteita mutta toisella on, niin tunnustaako tää toinen tunteensa vai ei? Sanoisin että monesti ei.

Se, että tunnen sinut,
On sitä,
Että minussa on tunne sinulle.

* * * * *

Jos aamun valjetessa
Yhä löydyt vierelläni-
niin rakastan sinua,
Niin kuin aamu valkeutta rakastaa.

- Eija Partanen- 🐔( tiedät kyllä miksi, koska olet syönyt ` Näkkäriäni`😉)

Osuiko ja upposko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi A. En koskaan sanonut sinulle, että olet rakas. Olet vieläkin.
Sittenkin sinä osoitit enemmän välittämistä.
Me emme osanneet kommunikoida kuten olisi pitänyt. Halusit siihen ulkopuolista tukea, minä en. Olen todella pahoillani. En tajua, miten saatoin olla niin itsekäs putkiaivo. Olen typerys. Vasta tänään olen alkanut tajuta asioita. Toivon että sinulla on kaikki hyvin. Nyt tiedän mitä minun pitää tehdä. Tämäkin ketju on auttanut paljon, kenties tämä olikin kimmoke parempaan. Ehkä jotain voi olla vielä pelastettavissa meidän kahden välillä. Olen antanut sinulle anteeksi.

Sain hyytäviä väristyksiä tuosta. Jos olisit hän, keneen tuo sopii, niin sanoisin, että pelastettavaa ei ole, ja minä en ole antanut kaikkia asioita anteeksi, et ole tainnut pyytääkään. Antaisin, jos näkisin että aidosti kadut ja että olet oikeasti valmis muuttamaan isosti juttuja sen pelastamisen vaatimaan suuntaan. 

Elä huoli. Ei ole multa, eikä mun tarvitse pyytää mitään anteeksi.

Melkein jo toivoin, että exältä, mutta tuskin. Mutta jos oli niin tiedoksi: olen aloittanut uuden elämän, vielä salaisen. Ja anteeksipyyntöä en joiltain osin VIELÄ pysty hyväksymään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Me emme osanneet kommunikoida kuten olisi pitänyt. Halusit siihen ulkopuolista tukea, minä en. Olen todella pahoillani. En tajua, miten saatoin olla niin itsekäs putkiaivo. Olen typerys. Vasta tänään olen alkanut tajuta asioita. Toivon että sinulla on kaikki hyvin. Nyt tiedän mitä minun pitää tehdä. Tämäkin ketju on auttanut paljon, kenties tämä olikin kimmoke parempaan. Ehkä jotain voi olla vielä pelastettavissa meidän kahden välillä. Olen antanut sinulle anteeksi.[/quote

Ristiriitainen viesti. 

Itse olet kirjottamasi mukaan toiminut itsekkäästi ja typerästi ja olet antanut anteeksi??!! 

-sivusta

Minullakin on ollut paljon anteeksiannettavaa. Kommunikaation puute voi pilata ihmissuhteet ja vika ei ole yksin hänessä. Minulla ei ole psykologista silmää.

Vierailija

Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://youtu.be/p5Rj2Y0rFUo

Siinä kaikki❤️

Hieno kappale♥️
Tääkin vaan on taas tätä, niin helpolla tunnisteita löytää jos kappaleen sanoja miettii. Tulee esimerkiksi kappaleen yhdestä kohdasta jossa hivenen sarkastisesti ajatellaan mieleen eräs joka myöskin joskus viljelee moista... ja toisesta kohtaa...

Hitto, pitäkää palstanne, tänään mitään tänne enää rupea kirjoittamaan🤪

Kuten: sinä yllätät kaikki, paitsi ne jotka tietää😉. Onko jalat maassa vai ilmassa?🙃

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme osanneet kommunikoida kuten olisi pitänyt. Halusit siihen ulkopuolista tukea, minä en. Olen todella pahoillani. En tajua, miten saatoin olla niin itsekäs putkiaivo. Olen typerys. Vasta tänään olen alkanut tajuta asioita. Toivon että sinulla on kaikki hyvin. Nyt tiedän mitä minun pitää tehdä. Tämäkin ketju on auttanut paljon, kenties tämä olikin kimmoke parempaan. Ehkä jotain voi olla vielä pelastettavissa meidän kahden välillä. Olen antanut sinulle anteeksi.

Sain hyytäviä väristyksiä tuosta. Jos olisit hän, keneen tuo sopii, niin sanoisin, että pelastettavaa ei ole, ja minä en ole antanut kaikkia asioita anteeksi, et ole tainnut pyytääkään. Antaisin, jos näkisin että aidosti kadut ja että olet oikeasti valmis muuttamaan isosti juttuja sen pelastamisen vaatimaan suuntaan. 

Et ole hän, mutta vastasit hyvin, kiitos siitä. Kadun aidosti. Ja olen valmis muuttamaan isosti juttuja. Rakastan häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liityn tuohon harhailuun, aina kun luulen et tässä se mun kaivattu on niin paljastuu et hän onkin samaa sukupuolta, niin se on teilläkin. 😃

Minulla ne on olleet kyllä miehiä, ainakin sanojensa mukaan. Tai no, siltä, joka arvasi puhelinnumeron vikat kirjaimet oikein, jätin kysymättä, koska ei se olisi voinut olla mun kaivattu kuitenkaan - tämä kun ei mun numeroa tiedä. (Eikä siinä tietty mun numerosta kyse ollutkaan, mutta tapaus on ehkä paras esimerkki siitä, miten osumatarkkoja sattumatkin voi olla.)

Harhailuahan kaikki täällä on. Minullakin on käynyt sitä, että joku ajoittaa jonkin heiton just oikein ja käyttää just oikeat sanat - ja sitten muutama muukin kokee ne viestit just nimenomaan itselleen. Eli ei sittenkään ainutlaatuista.

Ja sitten ne viittaukset tapahtumiin irlissä, ne on pahinta vainiskamaa. Kun saattaa montakin tarkentavaa viestiä osua ihan kohdilleen. Mutta aina ne on sitten kuitenkin sen verran ympäripyöreitä, että ihan vaan itse mielessäni luen ne just mulle ja mun elämäntilanteeseen sopiviksi ja näin ne moni muukin itselleen lukee. Toiveajattelu jyllää vahvana ketjussa, vaikka miten yrittäisi pitää järjen äänen niskan päällä.

Mutta jos oikeasti naarata haluaa, niin tuo emojeilla kuvailu oli minusta hyvä idea. On muuten semmosia arvoituksia, jotka ei ihan tuosta vaan sivullisille aukene. Harmi kun niin harva lähti mukaan siihen leikkiin.

-eri kuin edellä aiheesta keskustelleet

Hauskasti ilmaisit tuon: "Mutta jos oikeasti naarata haluaa" 😆
Naaraushan on pohjamutia myöten seulomista jotta varmasti jää piikkeihin jotain jos vain jotain on.

Kurjuuden maksimointia potenssiin 10🙃

Kaikki tietää, mitä naaraaminen on. Enkä mä sillä mihinkään kurjuuteen viitannut, vaan koukkujen heittelyyn ja pikkutarkkaan, tehokkaaseen etsimiseen.

Joo niinhän se mutta sanoilla on yleensä muutamia merkityksiä ja jos emojina esittää asian niin yksi emoji saatetaan käsittää kymmenillä eri tavoilla ja kun useampi yhdessä niin satoja tai tuhansia tapoja on ymmärtää ne🙂

Mut voinhan minäkin kokeilla🙃

Eräälle: 🇬🇧🐔

Satavarmaa on vain irlissä kasvokkain tehty tunnustus ja siinäkin tilanteessa joku voi valehdella. Kaikki tämänkin tajuaa kyllä.

Hauska leikki tuo silti on.

Ja yllättävän moni valehteleekin irl "tunnustilanteessa", joko että välittää, tai että ei. Hitsi kun pitää olla pelkuri.

En ymmärrä tän logiikkaa, ei aukene mitenkään mulle! Mutta olen siis kuullut tuosta kyllä.

Jos itselle joku tulisi tunnustamaan tunteitaan niin en ikinä vastaisi todellisen tilanteen vierestä.

No ootko ajatellut että esim sellainen tilanne jossa toisella ei selkeästi ole tunteita mutta toisella on, niin tunnustaako tää toinen tunteensa vai ei? Sanoisin että monesti ei.

Miten ikinä alun perinkään tuollainen tilanne eskaloituu tunnustustilanteeksi?

Itse tarkoitin edellä sellaista, että joku tulee toiselle kertomaan tunteistaan. Jos tunteita ei ole, niin tuskin sitä tällaisiin tilanteisiin edes hankkiutuu? Siten kai tunteistaan valehteleva osapuoli on yleensä se, jolta tulee vastine toisen aloitteeseen.

Mutta en siis tiedä, kunhan spekuloin ajatuksella.

Ajattelen näin, että IRL se tunne vahvistuu tai heikkenee. Jotkin asiat kosketti, mikä johti toiseen asiaan: kiinnostumiseen, ihastumiseen, riemuun, iloon, hyvään oloon, onnellisuuteen. Haluaa tätä lisää, enemmän- oikeesti! Se kaipuu itsessä saa tätä aikaan, mukana 100% kunnes toisin todistetaan. Ei ole feikkiä tämä!

Se onko tunne enemmän kuin sielunsisaruutta Tai - veljeyttä todetaan vain IRL. Se syntyy intohimosta! Intohimo voi syntyä myös puutteesta, mutta intohimoa ei tunne kaikkia kohtaan. Sen vain tuntee munaskuissaan (minäkin siinä Millissä😉) . Ei sitä kaikkien kanssa, enää... silloin voi jäädä sille ystävyyden tasolle, mikä on myös erittäin arvokasta kun on löytänyt sielunihmisen.

Että tämmöstä! Näihin tunnelmiin. Nyt real jos, it`s waiting. Siivilän sitä tällä :

https://youtu.be/JlCqOu3YS5Y

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuumia ajatuksia sinusta rakas.

❤️😉😍 kuin myös,

No nyt vähemmän kuumia kun ponnari kireellä alan siistimistoimet. Yona rytmittää tilanteen, luukutan luolassa täysillä😃🐉

Alku
Yona
Jossain paikka on meillekin
mis ei oo aikaa enää suruun tähän.
Kun uusi oras murtaa muurin,
valo pääsis sisään, lämpöö vähän.

Missä vaiheessa sen unohdin,
verhot suljin oven salpasin.
Luulin yli talven pärjäisin,
must tuliki ylhäinen yksinäinen, jäinen.

Jos vois unohtaa, aloittaa,
uudestaan kauniimmin,
rakastaa jalommin,
pitää kiinni tiukemmin.
Sanoo se useemmin,
hengittää vapaammin,
ymmärtää kauemmin,
antaa anteeks paremmin.

Jokainen on toisen läheinen,
voi puhaltaa keuhkoihin elämän.
Jokainen on äiti heikolle,
takaisin auttaa kotiin eksyneen.

Miksei voitais vaan unohtaa,
ettei voitu vaan unohtaa?
Yhtäkkii nähtäis sävyt selkeemmin,
käytettäis värei kaikkii rikkaammin.

Jos vois unohtaa...

Vierailija

Mun pitäis päästä yli tästä, susta - ihana ***nushka. Päätin jo niin aiemmin, mutta vain aivoilla. Sydän ei niin vain tottele. Jatkan siis pinnistelyä. Järjellä ajatellen asia on selvä ja loppuunkäsitelty. Olet tietoisesti loitontunut, elämästäni kokonaan pois haipunut. On selvää että jäin yksin siihen jäähtyvään rakkauden paljuun lilluttelemaan, mikä kuumana poreili vain hetken. Sen myötä joskin vasta jälkikäteen kirkastuen oivalsin rakastavani sinua. Vain sinua. Ja nyt kun se rakkaus on turhaa, valuu hukkaan, ei tuota kenellekään iloa ja onnea, mun pitäisi päästä siitä yli ja unohtaa. Miten vaan voi unohtaa sellaisen jonka on oivaltanut suurimmaksi jutuksi ikinä? On kuin unohtaisi elämän itsessään, olemasssolonsa tarkoituksen ja ilon kaikkinensa.

Vielä tän kerran itken muuriasi vasten. Kylmää, kivistä muuria, jonka pystytit välillemme. Sitten alan paaduttaa itseäni. Mun on suljettava ajatuksen polut jotka johtavat sinuun. Haudattava muistot unohduksen multaan. Todettava että sinä et suonut sitä mahdollisuutta jonka olisimme ansainneet. Käännettävä sinut mielessäni nurinkurin, alettava muistamaan sinut ikävänä ja kurjana ihmisenä. Vain siten saan rakkauden ehkä kuolemaan. Vain siten voin jonain päivänä sallia sydämeni avautua jollekulle toiselle. Vain siten voin jonain päivänä kohdata jonkun edes vähissä määrin samalla tavoin kuin sinut.

Tämä on tuskan prosessi joka mun on käytävä läpi, jonka ei voi taata onnistuvan, mutta jolle en nyt näe vaihtoehtoa. Tästä epätoivon välitilasta on päästävä pois. Kun toivo sinun suhteesi on realistisesti katsoen täysin mennyttä, kun mulla ei ole mitään mahdollisuuksia enää lähestyä ja saada vastakaikua, kun ihanuus muistostasi alkaa muuttua ahdistukseksi. Jää hyvästi. Rakastin sua. Rakastan yhä, mutta en toivottavasti enää kohta. Mun on pakko päästää irti susta, meistä, siitä kaikesta mitä olisi voinut olla. Joka ehkä olikin kaikki vain villiä kuvittelua. Toivottavasti olet onnellinen valitsemallasi tiellä, vilpittömästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle juolahti mieleen, että sinähän taidatkin tietää tunteistani ja pelleilet kanssani koko ajan.
No ei se mitään - pelleily on kivaa :D

En pelleile kenenkään tunteilla, enkä kaipauksella. Luulin, että tiedät.

Mitä tulee mieleen Bermudan kolmiosta? Luuletko että on paikoillaan siellä meressä ja että se ilmaisee ohikulkijat syövereihinsä?

😉🙃

Ei, sinä et ole hän :D Hän ei majaile täällä. Mutta hyvä yritys antaa vinkki. Toivottavasti sinun kaivattusi on täällä ja tunnistaa sinut ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun pitäis päästä yli tästä, susta - ihana ***nushka. Päätin jo niin aiemmin, mutta vain aivoilla. Sydän ei niin vain tottele. Jatkan siis pinnistelyä. Järjellä ajatellen asia on selvä ja loppuunkäsitelty. Olet tietoisesti loitontunut, elämästäni kokonaan pois haipunut. On selvää että jäin yksin siihen jäähtyvään rakkauden paljuun lilluttelemaan, mikä kuumana poreili vain hetken. Sen myötä joskin vasta jälkikäteen kirkastuen oivalsin rakastavani sinua. Vain sinua. Ja nyt kun se rakkaus on turhaa, valuu hukkaan, ei tuota kenellekään iloa ja onnea, mun pitäisi päästä siitä yli ja unohtaa. Miten vaan voi unohtaa sellaisen jonka on oivaltanut suurimmaksi jutuksi ikinä? On kuin unohtaisi elämän itsessään, olemasssolonsa tarkoituksen ja ilon kaikkinensa.

Vielä tän kerran itken muuriasi vasten. Kylmää, kivistä muuria, jonka pystytit välillemme. Sitten alan paaduttaa itseäni. Mun on suljettava ajatuksen polut jotka johtavat sinuun. Haudattava muistot unohduksen multaan. Todettava että sinä et suonut sitä mahdollisuutta jonka olisimme ansainneet. Käännettävä sinut mielessäni nurinkurin, alettava muistamaan sinut ikävänä ja kurjana ihmisenä. Vain siten saan rakkauden ehkä kuolemaan. Vain siten voin jonain päivänä sallia sydämeni avautua jollekulle toiselle. Vain siten voin jonain päivänä kohdata jonkun edes vähissä määrin samalla tavoin kuin sinut.

Tämä on tuskan prosessi joka mun on käytävä läpi, jonka ei voi taata onnistuvan, mutta jolle en nyt näe vaihtoehtoa. Tästä epätoivon välitilasta on päästävä pois. Kun toivo sinun suhteesi on realistisesti katsoen täysin mennyttä, kun mulla ei ole mitään mahdollisuuksia enää lähestyä ja saada vastakaikua, kun ihanuus muistostasi alkaa muuttua ahdistukseksi. Jää hyvästi. Rakastin sua. Rakastan yhä, mutta en toivottavasti enää kohta. Mun on pakko päästää irti susta, meistä, siitä kaikesta mitä olisi voinut olla. Joka ehkä olikin kaikki vain villiä kuvittelua. Toivottavasti olet onnellinen valitsemallasi tiellä, vilpittömästi.

Voi jestas sentään jos rakastat häntä niin otat häneen yhteyttä nyt!

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat