Sivut

Kommentit (21225)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomenta, sulle sinne toiselle puolen. Vietä kiva päivä.

Terveisiä taivaaseen? Vai mitä tarkoittaa toinen puoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä toista puolikasta tai ruudun taakse.ruudun takana on ikkunaprinsessa? 😉

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää nyt vois olla mitä tahansa. Toiselle puolelle kaupunkia, maata, planeettaa, toimistorakennusta, jokea, jne.

Vierailija

Olen ollut hämilläni ja pettynyt, kun ihastukseni näyttäisi osoittavan enemmän kiinnostusta muihin, kun nähdään, yleensä isommassa porukassa. Ajattelin että se on siten pakosta yksipuolista ihastumista, vain omassa päässäni. Monet merkit molemminpuolisuudesta olen varmasti kuvitellut ja ylitulkinnut.

Kauhukseni havaitsin käyttäytyväni itse samoin. Olen kohtuullisen sujuvasti tutustumassa muihin ja vaikkapa juttelen, ehkä vähän flirttailen, tanssin yms hyvinkin luontevasti satunnaisempien tuttavuuksien sekä kavereiden kanssa, mutta ihastuksen kohdalla tulee jotain ihme estoja. En oikein rohkene lähestyä häntä seurassa tai ilman pätevää tekosyytä kahden keskenkään. Lisäksi vuorovaikutustilanteissa kanssaan joskus jännittää ja tuntuu vähän väkinäiseltä. Vaikka useimmiten tullaan juttuun saumattomasti, melkein kuin toistemme lauseet lopettaen.

Tuo on ihan järjetöntä. Mitä tällekin sitten tekisi ja entä jos hän ajattelee ja tuntee samoin? Jotenkin pitäisi saada vapautumaan tuo jännite.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tai toiselle puolen sermiä/huonetta/osastoa/taloa/kaupunkia/maakuntaa/maata/maailmaa,...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani nainen, huomasin juuri jännittävän asian. Nimeni alkaa samalla tavulla, johon sinun nimesi loppuu. Kun nimeni yhdistää omaasi niin, että tuo tavu toistuu vain kerran, tuloksena on ihan oikea sana. Sana, jonka merkityksen toivoisin toteutuvan suhteesi.

Olen ihan innoissani. Ehkä nimi on enne. Tai tässä tapauksessa kohtalo.

T. eräs mies

P.S. Onko muilla kaipaajilla ja kaivatuilla tällaisia yhdistelmiä?

Hih, hauska! Ei liity nämä muhun mitenkään, mutta rupesin huvikseni arvuuttelemaan tätä. Suomalaisista nimistä tuli mieleen ainakin:

Kirsi + Simo

Kirsti + Timo

Mari + Riku

Tanja/Anja/Tarja/Marja + Jani

Mutta tota sanajuttua en nyt keksi. Toki saattaahan tämä olla joku eksoottisempikin niin, että toisen nimi on ulkomaalainen.

Sanajuttu voisi olla esim. Tanjani, Marjani, Arjani, Anjani, Tarjani. 😀

Heh, meikä paljastui. Onneksi etunimikaimoja on kuitenkin yli 25 000, joten eipä haittaa. Ja koska noita ja-päätteisiä naisia on tosiaan useampia, kaivattuni nimi pysyy salassa. Aion kyllä kertoa tämän nimijutun hänelle ihan tosielämässäkin, kun tulee sopiva tilaisuus. Veikkaan, että hymyilee asialle yhtä paljon kuin itsekin.

- Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani nainen, huomasin juuri jännittävän asian. Nimeni alkaa samalla tavulla, johon sinun nimesi loppuu. Kun nimeni yhdistää omaasi niin, että tuo tavu toistuu vain kerran, tuloksena on ihan oikea sana. Sana, jonka merkityksen toivoisin toteutuvan suhteesi.

T. eräs mies

Hih, hauska! Ei liity nämä muhun mitenkään, mutta rupesin huvikseni arvuuttelemaan tätä. Suomalaisista nimistä tuli mieleen ainakin:

Kirsi + Simo

Kirsti + Timo

Mari + Riku

Mutta tota sanajuttua en nyt keksi. Toki saattaahan tämä olla joku eksoottisempikin niin, että toisen nimi on ulkomaalainen.

Heh, meikä paljastui. Onneksi etunimikaimoja on kuitenkin yli 25 000, joten eipä haittaa. Ja koska noita ja-päätteisiä naisia on tosiaan useampia, kaivattuni nimi pysyy salassa. Aion kyllä kertoa tämän nimijutun hänelle ihan tosielämässäkin, kun tulee sopiva tilaisuus. Veikkaan, että hymyilee asialle yhtä paljon kuin itsekin.

- Ap

Ai! Tänään Jani, eilen Niko, viikonloppuna Mikko ja Matias. Viime viikolla Pekka ja Ossi. Viime kuussa Matti ja Petteri. 😳

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää nyt vois olla mitä tahansa. Toiselle puolelle kaupunkia, maata, planeettaa, toimistorakennusta, jokea, jne.

Tai kuntarajain taakse? 30 km?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai toiselle puolen vaan.

Aidan toiselle puolen? 😉

Siellä missä ruoho on vihreempää?

Entä jos portinvartija sinisessä nauhassaan ja tanssikengissä on paikalla? 😍

Vierailija

Olen miettinyt paljon sitä, miten ihmiset päätyvät jonkun kanssa yhteen. Kysyinkin kumppaniltani oliko se rakkautta vai vain ajautumista yhteen. Kuulema sillä ei ole mitään merkitystä. Mietin, että tekeekö miehet ja naisetki useinkin niin, että jossain vaiheessa ottavat vain jonkun ettei tarvitse olla yksin? Luultavasti asia on näin ja luulen, että se pohjimmiltaan aiheuttaa kaikki ongelmat ihmisten parisuhteissa. Sitä toista ei arvosta ja ns. Ihaile oikealla tavalla, kun ei välttämättä ollut koskaan sen syvempiä tunteita. Minulla kyllä oli ja ihmiset sanoo, että näytettiin rakastuneilta. Ilmeisesti se kaikki oli vain näytelmää toiselta osapuolelta. Välillä itkettää, kun tajuaa tälläisiä asioita liian myöhään. Toisaalta toisessa on myös hyviäkin puolia, vaikka ei olisikaan rakkautta. Mutta tosi surullistahan se on. Se saa oikeastaan ymmärtämään kaiken sen kipuilun ja kaiken, mitä olen tuntenut jo pitkään. No tulihan tämäkin selväksi. Enää en oikeastaan kaipaa, mutta kai sitä joskus toivoo asioiden korjaantuvan. Jotkut sanovat, että se on elintärkeää. Itse olen hyvin oppimassa kestämään tätä, kun ei ole ja kaikkea tätä kylmyyttä. Niin kuin joku puhui sitoutumisesta. Kai sekin on ihan hieno juttu, vaikka ihan pltä se pahoina päivinä tuntuu. En yhtään ihmettele, että Suomessa on niin paljon masentuneita ihmisiä. Väitän, että kaikki johtuu nimenomaan rakkaudettomuudesta sen kaikilla osa-alueilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. eräs mies

Kirsi + Simo

Kirsti + Timo

Mari + Riku

- Ap

Ihanaa lukea tällainen viesti aurinkoisena päivänä, toivon kovasti onnea sinulle ja kaivatullesi.

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat