Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämäkään johtaja ei sitten ilmeisesti ole vastuussa mistään? Riitti että erosi hautomaan miljooniaan?

Jännä että johtajien överipalkkoja perustellaan mm. osaamisella ja vastuulla, mutta tämäkään johtaja ei osannut hommiaan (vanhusten huolto retuperällä ja firma muutenkin talousvaikeuksissa) ja silti oli huippupalkan arvoinen. Vastuukaan ei tunnu kauheasti painavan.

Mitä enemmän pystyy kusett amaan, sitä enemmän miljoonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lisää tätä on tulossa soten myötä kaikelle kansalle!

T. Keskusta & Kokoomus

Eikös siellä hallituksessa ollut kolmaskin puolue kun tuosta sovittiin? Taisi olla jopa toiseksi suurin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sairailla lapsillakin kupataan rahaa? Lastensairaalakuppaus. Kuka hallinnoi säätiötä??

Anne Berner?

Bernerillä on muutenkin näpit hyvin syvällä koko sairaalassa. Ne laitteet mitä sinne on tuotu, niin siellä on Bernerin sukulaisia niissä firmoissa töissä mistä kaikenlaista laitetta on roudattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt... kaikenlaiset "johtajat" istuu yleensä lukuisissa erilaisissa työryhmissä. Oletan, että työryhmässä istumisesta saa jonkilaisen korvauksen, joka voi olla aika korkeakin tällaisella "korkealla tasolla". 

Jos tämä uutinen pitää paikkansa, joku Isohanni tekee ensin miljoonat veronmaksajien rahoilla ja saa vielä jonkin jättibonuksen siitä hyvästä, että istuu junailemassa itselleen vielä isompia miljoonia. 

Raha tulee rahan luo, tosiaan. Samalla kaikki revitään Sari Sairaanhoitajan piiskatusta selkänahasta ja vanhukset sen kun makaa likaississa lakanoissaan ilman ruokaa ja puhtaita vaatteita.

Mitä h*vettiä täällä oikein tapahtuu?

Tässä on sulle tositarina.... Jos muistat, kun eduskuntalon lisärakennusta alettiin rakentamaan ja lopputuloshan oli hirveä. Huoneisiin ei mahtunut sohvia jne jne.... Mun isävainaa oli sillon tarjouskisoissa mukana alihankkijana kolmeen kerrokseen jne.. Mun isä soitti, että kiinnostaisko perustaa oma firma, että sulle olis heti pariksi vuodeksi duunia. En perustanut vaan jatkoin omissa duuneissa. Faija sitten kerran sunnuntaina kun oltiin syömässä sano, että arvaa huvikses kuinka monen edustajan sukulaiset on perustanut firman viimeisen 6kk aikana ja missä ne pyörittää sitä firmaansa. Olin siinä voi vttu.. Faija sano, että noin se menee ja lopputuloksen voit arvata ja niin se äijä tiesi mitä käy.  Kaikki on junailua mulle ja sulle, kun olet oikeissa pöydissä. Lopputuloksessa ei ole väliä, kun fyrkat on saatu pois. Ne todelliset ammattilaiset tulee kuitenkin korjaamaan jäljet.. Arvatkaa tapahtuko niin. KYLLÄ. Uusi remppa hys hys hys periaatteella

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat