Vierailija

Nyt on soppa valmis

Sivut

Kommentit (51)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Isohanni ja Orpo ovat molemmat kytköksissä tähän vanhusten hoivaskandaaliin. Olen niin vahingoniloinen, kun nämä korruptiokytkökset paljastuvat ennen vaaleja. Suomi muka maailman vähiten korruptoitunut maa. Anna mun kaikki kestää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja Sari Sairaanhoitaja äänestää kokoomusta...

Ikinä ei lakkaa yllättämästä kuinka typerä ihminen voikaan olla.

Vierailija

Vaikuttaa ihan siltä, että kokoomuslaisten härskiydellä ei kerrassaan ole minkäänlaista rajaa. Eikä sitä rajaa tunnu olevan keskustalaisillakaan, koska se maakuntahimmeli on just samanlainen sontatunkio.

Toivon totisesti, että kumpikin jää toteutumatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Isohanni ja Orpo ovat molemmat kytköksissä tähän vanhusten hoivaskandaaliin. Olen niin vahingoniloinen, kun nämä korruptiokytkökset paljastuvat ennen vaaleja. Suomi muka maailman vähiten korruptoitunut maa. Anna mun kaikki kestää.

Maan tapa katsos. Orposta ei kohta näy enää päälakeakaan, niin syvällä p*skassa se nyt seisoo kun vaimonsa kautta on kytkoksissä myös tähän järjestettyyn mamukatastrofiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ihan siltä, että kokoomuslaisten härskiydellä ei kerrassaan ole minkäänlaista rajaa. Eikä sitä rajaa tunnu olevan keskustalaisillakaan, koska se maakuntahimmeli on just samanlainen sontatunkio.

Toivon totisesti, että kumpikin jää toteutumatta.

Onneksi nämä älypäät kytki ihan itse nämä toisiinsa eli ilman yhtä ei tule toistakaan. Nyt vaan soteuudistus nurin ja se on siinä.

Vierailija

Olisiko tässä nyt yhdenlainen versio suomalaisesta korruptiosta? Sulle-mulle järjestely ja jotku voittaa kivasti. Vanhukset vanhetkoon märissä vaipoissa, nälässä, sängyssä päivästä toiseen, haamuhoitajien hoitaessa, kunnes kuolema heidät vapauttaa. Ja johtajat sanoo ihan vakavasti, että henkilöstöasioihin ei ole ”kiinnitetty tarpeeksi huomiota”. Ihan varmasti on kaikki tehty täysin harkiten ja voitoinkiilto silmissä, kun saa rahaa kupattua yhteiskunnalta.

Että semmoista hoivaa Suomessa, onnellisten ihmisten maassa. Äänestäkää palkansaajat kokkareita. Se on kuin riistetty ja alistettu kiittäisi vuolaasti riistäjäänsä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat