Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen syö "perunakeittoa" ?

Vierailija
31.01.2019 |

Melkoinen edullinen "ruokalaji" ainakin kyseessä, mutta löytyykö palstalta enemmän kuin yksi perunakeiton ystävä?

Jos perunakeitto maistuu, kertoisitko vähän taustoja itsestäsi/perheestäsi ja tilanteesta missä tätä herkkua nautitaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun muistutit. Ostan perunoita ja teen purjoperunasosekeittoa. Kiitos vinkistä useammalle kirjoittajalle! :) 

Vierailija
22/25 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sairas hampaaton hullu syö tuommoista ruokaa.

Peruna-purjokeitto on Ranskassa todella suosittu keitto, tuskin ne kaikki hampaattomia on:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sairas hampaaton hullu syö tuommoista ruokaa.

Peruna-purjokeitto on Ranskassa todella suosittu keitto, tuskin ne kaikki hampaattomia on:D

Oli tarkoitettu vttuiluprovona/ylilyöntinä tähän pskaan aloitukseen.

Vierailija
24/25 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

appivanhemmat vetää lihakeittoo ja kutsuu sitä perrnakeitoksi

Vierailija
25/25 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen edullinen "ruokalaji" ainakin kyseessä, mutta löytyykö palstalta enemmän kuin yksi perunakeiton ystävä?

Jos perunakeitto maistuu, kertoisitko vähän taustoja itsestäsi/perheestäsi ja tilanteesta missä tätä herkkua nautitaan?

No mun mielestä perunakeitto on hyvää. Etenkin vihcysoisse, mtuta vähemmän kermaiset versiotkin on tosi hyviä. Olen 46-vuotias yliopiston professori, olen naimisissa ja yksi aikuinen lapsi, asun omakotitalossa asuinmaani kokoon nähden keskikokoisessa kaupungissa.  Perunakeittoa nautitaan illallisen alkupalana tai arkilounasruokana.

Touché!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi