Minkälainen ihminen syö "perunakeittoa" ?
Melkoinen edullinen "ruokalaji" ainakin kyseessä, mutta löytyykö palstalta enemmän kuin yksi perunakeiton ystävä?
Jos perunakeitto maistuu, kertoisitko vähän taustoja itsestäsi/perheestäsi ja tilanteesta missä tätä herkkua nautitaan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Joku sairas hampaaton hullu syö tuommoista ruokaa.
Peruna-purjokeitto on Ranskassa todella suosittu keitto, tuskin ne kaikki hampaattomia on:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sairas hampaaton hullu syö tuommoista ruokaa.
Peruna-purjokeitto on Ranskassa todella suosittu keitto, tuskin ne kaikki hampaattomia on:D
Oli tarkoitettu vttuiluprovona/ylilyöntinä tähän pskaan aloitukseen.
appivanhemmat vetää lihakeittoo ja kutsuu sitä perrnakeitoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen edullinen "ruokalaji" ainakin kyseessä, mutta löytyykö palstalta enemmän kuin yksi perunakeiton ystävä?
Jos perunakeitto maistuu, kertoisitko vähän taustoja itsestäsi/perheestäsi ja tilanteesta missä tätä herkkua nautitaan?
No mun mielestä perunakeitto on hyvää. Etenkin vihcysoisse, mtuta vähemmän kermaiset versiotkin on tosi hyviä. Olen 46-vuotias yliopiston professori, olen naimisissa ja yksi aikuinen lapsi, asun omakotitalossa asuinmaani kokoon nähden keskikokoisessa kaupungissa. Perunakeittoa nautitaan illallisen alkupalana tai arkilounasruokana.
Touché!
Kiitos, kun muistutit. Ostan perunoita ja teen purjoperunasosekeittoa. Kiitos vinkistä useammalle kirjoittajalle! :)