Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana?
Outoa myöntää, mutta kuuntelen Halla-ahoa todella mielelläni ihan siksi, koska hänellä on miellyttävä ääni. Tekisipä ASMR-videoita hän.
Kenen äänestä sinä pidät?
Kommentit (1204)
Minua rauhoittaa kaikkien niiden ääni, mm. Halla-ahon, jotka kyseenalaistavat massan joukkosieluisen ajattelun. On ihanaa saada tuomio korkeimmalta oikeudelta, kun mies seisoo sanojensa takana. Tästä maailmasta voi aivan hyvin mielin poistua kukkamullaksi ja jättää ihanuus sen ansaitseville.
Morgan Freeman on mun suosikki 👍
Turkka Mastomäki. Upea ääni ja niin rauhoittava.
Tämä ketju tuo taas ”piilossa” olevaa naisvihaa kunnolla esiin.
Miesvastauksia on lähinnä yläpeukutettu, kun taas naisia mainitsevia viestejä lähinnä alapeukutettu ja vieläpä kommentoitu näitä viestejä tyyliin ”KORVAT VUOTAA VERTA KUN KUUNTELEN SEN ÄÄNTÄ”.
Karmeita asenteita, todella ällöttäviä.
Ehdottomasti Meghan Marklen rauhallinen ja pehmeä ääni.
Rachel Weiszilla on ihanan rauhoittava ääni.
Scarlett Johansson. Jäänyt mieleen etenkin hänen äänensä elokuvassa Her.
Ja tässä myös kuunneltavaksi Scarlettin ASMR-näyte:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miksi, muttåa tykkään urheiluselostaja Christer Sarlinin (?) äänestä. Muutenkin mukavan rauhallinen.
Ja mä siis en ihan hirmuisesti edes urheilua seuraa ja vielä vähemmän jotain nyrkkeilyä, mutta nyt olympialaisten aikaan sitä ääntä jäi vaan kuuntelemaan.
Minulla on kuuntelukokemusta hänestä paljon, kun selosti vielä pikaluistelua Ylellä. Nykyisin eivät ainakaan ylellä enää luistelua näytä. Harmittaa se, kun todella tykkäsin katsoa aina vuodesta 2010 alkaen sinne 2018 vuoteen saakka, kun vielä näytettiin. Silloinkin monesti Areenassa se koko lähetys ja vaan parhaat palat tv:ssa, mutta katsoin kuitenkin kaikki.
Pikaluistelun lisäksi kaipaan sitä, kun Yle näytti vielä uimahyppyjen maailmancup kiertuetta myös. Katsoin paljon sitäkin. Ehkä se vaikutti, kun ei ole kotimaan edustajia enää paljon. Luistelussa olisi tosin ehkä pari vielä ja hypyissä joskus yksi mies oli. Olivat vaan itselle rakkaat lajit ja muistan edelleen monien urheilijoiden nimetkin. Pitäisi ehkä joku "paketti" hommata mistä näkisin. Ja sori ohis. Äänestä olen samaa mieltä.
Radioäänenä vaikuttanut nyt jo edesmennyt kreivi Carl-Erik Creuz. Toivottavasti nimi meni oikein. En tarkistanut asiaa.