Vierailija
Poiminta

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

• ylös 1.6k
  • alas 116

Sivut

Kommentit (3319)

Vierailija

No varmaan kun kaveri pyysi lainaamaan nappikuulokkeitani. Sanoin että en todellakaan anna niitä kenellekään lainaksi, että nehän tungetaan syvälle korviin. Ei toisten vaikkuja kiitos. Kaveri suuttui ja alkoi haukkumaan hygieniafriikiksi.

• ylös 1.7k
  • alas 116
Vierailija

Harrastan valokuvausta. Kerran sanoin kuvattaville (pariskunta ja lapsi) sovitussa kuvaustilanteessa omasta mielestä small talkina, että näytättepä kuvauksellisilta. En antanut ohjeita, enkä "vuodattanut" kehuja enempää, totesin vain. Suuttuivat että oksat pois. Sitä paitsi kuvauksellisuus, vaikka yhä oli hyvä valo jne. meni siinä ärhentelyssä. En tänäkään päivänä tajua, mistä se reagointi. 

• ylös 1.7k
  • alas 29
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tapailin aikanani yhtä tyyppiä. Meillä oli mukavaa ja tykättiin toisistamme, mut sit vikalla treffillä mentiin mun asunnolle (oltiin edellisillä treffeillä oltu hänen asunnollaan) niin tää tyyppi suuttui siitä kun mun astiat ei ollut arabian / iittalan ym astioita ja siitä kun mulla ei ollut isoa telkkaria. Muistan kun hän lähti ovet paukkuen, samalla säksättäen että oon 'köyhä' kun ei oo ees muumimukeihin varaa. Kyllä varaa oli/on, mutta en halua tuhlata rahojani sellaiseen.

• ylös 2.3k
  • alas 64

Mulle joku vanha ukko kerran suuttui kadulla, kun en lähtenyt saattamaan häntä taksiasemalle. Tarjoudun soittamaan taksin, ja pahoittelin että en voi lähteä saattamaan ja näyttämään, missä taksiasema on, kun olen menossa tapaamiseen. ”No niin mäkin oon!” mies huusi mulle. Ja olin siis ollut erittäin ystävällinen hänelle. ”Pahoittelen”, totesin ja liukenin paikalta....

• ylös 1.2k
  • alas 25
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Tiedänpähän nyt että pippurit ei ole ok.

• ylös 89
  • alas 369
Vierailija

Lähdin taksilla baariin poikaystävän kanssa. Matka oli lyhyt ja minä tiesin maksavani, persaukinen kun oli, joten menin heti etupenkille.
Poikakaveri ei ikinä päässyt tästä yli.
Voi kyynel.

• ylös 1.7k
  • alas 46
Vierailija

Toivotin postikortissa hyvää joulua. Sain pitkän haukkumaviestin, "eikö jouluni muka voi olla hyvä/iloinen".

• ylös 1.4k
  • alas 31
Vierailija

Mulla yks kaveri nyt suuttuu vähän väliä kaikesta (esim jos en lainaa hänelle kirjojani/leffoja ym) syy on siinä että hän aina hukkaa kaiken eikä koskaan palauta mitään. Oudoin on silti ollut kun saimme miehemme kanssa esikoisemme niin äitini suuttui hirveästi siitä että tuli tyttö eikä poika ja pitkään aikaan ei käynyt kylässä, ei esim vaikka isäni kävi.

• ylös 1.6k
  • alas 16
Vierailija

Kristiina xx kirjoitti:
Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Kyllä 90-luvulla 50 markkaa oli todella iso raha, varsinkin kirpparilla. Ihmekään että suuttui.

90-luvulla 50 markkaa oli mun koko illan budjetti ravintolaan keskiviikkoiltana opiskelijana. Yksiön (tosi pienen) vuokra oli 1000 markkaa kuussa ja sitä ennen puolikas kimppakämpän (kolmio) vuokrasta 800 markkaa.

Melkein voit verrata nykyhetkeen niin että 50 markkaa = 50 euroa, noin ostovoiman ja harmituksen näkökulmasta.

• ylös 2.1k
  • alas 131
Vierailija

Siitä kun olin laihtunut. Odotin tutun kanssa samaan aikaan lasta ja vajaa vuosi niiden syntymän jälkeen kohdattiin parkkipaikalla. Hän veti hirveän huutohepulin siitä kun olin laihtunut 30 kiloa. En tiedä edelleenkään miksi. Olin kuulemma huono äiti ainakin, sen sain selvää siitä huudosta. Olin edelleen hieman ylipainoinen niin en ihan tajunnut mistä syytti, en ollut kuihduttanut itseäni kuitenkaan.

• ylös 1.7k
  • alas 21
Vierailija

Kristiina xx kirjoitti:
Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Vai että 8,5 € on sama kuin 50 markkaa markka-aikaan? :D

• ylös 1.2k
  • alas 105
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalla työskennellessäni meitä työntekijöitä opastettiin / pakotettiin että aina pitää sanoa "hyvää päivänjatkoa" tai jos asiakas osti veikkauksen tuotteita piti sanoa "arpaonnea" tai "onnea" no yksi asiakas joka ennen tykkäsi siitä että toivotti hyvää päivänjatkoa, seuraavalla kerralla suuttui helvetisti ja siinä kassalla alkoi räyhätä nin että sylki lensi suusta "VIIME KERRALLA KUN TOIVOTIT HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA NIIN PÄIVÄNI OLI SITTEN NIIN HUONO. ÄLÄ AKKA ENÄÄN IKINÄ SANO NOIN" koko kauppa raikui.

No turha niistä toivotuksista on kilareita vetää, mutta oikeasti pidän tyhmänä nuo tuollaiset "hyvää päivänjatkoa" yms tyhjänpäiväiset heitot kaupan kassalla. 

• ylös 225
  • alas 811
Vierailija

28-vuotias kaverini suuttui mulle, kun onnittelin häntä syntymäpäivänään, mutta pari tuntia puolen yön jälkeen, eli myöhässä. En ite osais kuvitellakaan, että voisin kaverilleni suuttua tuollaisesta, ainakaan enää tämän ikäisenä. :D

• ylös 1k
  • alas 37
Vierailija

Työkaveri suuttui, kun töistäni ei löydy koskaan virheitä tarkastuksessa. Epäili, että tarkastajat ovat hyvää pataa kanssani ja saan erityisvapauksia. 

• ylös 909
  • alas 24
Vierailija

Minä vedin hillittömät kilarit, kun mies toi väärää leipää kaupasta. Jälkeenpäin ajateltuna olin kyllä kohtuuton, koska tarkoitus oli hyvä, vaikka väärin menikin. Lisäksi kauppaan on alle kilometrin matka! Joskus vaan mieli, hormonit, kuu tai mikä lie on erittäin epäedullisessa positiossa...

• ylös 320
  • alas 605
Vierailija

En osannyt auttaa kaveria lyhyen matikan läksyissä. Ei oltu käyty kyseistä asiaa vielä pitkässä niin minkäs minä sille voin? "Kyllä sun pitäis osata kun sulla on matikkapää!"

• ylös 708
  • alas 30
sori sori

Oltiin jotain 30+ ja mun piti pitää synttärikemut, mutta satuinkin sairastumaan aivan kaameaan kuume- ja räkätautiin ja olin siis sänkypotilas. No kaveri soitti ja kun kerroin ettei nyt tule kemuista mitään, hän rupesi kirjaimellisesti huutamaan ja raivoamaan ettei hänen nyt todellakaan tarvitse sitten tulla katsomaan asuntoani (olin hiljakkoin muuttanut) ja viettämään mitään synttäreitä. Olisi voinut luulla, että ihan tahallani sairastuin juuri silloin.

En kyllä muista oikeastaan kenenkään toisen sillä lailla huutaneet puhelimessa, ei ainakaan asiasta, jolle en mitään voinut. Olin niin sairas että yritin vain lopettaa puhelun, en edes muista mitä oikein yritin sanoa, että hän lopettaisi huutamisen. Olin ihan häkeltynyt.

Hän oli vielä sen tyylinen, että otti aina pienet lapsensa mukaan joka paikkaan. Kuinka hirveästi hän sitten olisikaan suuttunut, jos räkätauti olisi tarttunut lapsiin?

• ylös 874
  • alas 19
Vierailija

Minulle on suututtu ylipainostani. Suuttuja oli itselleni täysin tuntematon vanhempi mies jolle tuli kerrottua että tiedän kyllä olevani ylipainoinen mutta en voi sillä hetkellä laihtua miellyttääkseni häntä.

• ylös 928
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei aikuiset peru sovittuja juttuja päänsäryn vuoksi vaan ottavat buranan ja hoitavat homman. Olet itsekäs kun ajattelet ettei ystävällesi ole aikataululla väliä.

• ylös 132
  • alas 1.8k

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.