Vierailija

Äiti tapaa uuden miehen, jonka esittelee pian lapsilleen. Osa miehistä muuttaa saman katon alle asumaankin. Suhde kestää muutaman kuukauden, loppuu, ja pian on taas uusi mies kierrossa.

Mitä haittaa lapsille on siitä, että kodissa kiertää miehiä, jotka vaihtuvat aina uudelleen?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Minun äiti alkoi tuollaiseksi kun erosi isästäni. Kyllä tuohon tottui ja opin jo nuorena, että äitilläkin on oma elämä ja seksielämä.

Vierailija

Itse haluaisin pysyvyyttä lasteni elämään ja siksi esittelisin heille vasta sellaisen henkilön johon olisin valmis sitoutumaan ja joka olisi valmis sitoutumaan. Ei lasten tarvitse katsoa kodissaan yhtenään vaihtuvia vieraita ihmisiä.
Kotini on ensisijaisesti minun ja lasteni koti joten ei tulisi kuuloonkaan että sinne muuttaisi satunnainen tapailukumppani.

Vierailija

Meillä mutsi teki tuota aikoinaan vuoskaudet. Yleensä ne miehet onneks oli sellasia et kovasti halusivat meidän lastenkin hyväksynnän siihen et asutaan saman katon alla ja monelta sai esimerkiks rahaa melkein niin paljon kun ilkes pyytää jotta saivat mutsin kanssa olla rauhassa himassa ja me lapset oltiin jossain muualla. Monesti mentiin sisarusten faijan kämpälle hengaamaan vaikka se reissussa ois ollukki.
Yks mutsin kotiin "pysyvästi" raahaama äijä makso käytännössä kokonaan mun mopon, yhen kesän bensat ja melkeimpä kaiken muunkin koska halus leikkiä hyvää isäpuolta. Ei se äijä meillä enää seuraavana jouluna asunu, mut eipä onneks siihenkään mitään sidettä muodostunu, sen lompakkoon kyllä muodostu ja se vähän harmitti.

Vierailija

Uuden miesystävän kanssa pitää ensin saada tapailla ihan rauhassa ilman mitään lapsia. Mistä sen muuten tietää, onko se hyvä tyyppi jne. Kurja jos lapsille niitä alkaa heti esitteleen ja sitten kohta ei enää ollakaan yhdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun äiti alkoi tuollaiseksi kun erosi isästäni. Kyllä tuohon tottui ja opin jo nuorena, että äitilläkin on oma elämä ja seksielämä.
Vaikuttiko tuo nuorena saatu tietoisuus seksuaalisuuteesi tai sitoutumiskykyyn? Ap

Vierailija

Mun äiti teki tuota ja vihasin sitä ilmeisesti niin paljon koska nyttemmin itse erottuani en ole tuonut kotiin ketään, asia on mulle kynnyskysymys aloittaakaan mitään seurusteluja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä mutsi teki tuota aikoinaan vuoskaudet. Yleensä ne miehet onneks oli sellasia et kovasti halusivat meidän lastenkin hyväksynnän siihen et asutaan saman katon alla ja monelta sai esimerkiks rahaa melkein niin paljon kun ilkes pyytää jotta saivat mutsin kanssa olla rauhassa himassa ja me lapset oltiin jossain muualla. Monesti mentiin sisarusten faijan kämpälle hengaamaan vaikka se reissussa ois ollukki.
Yks mutsin kotiin "pysyvästi" raahaama äijä makso käytännössä kokonaan mun mopon, yhen kesän bensat ja melkeimpä kaiken muunkin koska halus leikkiä hyvää isäpuolta. Ei se äijä meillä enää seuraavana jouluna asunu, mut eipä onneks siihenkään mitään sidettä muodostunu, sen lompakkoon kyllä muodostu ja se vähän harmitti.
Niin että kun niistä ei muuta iloa ollut, niin niistä oppi ottamaan aina sen hyödyn irti mikä lähti. Good for you! Onko tuo ihmisten hyödyntäminen jäänyt tavaksi nyt myöhemminkin? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuttavan 12 vuotias lapsi sanoi kerran että hänen täytyy käydä terapiassa koska äiti rahaa kotiin joka viikko uusia miehiä.

Onhan se kiva, että lapsi suhtautuu kuitenkin huolettoman oloisesti elämänsä olosuhteisiin.

Vierailija

Välttämättä ei mitään tai sitten hyvinkin paljon jos esim. joku miehistä sattuu olemaan väkivaltainen. Jos äiti pystyy valkkaamaan vain lapsirakkaita tyyppejä siitä vain, mutta harvemmin noin on vaan todellisuus paljastuu vasta myöhemmin.

Vierailija

Mun faija kuoli ihan liian nuorena tapaturmaisesti, ja olisi ollut luultavasti kova paikka jos äiti olisi alkanut silloin kärräämään uusia miehiä minun ja sisaruksieni elämään. Olen kiitollinen että säästi meidät siltä, ja löysi uuden kumppanin vasta kun olimme muuttaneet jo omillemme. Silloin asia oli paljon helpompi hyväksyä. Yllättävän monelle vanhempien uudet kumppanit eivät näköjään aiheuta kuitenkaan mitään ongelmaa, joten tämä on vaan mun kokemus aiheesta :)

Vierailija

Onhan tuo väistämättä haitallista lapselle. Äitini miesystävä käytti minua hyväksi ja äitini kiisti asian, vaikka tämä kyseinen mies katosi kuvioista. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat