Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko itsestäsi koskaan videokuvaa?

Vierailija
04.01.2019 |

Mä olen nyt ottanut kokeeksi kun tuntuu ainakin kun etukameralla ottaa selfieitä että näyttää tosi rumalta niissä, leukaperät valuu jne mutta nyt kun olen ottanut videokuvaa ja katson sitä pysäyttelemällä, ai vitsit näytänkin tosi nätiltä! Eikä leukakaan valu ollenkaan :) Jännä miten näin nelikymppisenä olenkin yhtäkkiä sellaisen jotenkin jopa kohtalokkaan näköinen ainakin noissa videoissa :D En ole aikaisemmin pitänyt itseäni juuri minään näköisenä, en panostanut pukeutumiseen, silmälaseihin jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut itsestäni minkäänlaista kuvaa, en pysähtynyttä tai liikkuvaa. Passikuvan olen otattunut.

Vierailija
2/7 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen asentanut kameran vessanpönttööni ja kuvaan joa aamu kun peräaukkon supistelee ja muuttuu tulivuoreksi, joka sylkee ruskeaa laavaa. Testamenttaan kuollessani kaikki paskannukset Suomen Valtiolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksii pitäisi ottaaa. Sä otiit sillloin kun ajoit fiatilla vastaan.

Vierailija
4/7 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tätä mä neuvon kaikkia tekemään. Näet itsesi niin kuin olet ja varmaan huomaat että se on lähimpänä peilikuvaa!

Etukameran linssi muuten vääristää pahiten. 

Vierailija
5/7 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun en ota selfieitäkään.

Vierailija
6/7 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut äksönkameralla selfiekepillä kun fillaroin Kanarialla. Kui?

Vierailija
7/7 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn kakalla. Näytin kavereille valitut palat koosteen. Olivat sitä mieltä että oksettavin kauhupätkä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi