Vierailija

Itselle ei ole lähetetty tuolta uutta aikaa 8 kaukauteen, ja sitä perusteltiin oman hoitajan vaihdolla, muutenkin psykoosi ja skitsofreniaa sairastavien hoitajat ovat perus sairaanhoitajia/apuhoitajia koulutukseltaan epäpäteviä. Psykoosi työryhmät saisivat kehittyä potilaitaan vastaaville tasoille. En kiellä sitä että muutama prosentti skitsofreenikoista olisi niin helppo hoitosia että perus sairaanhoitaja riittää, mutta entäs me loput 98%. Reseptit sentään viellä saa uusittua omastakannasta.

• ylös 14
  • alas 4

Kommentit (19)

Vierailija

Kirjoita kantelu Aluehallintovirastoon. (entinen lääninhallitus).
Kirjoittakaa kantelu kaikki, joilla aihetta.
Ei ne muuten ryhdisty.

• ylös 15
  • alas 1
Taimi

Eiköhän kaikki apuhoitajakoulutuksen saaneet ole jo vuosikausia sitten jääneet eläkkeelle. Kotikuntoutuksen puolella on päihde- ja mielenterveyspuolen lähihoitajia. Sairaanhoitajat ovat pitkälle lisäkoulutettuja. Ei hoitoon sen erikoisempia tittelilisukkeita tarvita ollakseen hyvä työssään. Mitä odotat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Taimi kirjoitti:
Eiköhän kaikki apuhoitajakoulutuksen saaneet ole jo vuosikausia sitten jääneet eläkkeelle. Kotikuntoutuksen puolella on päihde- ja mielenterveyspuolen lähihoitajia. Sairaanhoitajat ovat pitkälle lisäkoulutettuja. Ei hoitoon sen erikoisempia tittelilisukkeita tarvita ollakseen hyvä työssään. Mitä odotat?

Psykiatrinen hoito alasajettiin yhdistämällä päihdepuoli siihen.
Juopot diivat saa aina huomion ja osaavat pitää puolensa muutenkin.
Oikeasti sairaat jää tuon mölyapinalauman jalkoihin.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Mulla meni hoitotasaaino sekaisin kun päihdepuolen lääkäri soitti mulle ja vaati lääkkeiden alasajoa. Olen pitkäaikaissairas ja olin tuolloin toisen sairauden takia sairaalassa ja hyvinkin kipeä. Koen, että yli on kävelty. Lääkärit ainakin kylmiä, varsinkin ylilääkäri.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Kalasataman psykiatrian poliklinikka on todella huono. Olin kirjoilla vuoden ajan ja hoidossa tehtiin jatkuvasti virheitä. Lääkärit (joita ainakin minulla oli) todella kylmiä ja huonoja. Potilaita ei hoideta kunnolla

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Ilkeä ylilääkäri takana. Kun kerran itselle kolahtaa saattaa alkaa vähitellen ymmärtämään sairaita, heikommassa asemassa olevia.

Vierailija

Olin Kalasatamassa potilaana viimeiset pari vuotta ilman mitään hoitosuunnitelmaa. Lääkäriin en päässyt. Valitin hoidon epäjohdonmukuisuutta ja sitä että potilaan yli kävellään, puhutaan puppua ja "unohdetaan" heti kohta mitä on sovittu. Silloin tuli kiire kokoustamaan ja tämän seurauksena uloskirjoitus. Hoito on valovuosien päässä Käypä hoito suosituksesta.

Vierailija

Huonoja kokemuksia. Tyrkytettiin lääkkeitä joista menin vaan huonompaan kuntoon, ja kun lopulta kieltäydyin uudesta lääkkeestä potkittiin pihalle.

Olen kotona ihan saattohoitokunnossa mutta kuulin tk:lta ettei minua oteta enää Kalasatamaan ellen välittömästi sitoudu päiväsairaalahoitoon 8h/vrk ja matka-päivähoitokuluineen 300e/kk. Milläs tämän maksat kun olet leikatulla tt-tuella?

Kiitti mulle riitti.

• ylös 13
  • alas 1
masentunut9999

Nihkeitä kokemuksia täälläkin. Aiemmin ollut muualla hoidossa ja kalasataman poli on ollut todella huono. Kunpa en olis mennyt ollenkaan. Omat ongelmat vaan pahemi ja meni luottamus koko hoitoon. Enää en hae apua

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Huonoa hoitoa=ei hoitoa, tosi sekava paikka.Jäi ainoastaan tunne, että haluavat potilaista eroon nopeasti, mutta se oli ainakin itselle pikemmin onni, koska kunto huononi "hoidon" seurauksena pohjalukemiin.Epäluotettava kuva jäi lääkäreistä ja koko toiminnasta.Voimia palautui vasta, kun pääsi eroon siitä painostuksesta.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huonoa hoitoa=ei hoitoa, tosi sekava paikka.Jäi ainoastaan tunne, että haluavat potilaista eroon nopeasti, mutta se oli ainakin itselle pikemmin onni, koska kunto huononi "hoidon" seurauksena pohjalukemiin.Epäluotettava kuva jäi lääkäreistä ja koko toiminnasta.Voimia palautui vasta, kun pääsi eroon siitä painostuksesta.

Sinä sen sanoit. Täysin samat fiilikset jäi. Potilaasta haluttiin eroon niin nopeesti kun mahdollista ja hoito oli kaikin puolin huonoa. Mitään tällaista en oo koskaan aiemmin kohdannut

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Pääsin onneksi pois Kalasataman psyk.polin ns. erikoissairaanhoidosta ja huippuosaamisesta normi tk:n puolelle.Kohdannut siellä omissa asioissa nyt kaksi todella empaattista ja kannustavaa nuorta lääkäriä.Asenne ollut ymmärtäväinen, hyväksyvä ja tukeva, eli täysin päinvastoin kuin psyk.polin puolella osaksi saatu kovuus, kylmyys, ja vähättely.Myös somaattinen puoli huomioitu samalla. En mistään hinnasta vaihtaisi enää hoitopaikkaani tuonne psykiatriaan.Kamala paikka potilaalle. Kiitän näitä tk-lääkäreitä, että jaksan vielä raahustaa eteenpäin uuden vuoden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huonoja kokemuksia. Tyrkytettiin lääkkeitä joista menin vaan huonompaan kuntoon, ja kun lopulta kieltäydyin uudesta lääkkeestä potkittiin pihalle.

Olen kotona ihan saattohoitokunnossa mutta kuulin tk:lta ettei minua oteta enää Kalasatamaan ellen välittömästi sitoudu päiväsairaalahoitoon 8h/vrk ja matka-päivähoitokuluineen 300e/kk. Milläs tämän maksat kun olet leikatulla tt-tuella?

Kiitti mulle riitti.

Minut potkittiin myös pihalle koska olen järkevä.

E.U.

Ainakin kannattaa välttää nuorta venäläistä naislääkäriä. Tiedän useita potilaita jolla on hänestä huonoja kokemuksia useiden vuosien ajalta. Suosittelen tekemään valituksia. Johdon on pakko reagoida jos valituksia on useita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.