Kalajoen lokakuisen turma-auton kuskilla oli veressä 1,2 promillea eli törkeän rattijuopon verran
Nuoret kuolivat rattijuopon kyydissä- niin turhaan. Miksi avaimia ei voi ottaa rattijuopolta etukäteen pois? Kuka tai ketkä näkivät nuorten lähtevän ajelulle? Suojelu ja vaikeneminen auttavat jatkossakin rattijuoppoja.
Kommentit (4)
Mä enn ole koskaan ajanuut humaaalassa. Mutta aina mä vaaaan näen tämän saman unen etttä poliiisi pysäääyttttää minut ja heti ensimmmäiseksi minä kerron poliiiisille etttä olen humaalassa. Poliiisi kysyy miksi lähdit ajamaaan humalassa. Minää oleeen alkoholisti. Minuuuun on pakko käytttää alkoholia jottta aika kuluisii nopeaaammin.
Vierailija kirjoitti:
Mä enn ole koskaan ajanuut humaaalassa. Mutta aina mä vaaaan näen tämän saman unen etttä poliiisi pysäääyttttää minut ja heti ensimmmäiseksi minä kerron poliiiisille etttä olen humaalassa. Poliiisi kysyy miksi lähdit ajamaaan humalassa. Minää oleeen alkoholisti. Minuuuun on pakko käytttää alkoholia jottta aika kuluisii nopeaaammin.
Ja sittten kun oleeen jäänyt kiiinni niiin tuleee vaaan olo että sillloin ajatttelen että koko elämäää olisi pilallla ja haluaaisi vaan kuollla siiinä tilantesssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sittten kun oleeen jäänyt kiiinni niiin tuleee vaaan olo että sillloin ajatttelen että koko elämäää olisi pilallla ja haluaaisi vaan kuollla siiinä tilantesssa.
Ehhkä se kertoo oikeuustajusta. Mutta see ei pelkäääästään rajotu diiihen lakiiin vaan myös haaluun autttaa ihmisiä.
https://yle.fi/uutiset/3-10581442