Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on kadonnut :(

Vierailija
13.05.2006 |

Lähti torstaina aamulla aikaisin harrastukseensa liittyvään juttun ja sieltä suoraan työporukan kanssa Tallinnaan. Lähtivät siis torstaina illalla risteilylle ja piti tulla eilen takaisin. Tiesinkin / arvasin että jää vielä perjantai-illaksi katsomaan Suomi-USA peliä johonkin ja palaa vasta tänään. Eli ei mitenkään yllätys ole se, ettei ole vielä kotona, mutta se ei ole antanut kuulua itsestään MITÄÄN! Palasivat siis työkavereiden kanssa bussilla työpaikallee, joka on eri paikkakunnalla kuin asumme.

Laitoin eilen aamulla tekstarin, että onko hengissä yms... ja sitten illansuussa viestin, että voisiko ystävällisesti vastata edes jotain. Tänä aamuna sitten soitin, puhelin hälytti, mutta ei vastausta. Tekstarin laitoin vielä, että missä helvetissä oikein on... TOivottavasti nukkuu työpaikallaan itseään selväksi, mutta vähän ihmetyttää...

Nyt olen enemmänkin v***uuntunut kuin hermostunut. Mutta tässä mietiskelen että jos oikeesti ois tapahtunut jotain, niin mistä sitä oikein alkaa pyydystään ja mikä olisi aikaraja, jolloin tarvii oikein huolestua? Työkavereiden nimiä en edes muista, no yhden muistan kun on jonkin sortin julkkis, mutta muita en muista kuin etunimiä. Plääh... mun mies on mestarikatoaja :( Ja niin, tuohon yhteen ketjuun liittyen myös maailman huonoin lahjanostaja....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa katoaa kaikki.

Vierailija
2/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahallaan on piiloksissa niin tämän pitäis toimia!

ukkonsa kerran kadottanut.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä lapsia, kaksi. Lapset kyselivät aamulla, että missä isi on ja milloin tulee... Siihen vaan, että reissussa on kyllä kai se sieltä piakkoin tulee. Eivät ole lapset nähneet keskiviikkoillan jälkeen.

Ajattelin, että iltapäivällä soitan työpaikalle ja alan kysellä josko tietäisivät tästä porukasta. Työpaikka kun sattuu olemaan poliisilaitos...

-ap-

Vierailija
4/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi v-mäistä kun toista ei saa kiinni. Huolihan siinä tulee :(

Toiset ei vaan ajattele asiaa siltä kantilta että olis ilmoitettava itsestään. Toivottavasti kaikki on hyvin ja miehesi saapuu kotiin.

Vierailija
5/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan miehelläs jääny putki päälle ja kellokin on vasta niin vähän et on jääny johkin nukkumaan krapulaansa pois!!joten mun mielest ei viel kannattais ottaa keheenkään yhteyttä vaan odotella krapulaista miestä kotio!!!

ei kyl oo kovin kivaa tommonen et ei vastata... :O/

koeta jaksaa...

-M-

Vierailija
6/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kyl ne olis ilmottanu jos jotain " vakavaa" ois tapahtunu!!!

-M-

Vierailija
7/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä onkin se dilemma, että mies tekee välillä tällaisia törkeitä juttuja ja on kieltämättä aika itsekäs, mutta... Hän on loistava isä! Usein mietin, että miten mulla onkaan käynyt näin hyvä tuuri kun kuuntelen juttuja ihan paskoista äijistä. Ottaa vastuuta lapsista ja kodista kun minä rakennan " uraani" . Tekee lyhennettyä työaikaa ja nauttii lasten kanssa olosta aidosti. On siis kovin kaksipiippuinen juttu tämä suhteemme...

Vierailija
8/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite päättänyt ku meillekkin tuli perheen lisäystä ja äijä teki katoamis temppuja aina ennen ni jos vielä tekee ni otan lapsen kainaloon ja lähen jonnekkin vähäks aikaa jos mies ees jotain tajuu ni saa miettii vähän aikaa kuin on yksinäistä olla kotona ja ootella toista...

-M-

Vierailija
9/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olisi eri juttu jos mies olmoittaisi olinpaikkansa..eikö??

Mut jos ei ilmoita, niin ei näytä kunnioittavan sua paskan vertaa kun tollee häipyy eikä ilmoita itsestään mitään päiviin....

Vierailija
10/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli katuvainen. On aina kun tekee samantyyppisiä juttuja...

Oli kuulemma kuvitellut laittaneensa eilen viestiä. No, sanoin vaan, että me ei ehkä olla kotona kun tulee. Saa sitten miettiä, että missä me ollaan pari seuraavaa vuorokautta. Voih, kosto on niin suloista :D

Oli siellä ihan paniikissa, että ette voi lähteä, älä tee sellasta! yms...

Löin luurin korvaan kun sanoin, että menen nyt pyyhkimään pyllyä.

Tuskin me kuitenkaan lähdetään. Mutta en tiedä miten siihen itsekkääseen paskapäähän suhtautuis kun tulee joskus selvittyään. On näet autolla, joten menee vielä tunteja ennekuin voi ajaa :(

Vierailija
11/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen mies kuin sulla ja näin me ollaan sovittu, olen lakannut murehtimasta sen perään, ryypätköön jos mieli tekee. Vastaavaa kun tapahtuu ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Ja mä olen 99% varma että tätä miestä en löydä muista sängyistä, se ei sovi sen omaan moraaliin. Joten menköön ja relatkoon, se on hyvä mies kuitenkin.

Vierailija
12/12 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen itse katoaisin miehen elämästä lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi