Mitä tehdä yksin uutena vuotena (Stadissa)?
Muita yksin uuden vuoden viettäviä? Mitä aiotte puuhailla?
Kommentit (15)
lähde mun kaa juomaan kossua puistikkoon :)
Tappituntumalle senaatintorin osaajien ahdisteltavaksi
Vierailija kirjoitti:
lähde mun kaa juomaan kossua puistikkoon :)
ööööö... kiitos mutta ei kiitos :D On vähän koleaa.
Hanki koira tai kissa tai molemmat. Ne ovat parasta seuraa. Puhun kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on koira, ja oikeassa olet :) Jotain muutakin tekemistä kuin se jokapäiväinen koiran lenkitys ja rapsuttelu kuitenkin kaipaisin uudelle vuodelle. Kaverit ovat perheellistyneet ja tiukasti kiinni pikkulapsiarjessaan. Mä elän yksin. Ap
Satsaa nukkumiseen. Herää aattona aikaisin, ulkoile ja liiku koko päivä. Osta uusi pyjama, uudet lakanat, peitto ja tyyny sänkyysi. Hanki korvatulpat. Sitten aattoiltana kymmenen jälkeen kömmi sinne ihanaan pehmeyteen, laita tulpat korviisi ja vajoa ihanaan sikeään uneen. Herää seuraavana vuonna hyvin nukkuneena ja virkeänä. Ajattele miten onnekas olet, kun sun vuosi ei ala masentuneessa morkkiksessa ja krapulassa.
Teen täsmäiskun Senaatintorille vähän kymmenen jälkeen illalla, esiintyjien takia. Ei haittaa vaikka ei väenpaljoudessa näe mitään, pääasia että kuulee. Sitten kävellen kotiin ja villasukat jalkaan. Onneksi ei ole pitkä matka.
Vierailija kirjoitti:
Ei eläimiä hankita vain sen vuoksi, että ihminen haluaa. Jokainen eläin ansaitsee ja tarvitsee hyvän elämän virikkeineen. Itse kysymykseen, senkun lähdet ulos avoimin silmin ja mielin, huumori mukana, et voi epäonnistua. Hyvää alkavaa vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eläimiä hankita vain sen vuoksi, että ihminen haluaa. Jokainen eläin ansaitsee ja tarvitsee hyvän elämän virikkeineen. Itse kysymykseen, senkun lähdet ulos avoimin silmin ja mielin, huumori mukana, et voi epäonnistua. Hyvää alkavaa vuotta!
Eikö jokainen sitten käsitä sitä?
- sama
Ota vähän kuppia ja mene steissin seudulle. Et ole yksin pitkään.
Näen tumman komean muukaisen (jos toisenkin) tulevaisuudessasi
-meedio
Ostat nakkeja ja perunasalaattia, katsot pari rakettia ikkunasta ja menet nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota vähän kuppia ja mene steissin seudulle. Et ole yksin pitkään.
Näen tumman komean muukaisen (jos toisenkin) tulevaisuudessasi
-meedio
Että menisin yksin hengaamaan asemalle uuden vuoden aattona? Ehkä mielummin sinne puskaan juomaan kossua jopa.
En tiedä. Ehkä meen katsomaan kaupungin ilotulitusta ja sitten tulen kotiin nukkumaan.