Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Reija_muonio
Poiminta

Mihin käyttäisit 10 000€ jos tänään saisit täyttää sillä unelmasi?

Itse hankkisin hevosen ja pääsisin ratsastusharrastuksessa uudelle tasolle.

Onko teillä hyviä säästövinkkejä? Jos saa asetettua konkreettisen unelman niin siihen on sitten varmasti helpompi myös yltää.

Sivut

Kommentit (504)

Vierailija

Laittaisin hampaani kuntoon. Mulla on Sjögrenin syndrooma, ja hampaat todella huonossa kunnossa. Pari implanttia ja pikku reikien korjaus niin olisin onneni kukkuloilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Laittaisin 3 000 säästöön ja loput antaisin siskolleni. Hän on nyt tosi tiukoilla henkisesti ja taloudellisesti, joten pieni avustus parantaisi hänen elämänlaatuan huimasti.

Vierailija

Käyttäisin summan isoon hammasremonttiin eikä se edes ihan riittäisikään siihen, vaan joutuisin pulittamaan omasta pussista lisää.

Vierailija

Etsin parhaillaan uutta asuntoa, ja tuo summa auttaisi saamaan vähän paremman kuin nyt on haussa (tai summa menisi valitun asunnon remonttiin).

Vierailija

Reija_muonio kirjoitti:
Mihin käyttäisit 10 000€ jos tänään saisit täyttää sillä unelmasi?

Itse hankkisin hevosen ja pääsisin ratsastusharrastuksessa uudelle tasolle.

Onko teillä hyviä säästövinkkejä? Jos saa asetettua konkreettisen unelman niin siihen on sitten varmasti helpompi myös yltää.

Säästämisessä auttaa automaattiset tilisiirrot joka kuukauden palkasta. Ja johonkin korkorahastoon ne kannattaisi laittaa.

Vierailija

Vaihtaisin asuntoa. Pois tästä homekämpästä. Nyt ei ole varaa muuttaa. Ostaisin uuteen asuntoon uudet sängyt. Oman sänkyni on lapsiani pissannut läikikkääksi pienenä. Lapsen sänky on muuten huono, saatu käytettynä.

Vierailija

Saisin opiskeltua ilman että tarvitsisi joka ilta ja yö miettiä raha-asioita eikä jokainen kenkäostos ym lapsille olisi katastrofi. Saisin myös ostettu itselleni muutama vaate, olen laihtunut paljon ja kaikki vaatteet roikkuu rumasti mun päällä. Kohta ei kehtaa näissä rytkyissä enää ulkona kulkea

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat