Sivut

Kommentit (386)

Vierailija

Välinehuoltajaa on ehdotettu. Onko täällä alalla olevia, kertoisko joku työstään? Entäs apteekin tekninen apulainen (vai mikä se nimike nyt olikaan), millaista työ on? Mitä ap sanoisi siitä? Jos on kassalla, niin asiakaskontakteja on joo, mutta eikö noilla ole myös muita avustavia tehtäviä?

Vierailija

Poliisi ja tutkinnan puolelle, siinä täyttyy oikeastaan nuo kaikki kriteerit. Tosi kouluaikana pitää olla harjoittelussa se 6kk kentällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Bioanalyytikko eli labrahoitaja! Jos opiskeluajan jaksat näytteenoton verran olla potilaskontaktissa, niin työtä on myös, missä ei potilaita. Ja töitä riittää! Ja erikoisaloissa riittää valinnanvaraa todella laajasti.

Nim. Kolmannen vuoden bioanalyytikko-opiskelija ja ollut kohta 2v alan töissä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
- töitä löytyisi, edes melko varmasti
- ala olisi itsenäistä työtä, ei missään nimessä liikaa ihmisten kanssa tekemisissä olemista
- ei fyysisesti liian rankkaa (saa olla muutakin kyllä kuin vain toimistossa istumista)
- ei yötyötä
- ei meteliä

Opiskelua en pelkää, ja siihen myös olisi aikaa ja mahdollisuus.

Kaksi toisen asteen tutkintoa hankittuna.

Sutenööri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koodari.

Töitä ei löydy. Nimim. "kokemusta on". Muutenhan vaatimukset täyttyisivät, tosin itse olen joskus tehnyt yötyötäkin on on ollut pakko saada joku projekti valmiiksi.

Vierailija

Koodaria suosittelen minäkin, meistä on tällä hetkellä huutava pula. Nythän on näitä 12 viikon intensiivikurssejakin, joiden jälkeen suoraan firmaan töihin. Ei tarvi haaskata aikaa ja opiskella turhia sivuaineita tai matikkaa ku pelkästään sitä koodausta. 

Tunnen monta nelikymppistä naista, jotka on lähteneet it-alaa opiskelemaan ihan muista hommista, ei todellakaan oo myöhäistä. Ekan vuoden opiskelijoita kosiskellaan jo töihin. 

Vierailija

Tehtaissa ym. tuotantolaitoksissa on varmaankin edelleen tehtäviä, joissa jotakuinkin itsekseen tehdään omaa hommaa, välillä ehkä esimiehen kanssa neuvotellen. Tiedän erään kasveja pienistä leikkeistä kloonaavan yrityksen, jossa steriiliyden takaamiseksi ei edes saa puhua työn aikana, jotteivät bakteerit leviä sylkipisaroista.

SOL

Olen 50v nainen ja vakityö ,jota olen tehnyt 20v loppuu.

Tarvitsen nopeasti työn, en aio mennä kouluun

Olen ajatellut rappu tai kuolinsiivousta.

Onpa kiva tutustua uusiin ihmisiin.

Moi mä oon ATK-päällikkö , kuka sä oot?

Mä. ole siivousteknikko, erikoistunut rappuihin ja ruumiinnesteisiin.

Mitä mieltä?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat