Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita yksinäisiä?

Vierailija
03.12.2018 |

Miten olette ajautuneet siihen? Itsellä ei sisaruksia, äiti kuoli kun olin 14, isän uusi liitto tärkein hänelle, ystävät muuttaneet muualle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sisaruksia. Tädit ja sedät ikäloppuja, (pääosin jo vuosia tuonpuoleisessa). Serkut eri ikäpolvea. Eikä muutenkaan yhteyksissä sukuriitojen takia. 

Elinikäisiä ystäviä tai kavereita en ole onnistunut saamaan.

Vierailija
2/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia kirjoitti:

Ei sisaruksia. Tädit ja sedät ikäloppuja, (pääosin jo vuosia tuonpuoleisessa). Serkut eri ikäpolvea. Eikä muutenkaan yhteyksissä sukuriitojen takia. 

Mulla kanssa serkut eri ikäpolvea, olen juuri siinä välimaastossa. Eivät pidä yhteyttä eivätkä vastaa jos minä pidän.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ap:lta löytyy puoliso kuitenkin, kuten kaikilla av-palstan "yksinäisillä".

Vierailija
4/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivia kirjoitti:

Mulla kanssa serkut eri ikäpolvea, olen juuri siinä välimaastossa. Eivät pidä yhteyttä eivätkä vastaa jos minä pidän.

-AP

Sama, kun olen yrittänyt yhteydenpitoa, ei lapsuudenystävä tai serkut innostuneet. :(

Vierailija
5/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ap:lta löytyy puoliso kuitenkin, kuten kaikilla av-palstan "yksinäisillä".

No ainakin selvisi miksi sinä katkero olet yksin. Olet vain kuspiä.

Vierailija
6/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivia kirjoitti:

-AP

Sama, kun olen yrittänyt yhteydenpitoa, ei lapsuudenystävä tai serkut innostuneet. :(

Oletko isolla vai pienellä paikkakunnalla? Jotenkin tuntuu ettei täältä isommalta löydä kavereita kun kaikki on niin itteensä.

Vierailija
7/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko isolla vai pienellä paikkakunnalla? Jotenkin tuntuu ettei täältä isommalta löydä kavereita kun kaikki on niin itteensä.

Isommalta.

Vierailija
8/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin selvisi miksi sinä katkero olet yksin. Olet vain kuspiä.

Ikävä tuottaa pettymys mutta olen onnellisesti naimisissa ja sukuun hyvät välit.

Vierailija
9/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsisin naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä