Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä vaimomatskua?

Swingeri
28.11.2018 |

Olin pitkässä parisuhteessa, missä harrastimme parinvaihtoa, kevyttä S/M:ää ryhmäseksiä jne. Seksi siis kiinnosti meitä molempia ja oli antoisaa. Muista syistä johtuen päädyimme kuitenkin avioeroon. Nyt olen tapaillut muutamia naisia mutta tuo seksipuoli ei tunnu menevän yksiin, vaikka muuten synkkaisi. Koin kuitenkin aiemman seksielämäni niin hyväksi, että haluaisin sitä myös uuden kumppanin kanssa. Pelkkä vaniljaseksi ei pitkän päälle maistu. Mistä olette löytäneet naisia, joita kiinnostaa seksi muutenkin kuin pimeässä peiton alla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole. Naiset eivät halua pohjimmiltaan MITÄÄN seksiä. Sen huomaa siitä, että kun suhde vakiintuu, opiskelut vaihtuvat ansiotyöksi, muksut saadaan ja asunto on hommattu, niin naiset eivät halua mitään seksiä. Naisen halu ennakkoluulottomiin kokeiluihin on täsmälleen riippuvainen hänen tyydyttämättömäksi kokemiensa perustarpeiden määrästä.

Voihan sitä muuta väittää. Enkä minäkään väitä maailman kaikkia naisia tuntevani. Puhun vain ja ainoastaan omasta kokemuksestani - ja on niitä sentään enemmän kuin yksi. Ja asiasta on keskusteltu myös kaveripiirissä avoimesti ja kiihkotta.

Vierailija
2/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bdsm kiinnostaa, mutta ryhmäseksi tai parinvaihto ei.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swingeri kirjoitti:

Olin pitkässä parisuhteessa, missä harrastimme parinvaihtoa, ... ryhmäseksiä jne.

Tuo on suunnilleen niin pitkällä vaimomatskusta kun voi päästä.

Vierailija
4/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia ole. Naiset eivät halua pohjimmiltaan MITÄÄN seksiä. Sen huomaa siitä, että kun suhde vakiintuu, opiskelut vaihtuvat ansiotyöksi, muksut saadaan ja asunto on hommattu, niin naiset eivät halua mitään seksiä. Naisen halu ennakkoluulottomiin kokeiluihin on täsmälleen riippuvainen hänen tyydyttämättömäksi kokemiensa perustarpeiden määrästä.

Voihan sitä muuta väittää. Enkä minäkään väitä maailman kaikkia naisia tuntevani. Puhun vain ja ainoastaan omasta kokemuksestani - ja on niitä sentään enemmän kuin yksi. Ja asiasta on keskusteltu myös kaveripiirissä avoimesti ja kiihkotta.

Tämä johtuu vain siitä, että naiset saavat aina reilusti seksikkäämmiltä pelkkää seksiä, kuin millasen saavat sitoutumaan. Nais-vitonen saa seksiä kasilta, joskus jopa ysiltä. Eihän se vitonen/kutonen jonka saa suhteeseen, tunnu sen jälkeen miltään.

Muista aina, että naisten mielestä yli 80% miehistä ovat ulkonäöltään alle keskiarvon.

Vierailija
5/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siksi ei ole haluja kun nainen voi pienellä ranneliikkeellä murjaista itselleen orkut ihan vaan vaikka kusella käydessään miestä siihen ei tarvita

Vierailija
6/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä muuta väittää.

Höps höps.

Minäkin olen aikanani hakenut ihan pelkkää seksiä ja panosuhdetta. Tuskinpa olen ainoa! XD

Haluan seksiä mieluiten joka päivä. Kiihkeää, paljon ja pitkään. Jos ei se ole mahdollista niin ainakin yhden orkun päivässä.

Epäilen, ettei sellaista miestä edes löydy, joka pärjäisi minun tahdissani.

No, nyt olen rakastunut ja onnellinen suhteessa, joten en etsikään. Ja muksuja tai asuntoa ei tule, muitakaan "perustarpeita" (??) en ole tässä suhteessa etsimässä tai tyydyttämässä. Jos nyt et laske perustarpeiksi ihanan miehen seuraa, juttelua, seksiä ja hellyyttä.

Ehkä sinun on ikävä kuulla tämä, mutta olen himokas, hellä, estoton ja kokeilunhaluinen. Sinä olet vain valinnut tylsemmän naisen. Olen pahoillani. Meitä ei riitä kaikille.

Vierailija
7/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun vaimo ei kuulu tuohon ryhmän. Edelleen on yhtä kiihkeä kuin 15 vuotta sitten kun tapasimme, yhteisten kavereiden kautta. Ja meillä on asunto ja lapset, silti seksielämä vaan vilkastuu.. Tiedän olevani onnekas mies!

Vierailija
8/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä muuta väittää.

Höps höps.

Minäkin olen aikanani hakenut ihan pelkkää seksiä ja panosuhdetta. Tuskinpa olen ainoa! XD

Haluan seksiä mieluiten joka päivä. Kiihkeää, paljon ja pitkään. Jos ei se ole mahdollista niin ainakin yhden orkun päivässä.

Epäilen, ettei sellaista miestä edes löydy, joka pärjäisi minun tahdissani.

No, nyt olen rakastunut ja onnellinen suhteessa, joten en etsikään. Ja muksuja tai asuntoa ei tule, muitakaan "perustarpeita" (??) en ole tässä suhteessa etsimässä tai tyydyttämässä. Jos nyt et laske perustarpeiksi ihanan miehen seuraa, juttelua, seksiä ja hellyyttä.

Ehkä sinun on ikävä kuulla tämä, mutta olen himokas, hellä, estoton ja kokeilunhaluinen. Sinä olet vain valinnut tylsemmän naisen. Olen pahoillani. Meitä ei riitä kaikille.

Samaa voisin itse sanoa itsestäni. Joten kyllä meitä on, ehkä harvassa mutta...

N31

Vierailija
9/9 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa on löytää naista, joka olisi kiinnostunut seksistä laajemmin, harvinaista. Löysin oman vaimoni seksibileistä, missä ajauduimme samaan kimppaan. Nyt kun olemme naimisissa olemme jatkaneet seksiharrastustamme käymällä erilaisissa seksibileissä säännöllisesti. Lomalla olemme käyneet seksiklubeilla myös ulkomailla esim Inglesissä. Onhan se seksielämä ihan eri tasolla kuin pelkkä vaniljaa. Joskus vaan sattuu hyvä tuuri. Joku on kuulemma voiittanut lotossakin.