Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 10 vuotta vanhempi mies olla aidosti kiinnostunut?

Vierailija
28.11.2018 |

Olen siis 21v ja mies 31v. Ihastus vain kasvaa, mutta ikäeron en uskalla tehdä aloitetta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan mies ei tykkää itseään 10 vuotta nuoremmista. Kaikista vastenmielisimpiä ovat juuri 20-25 vuotiaat naiset. Kaikki tutkimustieto aiheesta todistaa tämän."

Toi nyt on ihan täyttä skeidaa. Tutkimukset osoittavat että miehet hakevat aina nuorta naista. Jopa 80v miehet ovat kiinnostuneimpia parikymppisistä. 30v nainen on kaikilla mittareilla aika ikäloppu. Että revi siitä.

Vierailija
22/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistö on 28 vuotta Jenni Haukiota vanhempi.

Ja niin vaan näyttäisi Sale olevan aidosti kiinnostunut.

Sauli on 29v vanhempi kuin Jenni. Ja Danny on 76v ja 25v, ikäeroa vain 51v heillä

Tietysti nämä miehet ovat alfauroksia ja heidän kaltaisiaan on vain vähän ja harvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei voisi olla. Kyllä meillä ainakin ollaan aidosti toisesta kiinnostuneita vaikka 14v. Ikäeroa.

Vierailija
24/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän vastakysymyksen: voiko 27-vuotias mies haluta 40-v naista? Olettaen, että nainen on hyvin säilynyt ja nättikin.

Vierailija
25/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen on vielä lapsi. Lähinnä ihmetyttää tuollaiset äijät.

Jos olet ikäiseksesi nuoremman näköinen, vielä enemmän ihmetyttää. Olin 23- vuotiaana 18- vuotiaan näköien.

Eräs 34- vuotias äijä oli kiinnostunut. Sitä voi tietenkin voi miettiä, miksi 34- vuotias äijä on kiinnostunut 18- vuotiaan näköisestä lapsesta.

Motiivi? Inhottaa.

Motiivi? :D

Vierailija
26/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän vastakysymyksen: voiko 27-vuotias mies haluta 40-v naista? Olettaen, että nainen on hyvin säilynyt ja nättikin.

Kyllä jos on demari.

Vierailija
27/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v on ihan lapsi. Jos kolmekymppinen aikuinen mies on kiinnostunut niin hyi. Mitään vakavaa tuosta ei ainakaan voi tulla.

Vierailija
28/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

All you need is love kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistö on 28 vuotta Jenni Haukiota vanhempi.

Ja niin vaan näyttäisi Sale olevan aidosti kiinnostunut.

Sauli on 29v vanhempi kuin Jenni. Ja Danny on 76v ja 25v, ikäeroa vain 51v heillä

Tietysti nämä miehet ovat alfauroksia ja heidän kaltaisiaan on vain vähän ja harvassa.

...Aika monelle meistä riittää parisuhteeseen yksi erityinen kumppani kerrallaan... Kuinka moni meistä tsekkaa 1. kumppanin iän, jos ja kun tuntee ihastuneena tai jopa rakastuneena häneen... Mitä vanhemmaksi itse olen tullut sitä enempi ikäero on mulle vain viitearvo siitä, että meillä saattaisi mahdollisesti olla jotain yhteistä ihastukseni kanssa...

Vierailija
29/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin/ rakastuin 18 vnä 30 mieheen. Naimisiin mentiin ja saatiin lapsia. Oikeestaan siitä lähtien, kun olen ollut naimisissa eli pitkään meillä ei ole ollut kunnon seksi elämää, koska miehellä ei enää toimi kunnolla. Tämä alko jo 34 ikävuoden jälkeen. Jos joku olisi minulle tämän kertonut, en olisi mennyt naimisiin niin paljon vanhemman miehen kanssa. Kannattaa yrittää löytää joku mahdollisimman oman ikäinen. Ehkä silloin halut ja kestävyys on samalla tasolla. Ja ns. Nuoruus kuluu yhdessä yhtäaikaa ja ns. Lapsuus muistot jne ovat samantyyppisiä. Vanhempi mies kannattaa ottaa vain jos on rikas ja mahdollisimman vanha ja kuolee luonnollisesti melko pian. Muuten ihan turhaa elämänsä haaskausta naiselta ja varsinkin onnellisen elämän haaskausta. Valitettavasti asia on näin. Ja se on muuten naiset aina niin, että miehet on niitä haluttomia ja kykenemättömiä, että sen takia sellainen alle 30 v kannattaa ottaa. Sillä ehkä vielä toimii jne edes jonkun aikaa. Eikä kannata myöskään ottaa neitsyitä eikä sellaisia jotka ei vielä kertaakaan ole oikeasti ennen teitä seurustellut. Eivät osaa silloin arvostaa naista ja hoitaa ns. Omaa kotia. Luulen kyllä, että kaikki miehet on aina yhtä huonoja oli ikä mikä hyvänsä. Että naimisiin mennessä kaikki tulee olemaan pstä joka tapauksessa, koska silloin olet itsestäänselvyys. Eli ihan sama mitä teet tai kenet valitset, mutta mieluiten valitse se rikas mies.

Vierailija
31/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja erektio todella jykevä. Jos 34v miehellä erektio-ongelm on kyseessä sairaus. Mars lääkäriin. Miehellä pitää seisoa ainoa, jopa 90v kuolinvuoteella.

Vierailija
32/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihastuin/ rakastuin 18 vnä 30 mieheen. Naimisiin mentiin ja saatiin lapsia. Oikeestaan siitä lähtien, kun olen ollut naimisissa eli pitkään meillä ei ole ollut kunnon seksi elämää, koska miehellä ei enää toimi kunnolla. Tämä alko jo 34 ikävuoden jälkeen. Jos joku olisi minulle tämän kertonut, en olisi mennyt naimisiin niin paljon vanhemman miehen kanssa. Kannattaa yrittää löytää joku mahdollisimman oman ikäinen. Ehkä silloin halut ja kestävyys on samalla tasolla. Ja ns. Nuoruus kuluu yhdessä yhtäaikaa ja ns. Lapsuus muistot jne ovat samantyyppisiä. Vanhempi mies kannattaa ottaa vain jos on rikas ja mahdollisimman vanha ja kuolee luonnollisesti melko pian. Muuten ihan turhaa elämänsä haaskausta naiselta ja varsinkin onnellisen elämän haaskausta. Valitettavasti asia on näin. Ja se on muuten naiset aina niin, että miehet on niitä haluttomia ja kykenemättömiä, että sen takia sellainen alle 30 v kannattaa ottaa. Sillä ehkä vielä toimii jne edes jonkun aikaa. Eikä kannata myöskään ottaa neitsyitä eikä sellaisia jotka ei vielä kertaakaan ole oikeasti ennen teitä seurustellut. Eivät osaa silloin arvostaa naista ja hoitaa ns. Omaa kotia. Luulen kyllä, että kaikki miehet on aina yhtä huonoja oli ikä mikä hyvänsä. Että naimisiin mennessä kaikki tulee olemaan pstä joka tapauksessa, koska silloin olet itsestäänselvyys. Eli ihan sama mitä teet tai kenet valitset, mutta mieluiten valitse se rikas mies.

34v mies vanha. Älä nyt naurata! Jos tuon ikäisellä ei seiso niin syy on tasan siinä että kumppani ei enää kiihota. Oletko lihonut tms.? Näkeekö mies sinut vain synnytyskoneena? Pettääkö hän sinua? Itselläni oli 40-vuotiaana exäni kanssa samoja ongelmia ja syy oli juuri että ei enää kiinnostanut seksi. Erottiin ja hankin uuden. Olen 48v ja naiseni 28v. Seksi on fantastista ja välillä harrastamme sitä usesti päivän aikana. No enemmänkin iän sijasta merkitsee henkinen ja fyysinen yhteensopivuus. Joidenkin värkit sopii toisiin paremmin. Eli kokelkaa erilaisia ja eri kokoisia niin tiedätte mistä pidätte! 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi