Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä mieltä olette tästä? Ollaan edetty suht hitalla kaavalla tindermiehen kanssa. Kirjoiteltiin aika pitkään ennen ensimmäistä tapaamista. Tapailua on kestänyt nyt reilun kuukauden. Alussa mies sanoi, ettei kirjoittele enää muiden kanssa ja oli sitä mieltä, ettei ole sopivaa treffailla muita samaan aikaan. Jossain vaiheessa keskusteltiin tilanteestamme ja hän kuvaili, että olen enemmän kuin pelkkä fuckbuddy. Viimeksi suhteen tilasta puhuessa hän määritteli meidät sinkuiksi.

Voinko siis tästä päätellä, että olen vapaa tapailemaan muitakin, kun kerran ei olla parisuhteessa, vaan sinkkuja?

• ylös 9
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Kuvittelin meidän olevan jo sellaisessa suhteessa keskenämme, ettei siihen enää muita mahdu, mutta tuo sinkku-kommentti pysäytti. ap

• ylös 11
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette tästä? Ollaan edetty suht hitalla kaavalla tindermiehen kanssa. Kirjoiteltiin aika pitkään ennen ensimmäistä tapaamista. Tapailua on kestänyt nyt reilun kuukauden. Alussa mies sanoi, ettei kirjoittele enää muiden kanssa ja oli sitä mieltä, ettei ole sopivaa treffailla muita samaan aikaan. Jossain vaiheessa keskusteltiin tilanteestamme ja hän kuvaili, että olen enemmän kuin pelkkä fuckbuddy. Viimeksi suhteen tilasta puhuessa hän määritteli meidät sinkuiksi.

Voinko siis tästä päätellä, että olen vapaa tapailemaan muitakin, kun kerran ei olla parisuhteessa, vaan sinkkuja?

Ei siinä enää muita tapailla jos jo nussitaan!

Vierailija

No kerrot miehelle, että jos ei hän ei osaa päättää, niin alat katsella muita sivussa.

Vierailija

Siis täh? Jos mies sanoi oikein ääneen, että olette sinkkuja, niin tuskin on kanssasi tosissaan. Olet sinkku ja silloin saa olla kenen kanssa tahansa.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei siinä enää muita tapailla jos jo nussitaan!

No mutta, jos kerran ollaan sinkkuja, niin eikö silloin olla vapaita nussimaan ketä vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Perus Tinder-mies, siellä kaikki on tuollaisia pelaajia...

Tämä tyyppi ei ole yhtään pelimiestyylinen, mutta ei se näköjään näy ulospäin. ap

Vierailija

Nykyään on aika vaikeaa tuo ns rajanveto Tinderissä varsinkin, osan mielestä on ihan automaattisesti selvää että voi tapailla vaikka viittä eri kumppania yht'aikaa ja pitää vaikka heitä jokaista rakastajina ja se on vielä ihan ok, minun mielestäni näin ei ole.

Yleensä itse keskityn vain yhden kanssa tapailuun vaikka kirjoittelen muidenkin kanssa, mutta en tapaa heitä kuitenkaan, paitsi jos se kenen kanssa treffailen ei haluaisi enää tavata. Tätä vielä pidän reiluna koska kerron aina että kirjoitan kyllä muidenkin kanssa, mutta en aio treffailla kahta samaan aikaan.

Tämä on niin liikkumista harmaalla alueella, mutta säännöt pitäisi olla samat molemminpuolin.

En usko että tuo mies olisi ap:lle hyvä vaihtoehto.