Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan maksaa siitä että joku viettää aikaa kanssani

Vierailija
22.11.2018 |

Koko elämäni olen joutunut olemaan ihan yksin, ihan pikkulapsesta asti. Olen etsinyt seuraa, tuttavia, kavereita, seurustelukumppaneita ym kaikkialta kaikin tavoin. Ei ole löytynyt. Nyt riitti. Nyt luojan kiitos vihdoin viimein päätin toteuttaa aikeen jota olen jo kauan harkinnut: alan maksaa siitä että joku viettää aikaa kanssani. Eihän mulla siihen usein varaa ole, mutta joskus harvoin kuitenkin. Esim syntymäpäivänäni saattaisin mielelläni syödä palan kakkua. Mutta kuka muka tahtoo syödä synttärikakkua yksin? No, seuraavana syntymäpäivänäni maksan jollekulle siitä että hän syö palan kakkua kanssani. Saatan myös palkata seuralaisen mukaan vaikkapa kävelylle tai onkimaan tai puistoon istuksimaan tai päivälliselle. Tai vaikkapa leffaan. Laskin, että leffa tulee maksamaan:
lippu itselleni 10 €
lippu seuralaiselle 10 €
palkkio seuralaiselle 80 €
Joten yhteensä 100 €
Kyllä minulla tuohon on varaa vaikkapa pari kertaa vuodessa. Syntymäpäivä nyt ainakin, siitä minä aloitan. Elämän ei tarvitse olla sitä että ihan aina on yksin. Joskus voi olla seuraa. Ja jos seuraa ei muutoin saa niin sitä voi sitten hankkia rahalla.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukku aloitukselle ja sitä seuraavalle viestille.👍👍

Voi v*ttu...

Vierailija
22/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin innostua, mutta ei tarvitsisi maksaa palkkiota, ne kahvit ja liput riittäisivät ja ilmaiseksikin voisin tulla. Mulla on nimittäin sama ongelma kuin ap:llä. Missä asut? Jos asut PK-seudulla, mennään johonkin vaikkapa jo ensi viikonloppuna yhdessä. :)

Uskoakseni mm. Facebookissa löytyy useampia ryhmiä, joita kautta voi kavereita löytää. Lisäksi voi ilmoittautua esim. mieskaveriksi tai ikääntyneen kaveriksi. Erinäisten harrasteryhmien kautta, kuten lukupiiri, tutustuu ihmisiin myös. Eli uskoakseni vaihtoehtoja on nykyään jopa paljon.

Mutta toki, vaatii se myöskin omaa vaivannäköä, panostusta ja aktiivisuutta. Jos siihen ei ole valmis, niin sitten varmaan kannattaa olla jatkossakin yksin tai sitten ostaa seuransa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukku

Vierailija
24/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR ystäväpalvelu => ongelmasi on ratkaistu.

Vierailija
25/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa valkoihoisen yläpeukun? Nuo on kiinalaisille.

Vierailija
26/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ap on ilmeisesti nainen?

Missä asut?

Voin tulla syömään kakkua ihan ilmaiseksi ja voin tulla syömäänkin sun luokse jos osaat laittaa ruokaa.

Voit tulla myös mun synttäreille loppukuusta ja tuoda jonkun kivan lahjan.

Miksi arvelet sen olevan nainen?

Jos ostaa seuraa niin saa juuri sellaista seuraa kuin haluaa, juuri siellä missä haluaa, juuri silloin kun haluaa. Jos jotain muuta kautta seuraa etsii niin ei ole niin paljon joustonvaraa.

Vierailija
27/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin innostua, mutta ei tarvitsisi maksaa palkkiota, ne kahvit ja liput riittäisivät ja ilmaiseksikin voisin tulla. Mulla on nimittäin sama ongelma kuin ap:llä. Missä asut? Jos asut PK-seudulla, mennään johonkin vaikkapa jo ensi viikonloppuna yhdessä. :)

Uskoakseni mm. Facebookissa löytyy useampia ryhmiä, joita kautta voi kavereita löytää. Lisäksi voi ilmoittautua esim. mieskaveriksi tai ikääntyneen kaveriksi. Erinäisten harrasteryhmien kautta, kuten lukupiiri, tutustuu ihmisiin myös. Eli uskoakseni vaihtoehtoja on nykyään jopa paljon.

Mutta toki, vaatii se myöskin omaa vaivannäköä, panostusta ja aktiivisuutta. Jos siihen ei ole valmis, niin sitten varmaan kannattaa olla jatkossakin yksin tai sitten ostaa seuransa.

Nuo kaikki sun ehdotukset kyllä vaatii tietynlaista luonnetta, tietynlaista persoonallisuutta, tietynlaisia mielenkiinnonkohteita. Eivät sovellu kaikille. Yritäpäs esim mennä lukupiiriin jos sua ei yhtään kiinnosta kirjat tai jutteleminen tai ajatustenvaihto.

Vierailija
28/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairasta!

Vierailija
29/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki sun ehdotukset kyllä vaatii tietynlaista luonnetta, tietynlaista persoonallisuutta, tietynlaisia mielenkiinnonkohteita. Eivät sovellu kaikille. Yritäpäs esim mennä lukupiiriin jos sua ei yhtään kiinnosta kirjat tai jutteleminen tai ajatustenvaihto.

Lukupiiri oli vain yksi esimerkki.

Muuten sitten taas, jos ei kiinnosta myöskään jutteleminen tai ajatustenvaihto niin.. öö, sitten kyllä menee jo haastavaksi, tai jopa täysin mahdottomaksi. Sitä se ihmisten kanssa kanssakäyminen kun pääpiirteittäin on.

Tai no toki, voihan jonkun leffakeikan hoitaa periaatteessa kommunikaation tasolla moi, tos on sun lippu, moikka. Mutta eipä tarvi ihmetellä, jos suurinta osaa kanssaihmisistä se ei kiinnosta/ lähtevät leffaan mielummin yksin kuin moisen murjottavan tuppisuun kanssa.

Vierailija
30/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon mieluummin kyllä rehellisesti maksaisin seurasta kuin ottaisin jonkun joka tarjoaa seuraansa hyväntekeväisyytenä. Hyväntekeväisyys on kieroa ystävyyttä, ei käy.

Vierailija
31/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mieluummin kyllä rehellisesti maksaisin seurasta kuin ottaisin jonkun joka tarjoaa seuraansa hyväntekeväisyytenä. Hyväntekeväisyys on kieroa ystävyyttä, ei käy.

Ajattelen samoin. Tämä jos jokin on teeskentelyn multihuipennus: leikin jonkun ystävää epärehellisesti ja sillä ”ostan” itselleni hyvä ihminen-statuksen.

🤮

Vierailija
32/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukku

Alapeukku

Ihan tosi: typerä idea aloittajalla. Mene ulos, siellä niitä ihmisiä on. Käy töissä, harrasta, käy ihan missä vain tee ihan mitä vain!

Vierailija
33/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen samoin. Tämä jos jokin on teeskentelyn multihuipennus: leikin jonkun ystävää epärehellisesti ja sillä ”ostan” itselleni hyvä ihminen-statuksen.

🤮

Sitähän ne ihmissuhteet usein ovat: teeskentelyä. Jos sulle ei teeskentely kelpaa niin eipä tarvi ihmetellä miksi sulla ei ole kavereita.

No siis, pilailin vain. Olen samaa mieltä teidän molempien kanssa: ostaminen on rehdimpää kuin teeskenteleminen. En voi olla toisen ihmisen seurassa jos se vaikuttaa teeskentelyltä.

Vierailija
34/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukupiiri oli vain yksi esimerkki.

Muuten sitten taas, jos ei kiinnosta myöskään jutteleminen tai ajatustenvaihto niin.. öö, sitten kyllä menee jo haastavaksi, tai jopa täysin mahdottomaksi. Sitä se ihmisten kanssa kanssakäyminen kun pääpiirteittäin on.

Tai no toki, voihan jonkun leffakeikan hoitaa periaatteessa kommunikaation tasolla moi, tos on sun lippu, moikka. Mutta eipä tarvi ihmetellä, jos suurinta osaa kanssaihmisistä se ei kiinnosta/ lähtevät leffaan mielummin yksin kuin moisen murjottavan tuppisuun kanssa.

Jos sinä olisit "moinen murjottava tuppisuu" niin millä sinä seuraa saisit? Millä muulla kuin rahalla? Vai arveletko että murjottajat sekä tuppisuut tykkäävät olla aina yksin?

Vierailija
35/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aloittaja Varsinais-Suomesta Turun seudulta niin minulle kelpaisi tuollainen diili. Helsingissä ja Tampereellakin tulee liikuttua suht säännöllisesti, mutta sitten menee enemmän sumplimiseksi toki.

Vierailija
36/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsitaanystavaa.com

kaverihaku.net

Vierailija
37/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kelpais tollai diili, koska olen köyhä. Pitemmän päälle jos synkkaa niin ei tarvi maksaa mitää.

Vierailija
38/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla elokuviin ja kahvilaan 20 euron palkalla + liput, juomat ja syömingit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän