Vierailija

Kuvataanko teillä seksin harrastamista videolle? Entä otetaanko alastonkuvia? Meillä tehdään kumpaakin. Esileikkinä saattaa esimerkiksi toimia alastonkuvaussessio ja sitten laitetaan kamera käyntiin itse toiminnan ajaksi. Todella kiihottavaa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Joo, kyllä meilläkin kuvataan. Nuorempana ja suhteen alkuaikana enemmän mutta vieläkin välillä. Miestä kiinnostaa enemmän, mutta visuaalisia otuksia ne onkin. Mutta voin kyllä myöntää että kyllä minullekkin kuvaaminen toimii kiihokkeena... 

Vierailija

Me on kuvattu video- ja valokuvia kans muutaman kerran. Mökillä kerran miehen kaveri otti meistä kuvia kun peuhattiin pellolla, se on varmaan paras :) 

Misteri_
Seuraa 
Liittynyt8.11.2018

n50japäälle kirjoitti:
No kerran kuvattiin ja katottiin, millainen videosta tuli. Sehän meni uudestaan panemiseksi heti. Erittäin kiihottavaa katsottavaa!

Näinhän siinä helposti käy :))

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me on kuvattu video- ja valokuvia kans muutaman kerran. Mökillä kerran miehen kaveri otti meistä kuvia kun peuhattiin pellolla, se on varmaan paras :) 

Tämän lukeminen tuntu heti pikkareissa... hmm... yllättävää :) Kuinka moni on käyttänyt ulkopuolista apua eli kaveria tai tuntematonta apuna kuvaamisessa?? Miten tollasta ees kysyy joltain? Voi apua... kiinnostaa.

Jak83

Tyttöystävä ehdotti kerran kuvaamista, en luota itseeni niin paljoa esim: erotilanteessa et oisin alkanut kuvaus hommiin, tulee pian katkeruuksissa jaettua johonkin eteenpäin. Vaikka nyt rakastankin häntä ihan pirustu nii en tiedä olisinko yhtä katkera kuin ex-petturille

Vierailija

Kaveripariskunta pyysi kerran kuvaamaan minua heidän rakasteluaan, jotta saavat parempaa kuvaa ja lähikuvia. Sanoin miettiväni asiaa - en ole vielä vastannut 😊

N34

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaveripariskunta pyysi kerran kuvaamaan minua heidän rakasteluaan, jotta saavat parempaa kuvaa ja lähikuvia. Sanoin miettiväni asiaa - en ole vielä vastannut 😊

N34

Olen mies jonka yksi suurimpia haaveita olisi juuri tuo! Minusta olisi mahtavaa ihan luvan kanssa olla katsomassa toisten seksiä, ja vielä tuollaisessa roolissa joka sallii ihan lähelle tulemisen.  Yhtälössä vielä suuri luottamus, joka on osaltaan mieltä ylentävää. Tartu ihmeessä tarjoukseen, tuollaisia pyyntöjä tuskin montaa elämän aikana tulee. Onnen tyttö :)

Vierailija

Jak83 kirjoitti:
Tyttöystävä ehdotti kerran kuvaamista, en luota itseeni niin paljoa esim: erotilanteessa et oisin alkanut kuvaus hommiin, tulee pian katkeruuksissa jaettua johonkin eteenpäin. Vaikka nyt rakastankin häntä ihan pirustu nii en tiedä olisinko yhtä katkera kuin ex-petturille

Outoa ajattelua! Voi olla että eroattekin, mutta näet ainoana syynä näköjään sen että nykyisestä kumppanistasi tulee ex-petturi ja sinusta tulee katkera. 

Laitatte kuvatun materiaalin salasanalliselle USB-tikulle ja vain kumppanisi tietää salasanan. Yhdessä sitten joskus katselette. Mahdollisen eron sattuessa sinulle ei jää kopiota jota voisit suutuspäissäsi väärinkäyttää. Meillä neuvoteltiin just näin, mieheni mankui kuvaamista tosi kauan ja vihdoin suostuin siten, että kopioita on tasan yksi ja se on minulla. Jos vielä tyttöystäväsi ehdotti kuvaamista, vaikuttaa sinulla olevan aika rento mimmi kumppanina, siitä kannattaa pitää kiinni!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

N34

Tuntuis kyllä tosi oudolta kuvata toisten panemista. Varsinkin jos olisivat omia kavereita tai tuttavapariskunta. Miettikää nyt, suihinottoa tai yhdyntää lähikuvana.. Yök.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat