Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä terveydenhuollon asiantuntijat on teidän kokemuksen mukaan kaikista mukavimpia?

Vierailija
17.11.2018 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutit.

Vierailija
2/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret mieslääkärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Varmaan terkkarit. Niitä nyt tullu tavattua tk:ssa, koulussa, äitiys- ja lastenneuvolassa , työterveydessä ja ehkäisyneuvolassa. :D

Hyviä kokemuksia aina ollu.

Sairaanhoitajia en oo kauheesti tavannut (onneksi) koska nehän hoitaa yleensä sairaita ja onneksi pysynyt itse terveenä. Siitä tosi kiitollinen. Joskus pienenä olin kitarisaleikkauksessa ja siellä varmaan sh:t ollu myös mutta ei oo sitten mitään muistikuvia😂

Lääkäreistä on ihan hyviä kokemuksia myös. Muutama vähän semmonen.. ei nyt hyvä eikä huono. Mutta yleisesti ihan hyviä kokemuksia.

Röntgenissä olen ollut tasan kerran. Se röntgenhoitaja oli tosi mukava. Joskus olin ultrassa ja siellä oli radiologi joka oli tosi tosi tympeä.. oli vieläpä yksityisellä, jossa ihan omasta pussista maksoin.... Järkyttävän tympeä tyyppi. Siinäkin itse asiassa oli röntgenhoitaja vierellä ja se oli super mukava.

Labrahoitajat on yleensä aina tosi mukavia. Muistan tasan yhden työhönsä kyllästyneen tapauksen, mutta muuten tosi mukavia ihmisiä. Ja labrasta on kokemusta _PALJON_ 😂

Lähihoitajista ei oo yhtään mitään kokemusta.

Suuhygienistit on ollu aina tosi mukavia. Samoin hammaslääkärit.

Oliko tarpeeksi kattava vastaus? 😂

Kärjistettynä sanoisin ap:n kysymykseen vastaukseksi: terkkarit, bioanalyytikot/labrahoitajat ja röntgenhoitajat

Vierailija
4/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TK:n vastaanottovirkailijat

Vierailija
5/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitajat on muuten olleet joka kerta mukavia ja hyvin neuvovia. Olisiko siinä se, että niille tulee niin monta potilasta päivässä, joten pitää suoriutua nopeasti, niin oppii olemaan kivalla tavalla joustava?

Vierailija
6/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huslabissa pääosin hyvät tyypit näytteiden otossa. Oman kokemukseni mukaan siis. Ihan varmasti joltain löytyy myös huonoja kokemuksia.

Vierailija
7/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret mieslääkärit.

Varsinkin nuoret mieshammaslääkärit. Mulla on ollu useampia, ihanan helliä ja huomaavaisia. Kokoajan varmistavat että kaikki on varmasti hyvin ja selittävät että mitä seuraavaksi tapahtuu.

Vierailija
8/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitajat, röntgenhoitajat, näytteen oton tyypit ja hammaslääkärit.

Vierailija
9/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huslabissa pääosin hyvät tyypit näytteiden otossa. Oman kokemukseni mukaan siis. Ihan varmasti joltain löytyy myös huonoja kokemuksia.

Mulla oli joskus semmonen vanhempi rouva joka lauloi samalla kun otti sitä näytettä. Mun mielestä se oli ihana! 😄

Vierailija
10/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärit olleet itselleni kaikista tympeimpiä tapauksia.

Vierailija
11/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit. Etenkin juuri nuo nuoret mieslääkärit. Hoitajat useimmiten tosi vali, vali, valittajia ihan normaaliasioissa, oman elämän asiahallinta heillä hukassa ja tunnepuoli liian pinnassa. Monilla etenkin lähihoitajilla osaaminen aika vähäistä. Naislääkärit jostain syystä usein narsistisia mutta mukavia onneksi suurin osa. Lääkäreillä niin paljon osaamista ja oma asema niin varma että heillä on varaa olla mukavia. Lääkärikoultusta pitäisi kyllä lisätä, vähentäisi perushoitamisen töitä kun väestö olisi parempikuntoista. 

Vierailija
12/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röntgenhoitajat on muuten olleet joka kerta mukavia ja hyvin neuvovia. Olisiko siinä se, että niille tulee niin monta potilasta päivässä, joten pitää suoriutua nopeasti, niin oppii olemaan kivalla tavalla joustava?

Sama kokemus! Tosi mukavia aina :)

Vierailija
13/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan maailman parhain ihotautilääkäri. Aivan huippu tapaus!

Vierailija
14/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin terveydenhoitajana voin sanoa, että terveydenhoitajat. Monet oikeasti tekevät työtä sydämellä ja ovat empaattisia. Myös todella paljon mukavia lääkäreitä olen tavannut, etenkin nuoret lääkärit ovat huippuja, kun tekevät työnsä tarkasti, ovat kohteliaita ja empatiakykyisiä.

Vierailija
15/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten vähä kokemusta sairaanhoitajista, ihan tosi vähän. Olen joskus ollut rautainfuusiossa joka oli sairaanhoitajan suorittama ja joskus olen hakenut saikkua tk:sta päivystävältä sairaanhoitajalta. Siinä oikeestaan on mun kaikki kokemus niistä. Eli hyviä kokemuksia, mutta tosiaan vain 2 sairaanhoitajasta kokemusta.

Omalla kohdallani ehkä työterveyshoitaja ollut parhain. Todella mukava ja työntekijöiden parasta ajatteleva hoitaja. Jos työntekijät valittavat jostain niin meidän työterveyshuolto ottaa homman haltuun saman tien. Olen tosi tyytyväinen 👍

Vierailija
16/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajat ja lähihoitajat ovat yleensä elämäänsäkyllästyneitä, miehet näissäkin poikkeus. Ensihoitajat pääsääntöisesti k**ipäitä. Röntgenhoitajat ihania!

Vierailija
17/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret mieslääkärit.

Ja tehokkaimpia. Menin valittamaan kipeää olkapäätäni, sain saman tien kortisonipiikin ja kiireellisen lähetteen fyssarille, koska olen lääkärin mielestä parhaassa työiässä. Fyssari soitti tunnin(!) päästä ja seuraavana päivänä olin siellä jo jumpalla. Kaikki tämä julkisella.

Vierailija
18/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten puolen hoitsut. Erityisesti tulee mieleen kun lasta muutaman kuukauden ikäisenä vietiin magneettikuvaukseen eikä hän suostunut nukahtamaan. En itse saanut lasta syliin kun hoitajat melkein riitelivät kumpi saa nukuttaa vauvaa sylissään.

Tässä nyt muutama vuosi käyty useissa eri testeissä ja kokeissa ja aina ollut olo että aidosti välittävät asiakkaastaan, hän saa haleja ja pidetään sylissä, jotkut tulevat odotushuoneeseen hetkeksi leikkimään ennen tutkimusta, näin ovat lapselle tutumpia eikä hän pelkää. En osannut ikinä edes odottaa tuollaista asiakkaan huomioimista.

Vierailija
19/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärinhän nuo on kaikki tosi mukavia monen muun alan edustajaan verrattuna. Varmaan siinä on se, kun on oikeaa osaamista, niin ei tarvitse ylläpitää jotain kylmänviileää kulissia?

Vierailija
20/25 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pääosin hyvää kokemusta ihan kaikista terveydenhuollossa. Ja vieläpä ihan julkisella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi