Miksi menisin paskahommiin?
Kun palkasta jää vähemmän käteen verrattuna tukiin joita nyt saan, puhumattakaan 9-10h menetetystä ajasta joka arkipäivän osalta.
Muita kuin paskahommia en saa, koska minulla ei ole koulutusta tai työkokemusta.
Lisäksi paskahommissa menee terveys pitkässä juoksussa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olin ennen hyvin arvostetussa firmassa töissä, mutta työilmapiiri oli oikein alleviivatun mätä. Vaihdoin ”paskaduuniin”, jolle edeltävän työpaikan pikkupomot vain naureskelivat.
Ei kaduta sitten pätkääkään. Palkka on sama, ---
Tähän päälle saan ansiosidonnaista työttömyysturvaa. .
Mitä tarkoitat? Miksi saat työttömyysturvaa, jos palkkasi on sama kuin entisessä hyvässä työssäsi?
Vierailija kirjoitti:
Siksi, ettet roiku muiden elätettävänä, vaan elätät itse itsesi kuten ihmisen pitääkin.
Miksi pitäisi elättää itsensä . Ei muutkaan niin tee . Vain muurahaiset ja lampaat palvelevat Parempiaan nöyränä.
Esim . Kaikkien meidän naisten esikuva , Tarja Halonen, saa tulonsa verottomana , kuten hänen miljoonatulonsa koko tällä vuosituhaneella on ollut verotonta .
Niin miksi maksaa veroja , en minä tiedä , mutta seuraan esikuvaani .
Kas see on siis, kui teil tekib hemorroidid?
Vierailija kirjoitti:
Opiskele enemmän, niin joku ehkä palkkaa sinut parempina pitämiisi tehtäviin.
Nyt joku toinen maksaa elämäsi.
Ei ole mikään tae tänä päivänä. Ja senkö takia Ap:n pitäisi nyt ottaa lainaa? Ehkä jos Ap on joku pari kymppinen, mutta muuten...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä myös siivoojia tarvitaan
Sitten niille siivoojille luulisi kuuluvan asianmukainen korvauskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siivoojat saavat ainakin 1700/kk, joka on aivan loistava palkka ottaen huomioon että sitä voi tehdä kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siivoojat saavat ainakin 1700/kk, joka on aivan loistava palkka ottaen huomioon että sitä voi tehdä kuka tahansa.
Niin, on aivan eri asia kun esimerkiksi insinöörille maksetaan kunnon palkka. Onhan hän opiskellut vuosia ja päässyt kouluun...palkkansa ansainnut siis toisin sanoen.
Olen 56v. työtön nainen. Itselleni kelpaisi kokoonpanotyö tehtaassa loistavasti. En koe mitään muita töitä paskahommiksi kuin puhelinmyynnin sekä 9€/pv "kuntouttuvan" te-toimiston orjatyön. Menisin esim. tehdastöihin ilomielin, jos joku palkkaisi ikäiseni.