Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Sivut

Kommentit (7535)

Vierailija

No jos on aamuvirkku.. Täytyy mennä kyllä aikaisin nukkumaankin sitten. Kasilta viimeistään, tai sitten hän pärjää tosi lyhyillä unilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Monelta menee nukkumaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos on aamuvirkku.. Täytyy mennä kyllä aikaisin nukkumaankin sitten. Kasilta viimeistään, tai sitten hän pärjää tosi lyhyillä unilla..

Sanoi menevänsä nukkumaan 8:25 tms. Tulee tuosta sellainen 6,5 tuntia. 

Aamuyöstä uni usein on syvintä, joten herääminen siihen aikaan tuntuu kummalliselta. Tosin olen itse illan- ja yönvirkku. Teen iltaisin niitä omia juttuja, joita kys. rouva tekee aamuyöstä. Kai pääasia kuitenkin on, että nukkuu riittävästi ja on aikaa omillekin jutuille. 

Vierailija

Niin mäkin herään, syynä h*lvetillinen työstressi. Aina siinä kolmen aikaan herään levottomaan ahdistukseen eikä siinä kiihtymystilassa voi nukkua. Joten teen sitten jotain, koska paikallaan maaten levottomuus on erityisen vaikea kestää. Unet jää 2-4 tuntiin yössä, mutta ei väsytä koska adrenaliini ja stressihormonit pitää kyllä ylipirteässä tilassa. Se kauanko pää ja pumppu jaksaa on eri asia...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin herään, syynä h*lvetillinen työstressi. Aina siinä kolmen aikaan herään levottomaan ahdistukseen eikä siinä kiihtymystilassa voi nukkua. Joten teen sitten jotain, koska paikallaan maaten levottomuus on erityisen vaikea kestää. Unet jää 2-4 tuntiin yössä, mutta ei väsytä koska adrenaliini ja stressihormonit pitää kyllä ylipirteässä tilassa. Se kauanko pää ja pumppu jaksaa on eri asia...

No uniongelmat on asia erikseen, Taina omasta halustaan herää tuolloin, eikä mielestäni vaikuta kovin stressaantuneelta. 

Vierailija

Herää 2.55. Ja kuulemma luonnostaan. Väittää, että siitä olisi jotain terveyshyötyjä. Vähän on vaikea uskoa, kun itselleni olisi kyllä epäluontaisin rytmi ikinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivät ilmeisesti ole muuttaneet, kun tänään oli instassa talosta otettuja videoita? 

Mun mielestä ne leffat oli kuvattu kesällä, ainakin ne mitä mä katoin. Pihalla oli vihreää ja kirkasta.

Vierailija

Miksi lapsia pitää kuvata vaippasiltaan? Enkä ymmärrä tuota, miksi neljävuotiaasta annetaan nuorempi kuva D: neljävuotias on pieni, mutta en rinnastaisi vauvaan/taaperoon... Jotenkin tuntuu että hän on enemmän esillä kuin toisiksi pienin, esimerkiksi.

Lapset ansaitsevat yksityisyyden...

Vierailija

Tänään heräsin n. 12.30. Päivällä siis. Tosin menin nukkumaankin joskus 3.45. Luen, katson telkkaa ja nautin JOS talo on hiirenhiljainen. Tulee kyllä huono omatunto, kun päivästä on mennyt jo niin monta tuntia nukkuessa, mutta kai tämä on sitten mulle hyvä rytmi. Olen siis eläkkeellä. Luulin, että minäkin alkaisin eläkkeellä kolistelemaan jo klo 5, mutta en sentään. Uni maittaa. Olen kokenut tuon yöheräilyn stressin takiakin ja se on hirveää. Pumppu tuntuu hakkaavan tuhatta ja sataa, eikä uni vaan tule. Jossain vaiheessa ajattelin, että ei sitten. Makaan vaan tässä enkä hermoile. Onhan se parin tunninkin (jos sitten sen verran saa nukuttua) uni kuitenkin jotain. Mutta todella stressaantuneena tuo ajattelu ei toimi.

Vierailija

Minä heräsin aamuvuoroon radioon klo 3.30, että ehdin käydä lenkillä ja laittaa hiukset ja meikit. Aamuvuoro alkoi klo 5. Kun pääsin kotiin noin klo 13, menin aina suoraan nukkumaan pariksi tunniksi. En jaksaisi enää. Ei ne muutkaan siellä radiolla täydessä tällingissä kulje.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ilmeisesti ole muuttaneet, kun tänään oli instassa talosta otettuja videoita? 

Mun mielestä ne leffat oli kuvattu kesällä, ainakin ne mitä mä katoin. Pihalla oli vihreää ja kirkasta.

Leffat? Tarkoitatko instastoryja vai youtubevideoita? Instastoryissa oli ainakin hämärää. 

Vierailija

Enemmän mä ihmettelen sitä, että vanhin tytär herää myös 2.55 ja painuu lenkille silloin. Miten teini-ikäinen jaksaa noin vähillä unilla, ja miten edes uskaltaa tuohon aikaan yksin ulos?

Vierailija

Käyttäjä2079 kirjoitti:
Aamuyöstä uni usein on syvintä, joten herääminen siihen aikaan tuntuu kummalliselta. Tosin olen itse illan- ja yönvirkku. Teen iltaisin niitä omia juttuja, joita kys. rouva tekee aamuyöstä. Kai pääasia kuitenkin on, että nukkuu riittävästi ja on aikaa omillekin jutuille. 

Uni on syvintä nukahtamisen jälkeen iltayöstä.

ohis

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat