Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ruma ja vanha nainen voisi saada aidosti välittävän seurustelukumppanin?

Vierailija
27.10.2018 |

Olen 35+ nainen ja valitettavasti ulkonäössäni on useita vajavaisuuksia (kasvojen pieni epäsymmetrisyys, isohko nenä ja paksut huulet sekä vartalossa leveä lantio ja pienehköt rinnat). Kumppanin löytäminen on kaltaiselleni käytännössä mahdotonta ja olen kärsinyt tästä teini-iästä lähtien. Olisin rakastava, kiltti ja uskollinen puoliso jollekin, mutta kun kaikki ovat niin pinnallisia. Harmillista, kun siis rumakin nainen voisi kaivata rakkautta elämäänsä. :( Mitä voisin tehdä tilanteeni kohentamiseksi?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri mistään. Samankaltainen olen mutta jo yli 40 eika tässä juuri vientiä ole ollut vuosiin. Netissä joku saattaa laittaa flirtin - that's it.

Vierailija
2/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän tässä rahaa nenäleikkaukseen ja ehkä leukaleikkaukseenkin. Voisin myös ottaa silikoni-implantit rintoihini, vaikken sellaisista juurikaan itse pidäkään. Yritän myös sivistää itseäni, jotta olisin kiinnostavampaa juttuseuraa jollekin miehelle. Mulle sinänsä kelpaisi nainenkin, tosin sellaisen löytäminen on vielä huomattavasti vaikeampaa ja voin sanoa, ettei minuun ole koskaan tai missään ihastunut kukaan nainen tai tehnyt aloitettakaan, joten se olisi vieläkin hankalampi rasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti tosi aktiivinen sinkkupalveluissa ja lähettelet kaltaisillesi miehille viestejä tämän tästä, eiku

Vierailija
4/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt oikein höpötätte? Ukkoa olisi tarjolla oikealta ja vasemmalta, nuorta ja vanhaa, mutta vaihtamaan en enää ryhdy. Ja vanha kanttura 40+ olen itsekin.

Vierailija
5/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä rumien ja vanhojen kokoontuminen. Paikkakunnan face-ryhmään tietoa ja bilettämään johonkin baariin.

Vierailija
6/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi alkaa sillä, että lopettaa itsesäälin. 

Ei ketään kiinnosta itsesäälissä rypevä, huonon itsetunnon omaava ihminen.  Tai joo. Ammattipsykologeja ehkä, jos saavat maksun jokaisesta  valitukseen käytetystä tunnista.   

Pätee sekä naisiin että miehiin. 

Vierailija
7/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt oikein höpötätte? Ukkoa olisi tarjolla oikealta ja vasemmalta, nuorta ja vanhaa, mutta vaihtamaan en enää ryhdy. Ja vanha kanttura 40+ olen itsekin.

Sinussa varmasti on sitten "sitä jotain" mitä meissä ei ole

T. 1

Vierailija
8/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kääntää katse pois siitä omasta navasta (peilikuvasta) ja keskittyä oikeaan elämään ja itseä kiinnostaviin asioihin. Vaikka sitä sitä seurustelukumppania löytyisikään, niin saa ainakin mukavamman elämän itselleen. 

Vierailija
9/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästän tässä rahaa nenäleikkaukseen ja ehkä leukaleikkaukseenkin. Voisin myös ottaa silikoni-implantit rintoihini, vaikken sellaisista juurikaan itse pidäkään. Yritän myös sivistää itseäni, jotta olisin kiinnostavampaa juttuseuraa jollekin miehelle. Mulle sinänsä kelpaisi nainenkin, tosin sellaisen löytäminen on vielä huomattavasti vaikeampaa ja voin sanoa, ettei minuun ole koskaan tai missään ihastunut kukaan nainen tai tehnyt aloitettakaan, joten se olisi vieläkin hankalampi rasti.

Älä nyt rupea leikkelemään itseäsi pelkästään sillä perusteella, että kuvittelet muiden pitävän sinua rumana! Etenkin nuo rintaleikkaukset ovat täysin turhia, ellei kyse ole oikeasti epämuodostumista tai rintojen pienennysleikkauksesta. Ihan järkyttävää, mitä naiset ovat valmiita tekemään itselleen vain siksi, että näyttäisivät viehättävimmiltä miesten (tai naisten) silmissä.

Sinuna harkitsisin vaikka kirjeenvaihtoa jonkun miehen kanssa. Niin tutustuu paremmin toiseen jo ennen varsinaista tapaamista, tai kuvan lähettämistä. Teksti kertoo muutenkin paljon ihmisestä. Tosin en tiedä, harrastetaanko sellaista ylipäätään enää. Vai onko ainoa vaihtoehto joku (omasta mielestäni liian) pinnallinen Tinderi.

Vierailija
10/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on ulkonäössä vajavaisuuksia. Itselläni on ohuet ja onnettomat hiukset ja kaikki rasva kerääntyy vyötärölle. Kaverillani on kauhean näköiset hampaat ja omituinen koukkuleuka, mutta miehet pyytelee treffeille vaikka hän olisi miehensä kanssa liikkeellä (keskellä päivää ja selvin päin). En ymmärrä, mutta hänellä on jokin käsittämätön karisma.  

Vierailija
11/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampaa kuin rumalle miehelle!

Vierailija
12/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ruman miehen on vaikeampaa löytää kumppani kuin ruman naisen.

Vierailija
13/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 40+ ole mikään kanttura eikä vanha, nuorehko nainen.

Vierailija
14/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjoittanut aiemminkin? Leikkaukset eivät sinun tapauksessasi ratkaisu, koska ei ulkonäössäsi ole mitään isompaa vikaa. Rumemmillakin puoliso. Tarvitset lisää itseluottamusta.984

Vierailija
15/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35+ nainen ja valitettavasti ulkonäössäni on useita vajavaisuuksia (kasvojen pieni epäsymmetrisyys, isohko nenä ja paksut huulet sekä vartalossa leveä lantio ja pienehköt rinnat). Kumppanin löytäminen on kaltaiselleni käytännössä mahdotonta ja olen kärsinyt tästä teini-iästä lähtien. Olisin rakastava, kiltti ja uskollinen puoliso jollekin, mutta kun kaikki ovat niin pinnallisia. Harmillista, kun siis rumakin nainen voisi kaivata rakkautta elämäänsä. :( Mitä voisin tehdä tilanteeni kohentamiseksi?

Taasko  sä olet täällä kerjäämässä huomiota? Eikö ne edelliset sata ketjua samasta aiheesta riitä?

Tämä on trolli, älkää ruokkiko.

T. AV-empaatikko. 

---

Tiedoksi teille; täällä käy kuukausittain 1,5 miljoonaa naista. Kyllä siihen mahtuu samankaltaisia kokemuksia enemmänkin. 

Vierailija
16/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt rupea leikkelemään itseäsi pelkästään sillä perusteella, että kuvittelet muiden pitävän sinua rumana! Etenkin nuo rintaleikkaukset ovat täysin turhia, ellei kyse ole oikeasti epämuodostumista tai rintojen pienennysleikkauksesta. Ihan järkyttävää, mitä naiset ovat valmiita tekemään itselleen vain siksi, että näyttäisivät viehättävimmiltä miesten (tai naisten) silmissä.

Sinuna harkitsisin vaikka kirjeenvaihtoa jonkun miehen kanssa. Niin tutustuu paremmin toiseen jo ennen varsinaista tapaamista, tai kuvan lähettämistä. Teksti kertoo muutenkin paljon ihmisestä. Tosin en tiedä, harrastetaanko sellaista ylipäätään enää. Vai onko ainoa vaihtoehto joku (omasta mielestäni liian) pinnallinen Tinderi.

Eli on ok, että on pienet rinnat, mutta isoja rintoja ei saisi missään nimessä olla? Mulla on isot rinnat, mutta en koskaan edes harkitsisi pienennysleikkausta.

Vierailija
17/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitat olevasi jotain muuta kuin valtaosa tämän palstan naisista; omistautuva, kiltti, lämminsydämminen, herkkä ja välittävä nainen, joka ei nipota ja haasta riitaa tyhjästä. Aasialaiset naiset eivät ole suomalaisten rinnalla erityisen kauniita, mutta silti heille riittää kysyntää, ja siihen on syynsä.

Vierailija
18/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalta.

Vierailija
19/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko  sä olet täällä kerjäämässä huomiota? Eikö ne edelliset sata ketjua samasta aiheesta riitä?

Tämä on trolli, älkää ruokkiko.

En ole trolli. Olen oikeasti yksinäinen ja ruma ja siltikin kaipaisin rakkautta elämääni.

T. Ap

Vierailija
20/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoitat olevasi jotain muuta kuin valtaosa tämän palstan naisista; omistautuva, kiltti, lämminsydämminen, herkkä ja välittävä nainen, joka ei nipota ja haasta riitaa tyhjästä. Aasialaiset naiset eivät ole suomalaisten rinnalla erityisen kauniita, mutta silti heille riittää kysyntää, ja siihen on syynsä.

Mistä voisin löytää sellaisen miehen, joka välittäisi muustakin kuin ulkonäöstä ja tietystä itsevarman kovaksikeitetystä asenteesta? Siis sellaisen, jolle kelpaisi kiltti, mutta hieman vähemmän näyttävän näköinen nainen?