Katson Suomen Love Islandia vain kauniiden naisten takia
Hölmöjä juttujahan noilla on, mutta koska saan nautintoa katsellessani kauniita naisia, antaa tuo ohjelma minulle visuaalista mielihyvää :)
Onko jollain teistä samaa syytä Love Islandin katsomiseen?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
ketkä noista on kauniita?
Anku ainakin. Muiden nimiä ja naamoja en osaa yhdistää, kun en ole niin paljon vielä katsonut.
Ap
Minä naisena kärsin kyllä myöntää, että daamit ovat varsin viehättäviä. Tosin vain vahvasti meikattuina. Ihan järkyttävä ero, miten todelliset kaunottaret muuttuvat hyvinkin vaatimattomiksi ilman kiloa pakkelia. Esim, se nyt jo poistunut Emma. Ei meinannut ilman ehostusta samaksi tuntea!
Vierailija kirjoitti:
Paljaita pakaroita. Et taida mikään välkky olla?
Katselen lähinnä heidän kasvojaan, kun niitä kai hieman enemmän kuvataan. Onhan tietysti osalla myös hyvä takapuolikin. Kyllä kai sinä tai joku muukin välkky voi joskus kiinnittää pakaroihinkin huomiota, etenkin jos ne on laitettu ns. tyrkylle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Et taida mikään hyväperceinen olla?
Vierailija kirjoitti:
tuossa ohjelmassa olevilla naisilla on tanakan puoleisia jalkoja.
Eikös tanakat jalat ole nykyään hottia ja monet niitä treenaamallakin tavoittelevat.
Ap
Ja mä Paten takia <3 <3 Ihan sama, mitä villassa tapahtuu tai on tapahtumatta, toi jätkä vaan on niin kuuma. Eikä ole yhtään haitaksi, että on pan....eiku palomies. Tuollaisen kuin saisin omakseni, itkisin onnesta ja liittyisin vaikka kirkkoonkin kiitokseksi.
turhan puoleinen ohjelma, kun netistä löytyy paljon parempaa materiaalia jota käyttää sänkyhommissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson näiden asukkien typerien touhujen vuoksi.
Eihän ne siellä tee mitään.
Ei kai tuota ohjelmaa kukaan katsoisi jos nuo ei olisi hyvännäköisiä..
Yksi kysymys mikä herää aina vaan mieleen tuota ohjelmaa katsoessa - miten noilla tytöillä voi kaikilla olla niin hyvä perse?
Vierailija kirjoitti:
Tää kommentoija on selvästi kiinnittänyt huomiota ohjelmassa ihan muuhun kuin paljaisiin pakaroihin.
Kaikkihan nuo eivät ole kovin kauniita, mutta moni kuitenkin on.
Ap