Taidan jäädä yksin :(
En oikein jaksa uskoa, että tässä elämässä onnistuisin naisen saamaan. Jostain syystä se tuntuu ihan älyttömän vaikealta minun kohdallani. Ei sillä, että olisin mikään saalis, mutta kyllä minua paskemmatkin miehet näkyy naisia saavan. Kaikenlisäksi vielä ihastun ihan vääriin naisiin.
Aikas masentavaa jos saan suoraan sanoa. Kyllä minäkin haluaisin jakaa elämääni jonkun mukavan naisen kanssa, kokea itseni haluttavaksi (kelvolliseksi) ja kokea läheisyyttä. Vaan huonolta näyttää kaikinpuolin.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk 24 vee. Mä oon 32-vuotias mies, enkä ole koskaan ollut treffeillä tai missään kontaktissa vastakkaiseen sukupuoleen. Miehiä on kolminkertainen määrä samanikäisiin naisiin verrattuna. Pitäisi tulla sodan kaltainen tapahtuma, joka vähän karsisi miesjoukkoa. Jatkosodan jälkeen jäljellejääneille koitti kissanpäivät, kun ikätoverit oli kävellyt vihollisen luodin tai kranaatin sirpaleen tielle.
Häh? Millä planeetalla asut?
No kaikki samanikäiset tai nuoremmat vähänkänä siedettävämmät naiset on jo varattuja. Syöttöporsasta taas en huoli.
M32
Vierailija kirjoitti:
ertertr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
24v
Ap
Usko vaan hei, kyllä sulle vielä joku löytyy! :) Olet niin nuori vielä. Ihan varmasti löydät jonkun, toisilla se ottaa vain kauemmin kuin muilla.
Olen itse samanikäinen, nyt vasta toisessa vakavassa parisuhteessa, uskon löytäneeni sen oikean. Aloitin ensimmäistä kertaa seurustelemaan vasta juuri parikymppisenä ja sitä ennen seksikokemuksiakin oli ollut vain yhden miehen kanssa.
Kyllä tässä vähän on usko koetuksella. Myönnän, että se kokemattomuus pelottaa siinäkin mielessä, että jos joskus löytäisikin naisen, niin jaksaisiko hän katsella säälittävää sohlaamistani. Kaatuisiko koko homma jo siihen kun en osaa edes suudella? Noita juttuja tulee mietittyä aikas paljon, ehkä liiankin paljon.
Ap
Olet vielä ihan kakara mieheksi, aikaa on vaikka kuinka paljon. Todennäköisesti olet sitä tyyppiä, joka alkaa kukoistaa miehenä vasta vähän varttuneempana kun tiedät paremmin kuka olet ja saat itsevarmuutta elämän muilta osa-alueilta. Minulla meni neityys vasta 28-vuotiaana mutta siitä lähtikin sitten monelaista seikkailua naisten kanssa elämän varrella.
P.S. neitsyyteni vienyt nainen ei huomannut mitään erikoista ennen kuin kerroin että oli muuten eka kerta. Se ei ole mitään rakettitiedettä ja toisaalta vaikka olisi kokemustakin, niin silti uusi ihminen pitää aina "opetella" ja se on hauskaa. Tärkeintä on halu siitä että nainenkin nauttii.
Toivottavasti aikaa todella on. Itsestä se vaan tuntuu, että heikommaksi ne mahdollisuudet muuttuvat vuosivuodelta. Ehkä sitä jo tavallaan alkaa asennoitua siihen yksinäisyyteen. Mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä se elämä eteen heittää. Toivoisin, että se mahdollisesti kohdalleni osuva nainen olisi oikeasti hyvä nainen, joka jaksaisi sitä mahdollista sohlaamistani katsella. Minulle kun se seksi kaikkine esileikkineen sun muine kosiorituaaleineen on melkoista rakettitiedettä. Paha sitten sanoa miten se mahdollinen ensimmäinen kerta oikein menisi. Kai ne himot jotenkin ihmistä ohjaa oikeaan suuntaan.
Ap
No näin voidaan sanoa, että luonto on tehnyt sen kyllä tarkoituksella hyvinkin helpoksi toiminnaksi sinänsä :) Loppu on sitten kommunikointia ja hienosäätöä.
Mä en saa ystäviä ;_;