Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Janna
Poiminta

Meille tuli kutsu pikkujouluihin pukukoodilla rumat joulupaidat. Mistä Helsingin kaupoista voi tällaisia paitoja löytää? Monessa verkkokaupoissa paitoja tuntuu olevan, löysin tällaisen listasivun https://ruma-joulupaita.com/naisten-rumat-joulupaidat/

Sivut

Kommentit (395)

Vierailija

Nää on aivan älytön juttu. Tehdään akryylista vaatteita, joita ei ole tarkoituskaan oikeasti käyttää, ja sit niitä on joka joulun alla kaupat väärällään (täällä Yhdysvalloissa siis) ostettavaksi just sen joulun rumaksi paidaksi. Haha, ja ilmastonmuutos ei oo totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä oon kyllä tykänny juhlista jossa on joku teema, on välillä jotain muutakin kun vaan juomista juhlissa. Tänä vuonna hankin kyllä jonkun paidan joka ei oo niin kuuma, viime vuonna villapaidassa pienessä täydessä asunnossa oli ihan tuskaa olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä tykänny juhlista jossa on joku teema, on välillä jotain muutakin kun vaan juomista juhlissa. Tänä vuonna hankin kyllä jonkun paidan joka ei oo niin kuuma, viime vuonna villapaidassa pienessä täydessä asunnossa oli ihan tuskaa olla.

Niin, sitä viime vuotista käytit kerran ja heitit roskiin?

Vierailija

Voit ostaa kirpparilta jonkun vanhan neuleen ja ommella tai liimailla siihen kaikkea jouluista. Tinselliä, palloja, kulkusia, huovasta leikattuja jouluisia kuvioita... Ei kuluta paljoa kukkaroa! Itse sain ainakin aikaan niin ruman, että... 😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, mitä muuta noissa juhlissa muka on kuin juomista? No, okei, juomista ruma villapaita päällä, jee.

Vierailija

Mulla oli siis viime vuonna äidin kaapista löytyny villapaita, jota kans vähän tuunasin. Oli tosi hirveen näkönen mutta liian kuuma pitää juhlissa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voit ostaa kirpparilta jonkun vanhan neuleen ja ommella tai liimailla siihen kaikkea jouluista. Tinselliä, palloja, kulkusia, huovasta leikattuja jouluisia kuvioita... Ei kuluta paljoa kukkaroa! Itse sain ainakin aikaan niin ruman, että... 😂

Hyvä idea!🤓🤓

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat