Vierailija

Meillä puuttui yhteys, ei keskusteltu koskaan. Mies ei tehnyt muuta, kun kävi töissä. Ahkeroin kotona ja töissä ja olin lopen uupunut iltaisin. Mies halusi kotoa vain valmiin ruuan, puhtaat vaatteet ja seksiä. En tuntenut koskaan olevani rakastettu. Koskaan en saanut hellyyttä, enkä halauksia. Rakkauteni loppui pikkuhiljaa ja tajusin, ettei mieheni arvosta, eikä rakasta minua. Annoin itselleni luvan rakastua toiseen mieheen ja sivusuhteesta sain kaiken sen, mistä olin aina vain haaveillut.

Sivut

Kommentit (42)

Adidas

Tärkeää tuo arvostus, toisen huomiointi, halu, rakkaus. Miehen ja naisen välillä niistä lähtee kaikki, onnellinen iloinen parisuhde. Pysyy tunteet kunnossa.

Muistakaa omia naisianne huomioida ja halailla pusujen kanssa. Joskus voi sanoa miten kaunis on.

Vierailija

Ymmärrän sua. Itse tein saman. Löysin hyvän miehen siihen. Mutta musta ei sitten ollu siihen pitemmän päälle ja jouduin muutaman kerran jälkee sanoo et en pysty enää. Sinne jäi yksi murheellinen mies. Mä oon murheellinen kotona ku mies on tollanen kylmä paska. Ei ole reilua.

Vierailija

Musta tuntuu samoin mutta toisinpäin..vaimoni ei arvosta mua..
Ei auta vaikka siivoon..laitan tiskit .pidän kotimme kaikki vehkeet kunnossa. Laitan ruokaa ..siinä en ole kyllä hyvä..käyn yleensä kauppareissut...
Läheisyys lempi on ruikuttamista ja yleensä löytyy syy miks ei voi harrastaa seksii ..
Kun vain keksisin konstin millä löytäisin sivusuhteen kokeilisin..
En käy baareissa..kuntoilen sen ajan mielummin. En savuu..en ole ylipainoinen..ja väitän ett osaan helliä naistanikin..muutenkin kuin kaluni kans ..
Nim oulun äijä

Vierailija

Oletko koskaan miettinyt mikä johti siihen, että miehesi alkoi käyttäytyä näin? Itse pakenin töihin sitä kodin kylmää ja vaativaa tunnelmaa. Minä en saanut kokea itseäni koskaan haluttavaksi. En saanut hellyyttä enkä halauksi, torjuntoja sitäkin enemmän. Ja vaatimuksia siitä mitä taas pitäisi tehdä ja minne mennä. Meilläkin vaimo reagoi töissä olemiseeni ihan samoin kuin sinä. Hänen mielestään minä jätin hänet yksin. Niin tein, sen jälkeen kun minä en enää ollut hänelle tasavertainen kumppani vaan talonmies ja lapsenvahti.

deka

Olun Äijälle komentti olin pitikän aikaan samassa jamassa.

Pitkä parisuhde 23 takana olin vaan talkkari muutamanvuoden

Ulkoiluituin koiraa kävin kaupassa  ym remonttia.

Mieti kannaatakko jatkaa sitä. nyt olen 2v käynyt salilla saanut

sieltä makeaa naista  .Elämä on valinnoistakiinni ei säälipillun perään kannatta porota

Vierailija

Oishan se mahtavaa kun vielä sporttisen mimmin kans sais touhuta ja antaumuksella .
Eroon ei tässä vaiheessa vaan voi..on syynsä ..
Ottaa vinkistä vaari ..
Talkkariks itteenikin olen puhutellut..
Suhteesta tulee sellasta että on tuntosarvet pystyssä mistä ny tuulee.. mikä syy on tänään naljailla...
Kyll se vielä munkin risukasaan aurinko paistaa..😣 oulun äijä

Vierailija

Sellaisessa liitossa, jossa tulee torjutuksi jatkuvasti, joka päivä saa nipun moitteita tekemättömistä asioista erityisesti nukkumaanmenoa vasten eikä ikinä saa tuntea itseään halutuksi, on kohteelle lähinnä tappava.

Tämä on monen miehen osa. Itsenäinen median ja femakoiden voimaannuttama nainen onkin ilkeä ja itsekäs eikä puolisonsa toinen puoliso. Vaatimuksia löytyy ja on rohkeutta sanoa pahastikin, mutta ei tarvetta ottaa toinen huomioon. Ei mies tarvitse vittumaista siskoa vaan vaimon.

Onko sitten ihme, jos mies luovuttaa ja yrittää löytää lempeän ja suostuvaisen naisen, jolle ei ole alainen, talonmies ja lompakko vaan kumppani.

Voi tämä mennä toisinkin päin.

Vierailija

Mullakin oli sivusuhde yhden työkaverin kanssa. Se pyysi kerran eräissä firman bileissä minua mua hänelle kotiin siksi että sitoisin sen kiinni käsistä ja jaloista. Se halusi toteuttaa ikuisen fantasiansa josta ei ollut uskaltanut kertoa kellekkään. Tällaisia leikkejä sitten harrastelimme muutaman vuoden.

nytkin

En vain saa riittävästi seksiä mieheltäni. Antaisin hälle  heti ja aina  mutta kun ei kelpaa. Itse tarvitsen ( haluan )  seksiä päivittäin.

Vierailija

nytkin kirjoitti:
En vain saa riittävästi seksiä mieheltäni. Antaisin hälle  heti ja aina  mutta kun ei kelpaa. Itse tarvitsen ( haluan )  seksiä päivittäin.

Harrastetaanko yhdessä sivusuhteilua.....toteutetaan yoistemme seksifantasiat. Saat aloittaa, eli sinun villein toiveesi eka.

nytkin

Vierailija kirjoitti:
nytkin kirjoitti:

Harrastetaanko yhdessä sivusuhteilua.....toteutetaan yoistemme seksifantasiat. Saat aloittaa, eli sinun villein toiveesi eka.

Villistä niin tiedä mutta haluaisin saada takaapäin asennossa ensi pimpsaan  sitten liukkaria, kumi ja varoen peppuun samalla kun sovitettaisiin dildo pimsaan. Haluaisin että minut ns. otetaan ja että saisin monta kertaa peräkkäin välillä huilien ja sitten taas. Kaksi oikeaa kaluakin olisi mahtava kokemus.

Vierailija

Mistä tollanen unelmoija löytyy..
Kyllä toi ois kiva toteuttaa..
Lisäisin kyllä ensin tuohon suukkoja ja paljon ja pitkin vartaloo..
Tisut liukkaaksi luikkarilla ja sormet hiplais niitä kun huulet ja kieli etsii muita herkkiä paikkoja korvan nipukasta varpaisiin..👍

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat