Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tympeää joutua kerrostalossa naapurin silmätikuksi

Vierailija
22.10.2018 |

Olen asunut aika lailla tasan vuoden vuokralla taloyhtiössä, jossa joka ikinen muu asukas elää omistusasunnossa. Toisin sanoen olen se ei-toivottu hylkiö jonka läsnäolo uhkaa.
En häiritse jetään, mutta katutasossa asuva muori (itse asun kolmannessa kerroksessa) valittaa isännöitsijälle milloin mistäkin tempauksestani jota ei ole edes tapahtunut.
En omista TV:tä, en radiota, en minkäänlaista musiikkihärveliä vaan silti kuulemma asunnossani poppi soi keskellä yötä. Kämpästäni tulee palaneen käryä, käyn suihkussa aamuyöstä... kaikkea mahdollista.

Tänään sain sitten isännöitsijältä sähköpostiin sekä tekstarina kirjallisen varoituksen, että viime yönä olen reuhannut ja edeltävänä päivänä tupakoinut sisällä.
Homman nimi nyt vaan sattuu olemaan se, että olen ollut yli 200km päässä kotoa viimeiset 4 päivää. Joko olen skitsofreenikko tai mummelilla on minua vastaan kunnon vendetta.
Mitään pahaa en ole ä*mälle tehnyt enkä sen enempää kenellekään muulle.
Lähetin isännöitsijälle kuitteja todisteeksi että tosiaankin olen kuusamossa asti, ja ollut jo monta päivää. Samoin selittänyt että kaikki aiemmat häiriöilmoitukset ovat puppua ja antanut vaikka luvan käydä kotonani toteamassa ettei minulla ole välineitäkään aiheuttaa meteliä.

Alkaa jo kyrsimään ja aivan varmasti marssin heti palattuani alakerran naapurin puheille ja kysyn suoraan mikä on ongelma. :/

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isännöitsijä on vastannut, kun lähetit kuitteja ja selitit asiaa?

Vierailija
22/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä vastannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän talossa kuuluu kolmannen kerroksen bimbon meteli ihan ensimmäiseen kerrokseen asti.Myös hänen mieskaveriensa meteli rappukäytävässä, kun hakkaavat arvoisan neidin ovea ja huutavat ja kiroilevat,jos ovea ei avata. Eräs sulhasmies rikkoi ulko-oven lasin yhtenä yönä,kun ei ollut ehtinyt säädylliseen vierailuaikaan saapumaan.

Vierailija
24/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän talossa kuuluu kolmannen kerroksen bimbon meteli ihan ensimmäiseen kerrokseen asti.Myös hänen mieskaveriensa meteli rappukäytävässä, kun hakkaavat arvoisan neidin ovea ja huutavat ja kiroilevat,jos ovea ei avata. Eräs sulhasmies rikkoi ulko-oven lasin yhtenä yönä,kun ei ollut ehtinyt säädylliseen vierailuaikaan saapumaan.

Teilläkö toinen kerros ei reagoi meteliin?

Vierailija
25/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teilläkö toinen kerros ei reagoi meteliin?

Tottakai reakoi.Meteli kuuluu kuulemma myös viereiseen rappukäytävään.Ei ollut neitokainen pitkäaikainen asukas,kun sai häädön.

Vierailija
26/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mummo asuu ekassa ja sinä kolmannessa kerroksessa, miten häiriöäänet yms. voivat kantautua tokakerroksen läpi häiritsemättä tokakerroksen asukkaita?

Tämä juuri on se surkuhupaisin seikka.

Ap

Eli ne ovat ne muut naapurit jotka ovat sinusta tehneet valituksia.

Vierailija
27/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä vastannut

Kuitit eivät kyllä todista yhtään mitään. Joku toinen on voinut käyttää korttiasi maksamiseen. Vai mihin vetoat?

Vierailija
28/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se yksi naapuri on ollut niin kiltti ja kohtelias, että on laittanut heippa-lappuja. Kaikki muut sitten valittaneet suoraan isännöitsijälle.

Ap on selvästi syyllinen. Muuten viestin sävy olisi ihan erilainen.

Vierailija
29/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois ennen kuin saat häädön. Skitso mummo ei tuosta parane. Turha tapella.

Vierailija
30/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyminen aamuyöllä voi muuten olla häiriökäytöstä.

Vierailija
31/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätö tulossa.

Vierailija
32/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se isännöitsijä olisi yhden ihmisen ilmoitusten perusteella antanut varoitusta. Kyllä siellä on ollut jo paljon valituksia useilta ihmisiltä taustalla.

Vierailija
33/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua ihan asiallisesti isännöitsijälle ja mahdollisesti sinusta valittaneelle, jos oikeasti et ole häiriköinyt. Ja jos olet, niin pyytää anteeksi ja korjata käytös.

Vierailija
34/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ymmärrän sua AP. Ite kans joutunut silmätikuksi. 2 vuotta jaksoin todistaa isännöitsijälle syyttömyytäni, mut lopulta oli pakko muuttaa ku mielenterveys ois menny

Vierailija
35/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap nyt tehnyt jotain vai ei?

Vierailija
36/36 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tietysti voit vielä ratkaista tilanteen, mutta nyt hyvä käytös ja keskustelu ovat tärkeimpiä.