Olen pessyt hiukset viimeksi 13 päivää sitten. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olen pessyt viimeksi shampoolla tasan kk sitten, yhdesti vedellä siinä välissä. Joo, olen burnout, en jaksa mennä suihkuun. Eipä tuo tukka pahemmin vaikuta kärsivän pesemättömyydestä. Ennen pesin liiankin usein, kun päänahka tottuu ei ne pesua kaipaa niin usein enää. Olen kyllä normaalisti tarkka hygieniasta ja hoitotuotteista. Mietin tässä että kun olisi kampaajalle varattuna aika, miten saan tämän tukan selvitettyä takuista..
Miten olet käynyt kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pessyt viimeksi shampoolla tasan kk sitten, yhdesti vedellä siinä välissä. Joo, olen burnout, en jaksa mennä suihkuun. Eipä tuo tukka pahemmin vaikuta kärsivän pesemättömyydestä. Ennen pesin liiankin usein, kun päänahka tottuu ei ne pesua kaipaa niin usein enää. Olen kyllä normaalisti tarkka hygieniasta ja hoitotuotteista. Mietin tässä että kun olisi kampaajalle varattuna aika, miten saan tämän tukan selvitettyä takuista..
Miten olet käynyt kaupassa?
En ole käynyt ulkona edes.
Turhaan ihmiset löträätte joka päivä kaiken maailman pesuaineiden ja tököttien kanssa. Tiesittekö, että ne kemikaalit ovat iso ympäristörasite. Esimerkiksi mikromuoveja ei pystytä puhdistamaan jätevedestä, joten lopettakaa se hysteerinen puleeraaminen.
Oletko se sama, joka eilen kertoi pierreensä tuulettimeen ja kylpi omissa tuoksuissaan...?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kalju?
En ole. Hiukset on pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama, joka eilen kertoi pierreensä tuulettimeen ja kylpi omissa tuoksuissaan...?
En ole mutta kiitos mielikuvasta:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kalju?
Hyi hitto!
En ole pessyt persettäni puoleen vuoteen, mitäpä haluisit kysästä pysästä?
Vain Suomessa ihmiset leuhkii paskasilla hiuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kalju?
Hyi hitto!
Usko tai älä mutta eivät nämä niin pahat ole kuin luulisi.
Vierailija kirjoitti:
En. Olet ällöttävä.
Ensin kysytään, että haluatko kysyä jotain ja sitten kun kysytään niin tulee pottuilua. Asia kunnossa.
Eihän tuo ole mitään. Pesen kerran kuussa.
Kerran meni yhdeksän viikkoa etten pessyt tukkaa.
hmm, itse pesin hiukseni viimeksi pari kolme kuukautta sitten...