Olen pessyt hiukset viimeksi 13 päivää sitten. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Käytkö töissä? Mäkin haluaisin kokeilla mutten halua mennä töihin rasvaisella tukalla.
Käyn, mutta työ on aika itsenäistä eikä ihmisten kanssa tarvitse olla paljon tekemisissä. Tämän viikon olen tehnyt etäviikkoa.
Oikeastaan en halua keskustella siitä.
Miksi? Onko tässä joku ideologia mukana?
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko sun hiukset/ päänahka?
Paha sanoa, en itse ainakaan haista mitään. I
Oletko masentunut?
Minä pesin hiukset viimeksi eilisaamuna, ja tänä iltana oli kyllä jo pakko pestä.
Vierailija kirjoitti:
Kutiseeko ja haiseeko?
Kutisee välillä ja tuntuu ällöltä. Ei mielestäni kuitenkaan haise miltään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään ideologiaa, on vaan jäänyt pesemättä. Äsken laskin että hups, noin kauan siitä tosiaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutiseeko ja haiseeko?
Miksi et pese?
Vierailija kirjoitti:
Kai oot peseytynyt muuten?
Olen. Siitäkin on kyllä nyt jo useampi päivä.
Siis mitä se peseminen nyt tässä kontekstissa tarkoittaa? Pestä kun voi niin monella tapaa.
Mäkin pesen tavallisesti vain noin kerran viikossa, ja joskus väli voi venyä pitemmäksikin. Mulla on tosi kuivat hiukset ja päänahka, joten rasvasilta hiukset ei näytä koskaan. En myöskään käytä mitään muotoilutuotteita. Huuhtelen vaan vedellä hien pois urheilun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Oletko masentunut?
Minä pesin hiukset viimeksi eilisaamuna, ja tänä iltana oli kyllä jo pakko pestä.
Voi olla, diagnoosia ei ole.
Tukkani ei tosin ole nopsaan rasvoittuvaa laatua niin päivittäin en pese muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään ideologiaa, on vaan jäänyt pesemättä. Äsken laskin että hups, noin kauan siitä tosiaan on.
No sitten ei mitään hätää, suihkuun nyt ja peset hiuksetkin! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutiseeko ja haiseeko?
Miksi et pese?
Aion pestä huomenna.
Olen pessyt viimeksi shampoolla tasan kk sitten, yhdesti vedellä siinä välissä. Joo, olen burnout, en jaksa mennä suihkuun. Eipä tuo tukka pahemmin vaikuta kärsivän pesemättömyydestä. Ennen pesin liiankin usein, kun päänahka tottuu ei ne pesua kaipaa niin usein enää. Olen kyllä normaalisti tarkka hygieniasta ja hoitotuotteista. Mietin tässä että kun olisi kampaajalle varattuna aika, miten saan tämän tukan selvitettyä takuista..
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä se peseminen nyt tässä kontekstissa tarkoittaa? Pestä kun voi niin monella tapaa.
En ole pessyt lainkaan. Edes vedellä.
Käytkö töissä? Mäkin haluaisin kokeilla mutten halua mennä töihin rasvaisella tukalla.