Vierailija

Tai siis voiko olla jotain terveyshaittoja? Tämä on vaan niin hyvää ja tölkkivuoren kasvaessa mietin...

• ylös 2
  • alas 2

Sivut

Kommentit (23)

Portit auki

Kyllä tuokin porttiteoriaan käy. Kohta juot ykköstä, sitten kolmosta, nelosta, viinejä ja kirkkaita. Lopulta piikität marihuanaa.

• ylös 11
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Portit auki kirjoitti:
Kyllä tuokin porttiteoriaan käy. Kohta juot ykköstä, sitten kolmosta, nelosta, viinejä ja kirkkaita. Lopulta piikität marihuanaa.

Tähän en oikein usko. Tässä ei ole alkoholi se juttu, ei ole koskaan oikein maistunut.

Vierailija

No osassa on paljo sokeria, se on hampaille huono ja kaloreitakin tulee. Mutta jos löydät vähäkalorisen hyvänmakusen niin senkus juot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvää? Mikä merkki on hyvän makuista? Entä minkä kokoinen vatsasi on?

Oikeastaan ihan kaikki mitä olen maistanut on ollut parempaa kuin kolmosolut. Ihan normaalipainoinen olen, ainakin toistaiseksi. Yhdessä tölkissä n. 80kcal.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No osassa on paljo sokeria, se on hampaille huono ja kaloreitakin tulee. Mutta jos löydät vähäkalorisen hyvänmakusen niin senkus juot.

Missä oluessa on sokeria? Ei ainakaan näissä mitä itse juon ole yhtään.

Vierailija

Eihän se terveellistä ole. Miksi ylipäänsä pitää koko ajan juoda jotain? Ei mua ikinä janota niin paljon että jaksaisin tölkkikaupalla juoda yhtään mitään joka ilta.

Vierailija

Ainesosat: vesi, ohramallas, humala, hiiva, luontainen aromi, säilöntäaineet natriumbentsoaatti ja natriumdisulfiitti

Kuulostaako terveelliseltä?

Vierailija

Portit auki kirjoitti:

R E P S

Vierailija

Paljon epäilyjä on tullut, joten ehkä tästä jotain haittaa on. Ihmettelen vaan mitä. Hiilareita toki on, mutta alkoholia ja sokeria ei. Kaloreita vähemmän kuin rasvattomassa maidossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän se terveellistä ole. Miksi ylipäänsä pitää koko ajan juoda jotain? Ei mua ikinä janota niin paljon että jaksaisin tölkkikaupalla juoda yhtään mitään joka ilta.

Sanoinko, että juon tölkkikaupalla? Ja juon kyllä vettäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainesosat: vesi, ohramallas, humala, hiiva, luontainen aromi, säilöntäaineet natriumbentsoaatti ja natriumdisulfiitti

Kuulostaako terveelliseltä?

Tölkissä mikä nyt on kädessäni lukee: vesi, ohramallas, ohra, humala, humalauute. Ei mitään bentsoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika paha. Olet feikkijuoppo.

Oikeasti, miten niin? Tässä ei ole alkoholia. Miten tämä eroaa mehun, maidon, limonadin tai - kotikaljan juonnista. Väittäisin, että alkoholiton olut on parempi valinta juomaksi kuin mikä tahansa näistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jäännössokeria on melkein kaikissa. Inkiväärioluet on kuin limsaa ja normaaleissa alkoholittomissakin se on ainakin 2g desissä (ja se on hyvä)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jäännössokeria on melkein kaikissa. Inkiväärioluet on kuin limsaa ja normaaleissa alkoholittomissakin se on ainakin 2g desissä (ja se on hyvä)

Ok, mutta miksi tässä sitten sanotaan, että sokeria 0 g/100ml?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika paha. Olet feikkijuoppo.

Oikeasti, miten niin? Tässä ei ole alkoholia. Miten tämä eroaa mehun, maidon, limonadin tai - kotikaljan juonnista. Väittäisin, että alkoholiton olut on parempi valinta juomaksi kuin mikä tahansa näistä.

Oikeasti sen takia kun vitsillä sen heitin. Feikkijuoppo=absolutisti

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.