Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vieläkään voinut antaa anteeksi, ettei hyvä (?) ystäväni tullutkaan häihini.

Vierailija
06.05.2006 |

Tapahtumasta aikaa vuosi, mutta en ole kertaakaan ottanut itse ystävääni yhteyttä viime kevään jälkeen.

Tutustuimme n. 10v sitten opiskelujen merkeissä ja olimme kuin paita ja peppu. 4v sitten ystävä muutti kotiseudulleen 250 km päähän mutta pidimme silti tiiviisti yhteyttä ja näimme 4-5 kertaa vuodessa eli siis muutaman kuukauden välein.

Polttareihin ystäväni ei ystävä työkiireiltään (?) päässyt, mutta lohduttauduin sillä, että näemme häissä. Todellakin odotin tapaamista ja n. 2 päivää ennen häitä juttelimme puhelimessakin yms.

Vaan hänpä ei saapunutkaan paikalle.

Pettymys oli kova kun viimeiset vieraat onnittelivat ja tajusin ystäväni puuttuvan joukosta. Kun menin myöhemmin vessaan, huomasin hänen lähettäneen viestin 2 tuntia vihkimisestä, että sori kun en tullutkaan, omasta erosta niin vähän aikaa... (erosi itse omasta aloitteesta vuosi aiemmin)

Aikä törkeää ensin antaa ymmärtää viimeiseen asti että on tulossa ja sitten lähettää kesken häiden viestin, että sori kun en tullutkaan...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui eri paikkakunnalla, mutta oli juuri kaymassa siella missa haat vietettiin, oli kuulemma menossa yovuoroon, jota ei voinut vaihtaa kun oli niita vaihdellut lahi-aikoina niin paljon etta oli paassyt kaverien kanssa bailaamaan. teisi siis hyvissa ajoissa haistani, mutta nyt ei voinut edes paivasaikaa tulla vihkimiseen ja edes syomaan, ei siella olisi tarvinnut yomyohaan kuppelehtiakaan! Arsytti! Itse epailen syyksi sen, ettei halunnut vain tulla yksin, kun oma poikaystava ei ollut paikalla silloin, etta olisi joku saattanut luulla neitia ihan sinkuksi!

Vierailija
2/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on huomannut vähän ennen h-hetkeä, että tulo on ylivoimaista. Taisi oma ero ottaa koville - tai ainakin se, ettei hän ole löytänyt uutta ihmistä rinnalleen. Vai onko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä uskaltanut tulla ihmisjoukkoon, kun muutenkin tilanne jänittävä! Ei ehkä kehdannut kertoa... Todellinen syy voi oikeasti olla joku ihan ymmärrettäväkin. Asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia! Uskon asian vaivaavan ystävääsikin... Kannattaako uhrata hyvä ystävä moisen takia?

Itse olen tekosyitten varjolla ollut pois nuorempana juhlista yllä mainitusta syystä, koska paniikkikohtauksen pelko on niin voimakas, ettei sitä voi hallita!

Vierailija
4/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta on huomannut vähän ennen h-hetkeä, että tulo on ylivoimaista. Taisi oma ero ottaa koville - tai ainakin se, ettei hän ole löytänyt uutta ihmistä rinnalleen. Vai onko?

Vierailija
5/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oli vaan yhdet häät!

Vierailija
6/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei viitsinyt sinkkuna tulla häihin, mutta reilumpaa olisi ollut sanoa se suoraan (luulen nimittäin, ettei hän ollut tulossakaan)

ap

Vierailija
7/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö ohareiden tekijöiden todelliset syyt? Itse ainakin olisin suostuvainen kuuntelemaan perustelut. (Itse en ole tuollaisia ohareita tehnyt, en minä siksi puolustele.)

Vierailija
8/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ne oli vaan yhdet häät!

Minä valikoin ystävikseni vain harvat ja valitut, en ketä sattuu...

ap

Vierailija
9/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedättekö ohareiden tekijöiden todelliset syyt? Itse ainakin olisin suostuvainen kuuntelemaan perustelut. (Itse en ole tuollaisia ohareita tehnyt, en minä siksi puolustele.)

Ja tiedän sen verran, että sanoi tulevansa vaikka hyvin tiesi ettei ole aikomustakaan tulla.

ap

Vierailija
10/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikä uskaltanut tulla ihmisjoukkoon, kun muutenkin tilanne jänittävä! Ei ehkä kehdannut kertoa... Todellinen syy voi oikeasti olla joku ihan ymmärrettäväkin. Asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia! Uskon asian vaivaavan ystävääsikin... Kannattaako uhrata hyvä ystävä moisen takia?

Itse olen tekosyitten varjolla ollut pois nuorempana juhlista yllä mainitusta syystä, koska paniikkikohtauksen pelko on niin voimakas, ettei sitä voi hallita!

Totta puhut!

AP! Ole ymmärtäväinen kaveriasi kohtaan. Tiedätkö, että ero voi olla joillekin niin kova paikka, että mielenterveyskin kärsii?

Vierailija
11/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummiin oisin ilman kuin hengailisin tuollaisten kanssa!

Vierailija
12/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ystäviltäni en, koska ymmärrän, että heillä on omakin elämä ja oikeus tehdä muutakin kuin tulla juhlimaan MINUA. Poisjäämisen syy voi ulkopuolisista tuntua pieneltä, mutta kai syyt ovat tärkeitä sille, joka ei osallistu juhliin.

Vierailija
13/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Totta puhut!

AP! Ole ymmärtäväinen kaveriasi kohtaan. Tiedätkö, että ero voi olla joillekin niin kova paikka, että mielenterveyskin kärsii?

ap

Vierailija
14/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se ystavani tulematta jattaminen oli iso asia. Paras ystavani jo vuosia. Ei oltu nahty aikoihin, kun asuin siihen asti ulkomailla ja odotin ihan innoissani juuri TUON ystavani nakemista haissa. En suuttunut hanelle, yha ollaan hyvia ystavia vaikka valimatkaa on taas paljon, mutta silti.

Kakkonen

Vierailija
15/21 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta ystäviltäni en, koska ymmärrän, että heillä on omakin elämä ja oikeus tehdä muutakin kuin tulla juhlimaan MINUA. Poisjäämisen syy voi ulkopuolisista tuntua pieneltä, mutta kai syyt ovat tärkeitä sille, joka ei osallistu juhliin.

Tietääkseni se ei ole suotavaa kenellekään....

Vierailija
16/21 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan jouduin päivää enne häitä.

Ja harmittaa ja uskon että veljeänikin harmittaa.

Onko se nyt maailman loppu jos kaveri ei tule häihin.

Ei munkaan paras kaveri tullut katsomaan sairaalaan vauvaani koska ei saanut auto kyytiä ja on niin laiska ettei voi junalla kulkea.

Ja ei se mua sen kummemmin harmittanut.

On sitä pahempiakin asioita elämässä.

Vierailija
17/21 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin oisin reagoinut jos ei olisi tullut mihinkä tahansa sovittuun juttuun, nyt ne vaan sattui olemaan häät!

En todellakaan katso ohareita läpi sormien, varsinkin jos niille ei ole mitään " hyväksyttävää" selitystä! Teitä se ei kai sitten vissiin niin haittaa?

ap

Vierailija
18/21 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sairaalaan jouduin päivää enne häitä.

Ja harmittaa ja uskon että veljeänikin harmittaa.

Onko se nyt maailman loppu jos kaveri ei tule häihin.

Ei munkaan paras kaveri tullut katsomaan sairaalaan vauvaani koska ei saanut auto kyytiä ja on niin laiska ettei voi junalla kulkea.

Ja ei se mua sen kummemmin harmittanut.

On sitä pahempiakin asioita elämässä.

Vierailija
19/21 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi yksikään teistä ei ole ns. kaverini... ei mitään moraalia!

ap

Vierailija
20/21 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tuollaista kaveria kattelis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan