Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen on naiselle susi?!

Vierailija
06.05.2006 |

Usein törmään siihen että esim. nainen jolla miesystävät vaihtuu tiuhaan tai on vaan hyvännäköinen ja suosittu miesten keskuudessa leimataan muitten NAISTEN toimesta huoraksi? Samoin kukaan ei arvostele toista äitiä yhtä kärkkäästi kuin toinen äiti. Miksi nainen on naiselle susi? Siskokullat, eikö pidettäisi mielummin yhtä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli kyllä aikamoinen järkytys huomata, kuinka pahimmat erillaisten äitien solvaajat olivat myös itse äitejä.

Vierailija
2/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja " sudet" usein esittävät ystävää ja mielistelevät näitä suositumpia naisia, mutta sitten tyttöporukoissa jauhetaan paskaa niin maan peesti!!! Kateuttako vai mitä? Itse eivät kyllä kateudeksi myönnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä lasta odottaessani olin täysin tietämätö tästä toisten äitien raadollisemmasta puolesta ja tyhmänä keroilin heille perhe elämästämme. No myöhemmin sain surukseni kuulla että nämä mammat joita olin pitänyt vertaisinani ja jopa ystävinäni pilkkasivat minua surutta aina poistuttuani paikalta. He haukkuivat jopa lastani ja epäilivät onko isästä tietoa. En ole koskaan pettänyt tai joutunut edes kiusaukseen

Vierailija
4/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan itse vähän parempia ihmisiä, eikä toisia suotta arvostella, niin eiköhän tästä maailmasta tule parempi paikka, eikös?

Mua vaan aina ottaa nää jutut päähän, kun itse en toisia arvostele, ja onnekseni tunnen lukemattomia mahtavia naisia, osa ystäviä ja osa sukulaisia, ja koen itsekin olevani tosi hyvä tyyppi, ja käyttäydyn sen mukaan. Jos jotkut on typeriä, niin tartteeko siitä tehdä taas koko sukupuolta koskeva johtopäätös? Mua ei ainakaan kosketa pätkääkään jotkut nettikirjoitukset, joissa joku solvaa toista...siinähän solvaa, ei kosketa mua, kun on itsetunto kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän