Kyllä on kaunis ilta - olen yksin mökillä ja kohta menen saunaan ja uimaan
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Puhelimeen 112 sovellus ✔️
Tokihan sellainen on, mutta ei vain mökillä olon takia ;)
Vierailija kirjoitti:
Mökkielämä on ihanaa! Me laitoimme mökin jo talviteloille, enkä millään jaksaisi odottaa ensi kevättä. Turun saaristossa ollaan, ja kyllä, uskallan olla mökillä yksinkin.
Hyvä ap! Nauti!
Nautinkin! Minä aion roikkua täällä niin kauan kuin tänne pääsee. Kun jäätä alkaa aamuisin olla rannoilla, pitää lopettaa. Talvella käydään luultavasti olemassa pariin otteeseen muutama yö, ja sitten taas pitää odottaa että jäät lähtevät.
Kateellisena (positiivisena sellaisena), voin kuvitella, miten ihanaa on saunoa ja mennä uimaan näin ihanana lokakuun lämpimänä iltana. Itse istuskelen yksiöni partsilla, kynttilöiden valossa. Korkkasin valkoviinin, kun sain yt-neuvotteluissa kenkää, eikä tarvitse huomenna enää mennä töihin. Sitä en sure vielä tänään. Hauskaa iltaa ap.
Kerron vielä, miksi rakastan tätä saarta. Ensinnäkin olen viettänyt täällä ison osan lapsuuttani ja viihtynyt aina erinomaisesti. Myös teininä, jolloin monet inhoavat mökkeilyä jostain kumman syystä :)
Mutta myös se ihmeellinen tunne, kun tulee omaan saareen. Vaikka venematka mantereelta ei ole sinänsä pitkä, niin veden ympäröimä saari on kuin oma maailmansa :D irrallaan muusta universumista. Ja se tunne on selvimmillään, kun olen täällä yksin.
Tämä on lempipaikkani maailmassa. Ja tänne myös minun tuhkani tullaan ripottelemaan aikanaan.
Minä en ole kateellinen, toivotan vaan mukavaa mökkeilyä ja ilmat suosii.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisena (positiivisena sellaisena), voin kuvitella, miten ihanaa on saunoa ja mennä uimaan näin ihanana lokakuun lämpimänä iltana. Itse istuskelen yksiöni partsilla, kynttilöiden valossa. Korkkasin valkoviinin, kun sain yt-neuvotteluissa kenkää, eikä tarvitse huomenna enää mennä töihin. Sitä en sure vielä tänään. Hauskaa iltaa ap.
Ohhoh, olen pahoillani, mutta mahtava asenne sinulla. Tsemppiä ja nuku pitkään!
Mökki❤ Onneksi viikonlopuksi luvattu lämmintä, pääsee vielä mökkeilemään. Tänään kävin jo takkaa lämmittelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaisi olla mökillä jossain hornan kuusessa näihin aikoihin .
Mikä siinä erityisesti näihin aikoihin sinua pelottaisi?
pimeä tulee niin sitä ajattelee että tulee vielä murtovarkaita jne
Mitähän ne luulisivat vanhalta mökiltä löytävänsä? Kannattaisi ennemmin murtautua meille kotiin, ei tarvitsisi soutaakaan, se on pimeässä aika hankalaakin.
Et ole kuullut siis mökkimurroista?
Aika epäuskottavaa.Oletkos sinä kuullut asuntomurroista? Uskallatko silti olla yksin kotona?
No ei ole yksinäistä, kun joka puolella on ihmisiä.
Fakta on, että jos sulle käy siellä saaressa mitä vaan, niin apua et saa. Vai osaako koira soittaa?
Osaa murtovarkaat yms. liikkua veneelläkin.
Ja siellä on suurpetoja.
Siinä paljon terrierit auta.Itse osaan soittaa ;)
En pidä suurena riskinä, että murtomiehet tulisivat yöllä mökille saareen, jossa on valot, vene rannassa sekä koira.
Suurpetoja on mantereen puolella, tässä saaressa ei ole ainoatakaan havaintoa sellaisista :) Meillä kaupungissa kylläkin on karhu tallustellut noin 100 metrin päässä talostamme.Uskallatko sä matkustaa lentäen, kun konehan voi pudota? Autoilukaan ei ole turvallista, voi tulla kolari.
Oikeesti nyt, aikuinen ihminen...
(ehkä?)Kyllä olen aikuinen ihminen.
Ja ei, sinä et soita, jos makaat maassa tajuttomana.
Ei, en voi lentää. Syynä ei ole pelko, vaan sairaus. Autoa en voi ajaa silmieni vuoksi.
Olemme selvästi kokeneet elämässämme erilaisia asioita pienestä asti.
Sun empatiakyvyttömyys ja pilkkaava asenne kielii, että olet ollut onnekas.
Ilmeisesti luulet, että olet parempi ja pätevämpi kuin esimerkiksi minä.
Minäkin olen uskaltanut kaikenlaista. Kaveripiirissä mua pidettiin rohkeana, mitä olinkin.
Mutta mulle on käynyt pariin otteeseen erittäin huonosti.En tarkoita pilkata. En voinut tietää sairauksistasi. Ikävää, että sinulla on ollut paljon vastoinkäymisiä. Ei ole kuitenkaan ihan reilua pelotella kaikkia muita kaikilla mahdollisilla uhkakuvilla. Toivotan sinulle oikein mukavaa ja pelkovapaata syksyä!
Kiitos! Yllättävä kädenojennus tällä palstalla.Olen mä kuitenkin yllättynyt jos et tuohon ikään mennessä (aikuinen tytär) ole
havainnut, että elämä ei ole satukirja.
Rysäys, ja kaikki on toisin.
Mutta toivotan sulle vilpittömästi mukavaa oleilua mökillä. Sulle ja koiralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaisi olla mökillä jossain hornan kuusessa näihin aikoihin .
Mikä siinä erityisesti näihin aikoihin sinua pelottaisi?
pimeä tulee niin sitä ajattelee että tulee vielä murtovarkaita jne
Mitähän ne luulisivat vanhalta mökiltä löytävänsä? Kannattaisi ennemmin murtautua meille kotiin, ei tarvitsisi soutaakaan, se on pimeässä aika hankalaakin.
Et ole kuullut siis mökkimurroista?
Aika epäuskottavaa.Oletkos sinä kuullut asuntomurroista? Uskallatko silti olla yksin kotona?
No ei ole yksinäistä, kun joka puolella on ihmisiä.
Fakta on, että jos sulle käy siellä saaressa mitä vaan, niin apua et saa. Vai osaako koira soittaa?
Osaa murtovarkaat yms. liikkua veneelläkin.
Ja siellä on suurpetoja.
Siinä paljon terrierit auta.Itse osaan soittaa ;)
En pidä suurena riskinä, että murtomiehet tulisivat yöllä mökille saareen, jossa on valot, vene rannassa sekä koira.
Suurpetoja on mantereen puolella, tässä saaressa ei ole ainoatakaan havaintoa sellaisista :) Meillä kaupungissa kylläkin on karhu tallustellut noin 100 metrin päässä talostamme.Uskallatko sä matkustaa lentäen, kun konehan voi pudota? Autoilukaan ei ole turvallista, voi tulla kolari.
Oikeesti nyt, aikuinen ihminen...
(ehkä?)Kyllä olen aikuinen ihminen.
Ja ei, sinä et soita, jos makaat maassa tajuttomana.
Ei, en voi lentää. Syynä ei ole pelko, vaan sairaus. Autoa en voi ajaa silmieni vuoksi.
Olemme selvästi kokeneet elämässämme erilaisia asioita pienestä asti.
Sun empatiakyvyttömyys ja pilkkaava asenne kielii, että olet ollut onnekas.
Ilmeisesti luulet, että olet parempi ja pätevämpi kuin esimerkiksi minä.
Minäkin olen uskaltanut kaikenlaista. Kaveripiirissä mua pidettiin rohkeana, mitä olinkin.
Mutta mulle on käynyt pariin otteeseen erittäin huonosti.En tarkoita pilkata. En voinut tietää sairauksistasi. Ikävää, että sinulla on ollut paljon vastoinkäymisiä. Ei ole kuitenkaan ihan reilua pelotella kaikkia muita kaikilla mahdollisilla uhkakuvilla. Toivotan sinulle oikein mukavaa ja pelkovapaata syksyä!
Kiitos! Yllättävä kädenojennus tällä palstalla.Olen mä kuitenkin yllättynyt jos et tuohon ikään mennessä (aikuinen tytär) ole
havainnut, että elämä ei ole satukirja.
Rysäys, ja kaikki on toisin.
Mutta toivotan sulle vilpittömästi mukavaa oleilua mökillä. Sulle ja koiralle.
No kuule ihan on omat vastoinkäymiset ja vaikeudet ollut minullakin. Mutta en pelkää olla yksin mökillä. "Rysäys voi tulla", pelkäsipä tai ei. Mieluummin olen pelkäämättä ja nautin elämästä.
Minusta täällä mökillä on tosi turvallinen olo. Niin hiljaista ja kaunista ja rauhallista.
Nyt on jo aivan pimeää. Oli ihanaa uida kun laitoin isolle kivelle ulkotulen palamaan. Hieno tunnelma. Saunaan tuli valoa ikkunan ulkopuolelle laittamastani lyhdystä.
Oli muuten upeat revontulet puoli yhdeltätoista, kun iltapissillä kävin. Piti hakea lisää vaatetta ja mennä rantakiville kököttämään ja ihailemaan valonäytöstä.
Viikonlopuksi sama suunnitelma, kuin ap:lla. Vaikken mene yksin, vaan kaksin...
Se tunnelma! Kesäkin tulossa, ah kuinka sopivasti : ).
Syysillat, mutta kesäpäivät?
En tarkoita pilkata. En voinut tietää sairauksistasi. Ikävää, että sinulla on ollut paljon vastoinkäymisiä. Ei ole kuitenkaan ihan reilua pelotella kaikkia muita kaikilla mahdollisilla uhkakuvilla. Toivotan sinulle oikein mukavaa ja pelkovapaata syksyä!