Mikä on mielestäsi rumin auto ikinä
Mitä et ottaisi vaikka ilman saisit. Itse en kehtaisi otta mitään sitikkaa tai pösöö.
Kommentit (199)
Kaikki teslat, aivan järkky rumia kotteroita!
Vierailija kirjoitti:
MB w203. W202 ja 204 ovat hienoja autoja mutta miksi tuo 204 pilattiin niillä mulkosilmävaloilla ja tehtaalla olivat myös valmiiksi ruosteessa.
Siis 203.
Kunhan se kulkee niin ihan sama miltä näyttää
bemareista tekee rumia se, että niiden kuskinpaikalla istuu aina joku mulkku
Juke se on, tänään tuli taas kyseinen mulkosilmä tiellä vastaan.
Citroenit on rumimpia autoja. En löydä googlella mallia, mutta joskus 90luvulla oli suomessa yleinen citroen ruma auto.
Toyota Yarikset - sekä se ristihuuli etupää että se ekan mallin verso jossa ovi aukeaa sivulle päin.
Ajaisin ennen Fiat Multiplalla tai Citroën Ami:lla joita on usein haukuttu rumimmiksi. Ovat luultavasti parempia autojakin. Ylipäätään Toyotat ei koskaan miellytä silmää. Jo ensimmäinen koskaan näkemäni - se oli toyota corona. Luultavasti nimesivät sen mukaan sen taudinkin
Lada, Skoda - ylipäätään kaikki itäautot.
Japanilainen muotokieli, jos kauniisti sanoo, eroaa jonkin verran eurooppalaisesta. Samoin muuten korealainen - onneksi hyny/kia ymmärsivät pestata italilalaisen muotoilijan.
Anglia, vaaleansininen 70-luvulta.
Kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään mulkusta. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään mulkusta. Aina.
t. Einari 51 v
Vierailija kirjoitti:
Toyota on tehnyt yhtä nättiä autoa 1970-luvulla, sen jälkeen ja sitä ennne kaikki olleet hirveän rumia.
Supra, Celica
Vierailija kirjoitti:
Kaikki teslat, aivan järkky rumia kotteroita!
Raskaana olevat lehmät tulee sähköautoista mieleen.
Silmä ei ole vielä tottunut.
Opel Agila,en kehtaisi ajaa edes pimeellä. Vanhoista autoista tsekkiläinen Tatra,jossa kolme etuvaloa. Jalta,venytetty Fiat 600. Mersun cityliner,peltilaatikko joka kehitetty Hanomagista. Fiat 850. Peugeot 1007.
Uudet kiinavolvot. Jotenkin liian prameita virityksiä kiinaroskaksi.
Perintöprinsessat
Nissan Juke
Toyota C HR
Voittaja
Hyundai Ioniq 6
Mikä tahansa Toyotan nykymallistosta.
Golfin myyntitilastoja.