Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija
Poiminta

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

• ylös 1.6k
  • alas 111

Sivut

Kommentit (5861)

Vierailija

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

• ylös 1.1k
  • alas 1.9k
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.

• ylös 3.5k
  • alas 255
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Entinen deittailija

Yhdellä oli järjetön vauvakuume. Toinen oli takakireä opettajaluonne. Kolmas oli aivan eri näköinen kuin profiilissaan. Neljäs oli muuttamassa parin kuukauden päästä ulkomaille. Viidettä kiinnosti illalliset kalliissa ravintolassa minun piikkiini.

Nämä ovat siis niitä kauhuesimerkkejä. Suurin osa treffaamistani naisista oli ihan mukavia ja nättejä, joista osasta syntyi oikeita suhteitakin.

• ylös 1.4k
  • alas 101
Vierailija

Se kaikista eniten turn-off, eli mies on vaikuttanut olevansa hyvin kiinnostunut, mutta olisi silti halunnut "tapailla" muitakin, eli haluessaan viedä naikkosen baarista kotiinsa. Onneksi kysyin tapailumme tulevaisuudesta, ja hän "rehellisesti" tämän myösni. Ei toki noilla sanoilla, mutta sanoi ettei ole "valmis vielä vakavaan suhteeseen", kun kysyin että tehtäisiinkö niin että oltaisiin vain toistemme kanssa "silleen".

Kaksi syytähän on vain ja ainoastaan olemassa tuollaiseen vastaukseen, toinen on se, että hän ei olekaan niin kiinnostunut kanssani olemisesta kuin on antanut ymmärtää, ja suoraan sanonutkin ettei ole koskaan ollut näin ihastunut, ja ajattelee vain minua koko ajan kun olemme erossa, ja toinen on se, että tykkää että saa paneskella ympäriinsä. 

Molemmat ovat totaali turn-off, joten se siitä. Ja onneksi, sillä olen ollut jo vuosia yhdessä hänen jälkeensä tulleen ehdokkaan kanssa :)

• ylös 1.2k
  • alas 50
Vierailija

Mies puhui vaan itsestään. Hän teki sitä ja hän teki tätä, taukoamatta. Ylpeänä jopa kertoi kuinka entistä vaimoaan petti. Eikä osannut suudellakaan, oli sellainen jäykkä viivahuuli. Kolme kertaa tapasin ja sitten mulle riitti.

Oli muuten oikein komea ja raamikas mies, pelkkää lihasta:)

• ylös 1.2k
  • alas 51
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se kaikista eniten turn-off, eli mies on vaikuttanut olevansa hyvin kiinnostunut, mutta olisi silti halunnut "tapailla" muitakin, eli haluessaan viedä naikkosen baarista kotiinsa. Onneksi kysyin tapailumme tulevaisuudesta, ja hän "rehellisesti" tämän myösni. Ei toki noilla sanoilla, mutta sanoi ettei ole "valmis vielä vakavaan suhteeseen", kun kysyin että tehtäisiinkö niin että oltaisiin vain toistemme kanssa "silleen".

Kaksi syytähän on vain ja ainoastaan olemassa tuollaiseen vastaukseen, toinen on se, että hän ei olekaan niin kiinnostunut kanssani olemisesta kuin on antanut ymmärtää, ja suoraan sanonutkin ettei ole koskaan ollut näin ihastunut, ja ajattelee vain minua koko ajan kun olemme erossa, ja toinen on se, että tykkää että saa paneskella ympäriinsä. 

Molemmat ovat totaali turn-off, joten se siitä. Ja onneksi, sillä olen ollut jo vuosia yhdessä hänen jälkeensä tulleen ehdokkaan kanssa :)

Täysin samoista syistä. ”Ketään ei voi omistaa, ”olet tärkeä”, ja ”tykkään susta” aiheuttivat lopulta pelkkää kuvotusta.

• ylös 705
  • alas 29
Vierailija

Miehen luona oli aina likaista, nyrkin kokoisia villakoiria joka puolella ja tavarat leväällään.

Pieni sotkuisuus ei haittaisi - saa kyllä näkyä että kotona joku elääkin, mutta tuo ei ollut enää normaalia.

• ylös 1.1k
  • alas 62
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö? Mä näin rakastani yli 20 kertaa ennen kuin annoin. Nyt onkin saanut joka päivä.

Ja minä myös saan. Aivan upea ihminen kaikin puolin. Mennään ensi kesänä naimisiin.

• ylös 465
  • alas 34
Vierailija

Osoittautui täydelliseksi wt-muijaksi. Lempiruoka kebab, lempijuomana mikä tahansa halpa tai ilmainen alkoholi, palkka meni pikavippien lyhentelyyn, omisti lonkkavikaisen spanielin, asui tyytyväisenä vuokralla, lapaan tatuoitu sydän, satunnainen tupakointi tarkoitti liki askia päivässä (satunnaisesti päivän aikana siis...), läpättivät miesasiansa avoimesti puhelimessa. Hyi helvetti mikä sivistysaukko!

• ylös 1.6k
  • alas 230
Vierailija

Parin tapailu kerran jälkeen tuli ilmi, että miehellä on lapsi vaikka deitti-ilmoituksessani lukee ei kiitos lapsellisille.

• ylös 1.2k
  • alas 67
Vierailija

Pitkän suhteen kuluessa aloin kokemaan olevani mielenterveysongelmaisen hankalan ihmisen omaishoitaja.

• ylös 1.1k
  • alas 35
Vierailija

Maailman mukavin mies kyseessä. Mutta ylipainoa oli niin rutkasti, että en pystynyt haluamaan häntä seksuaalisesti. Ja ei hän oikein jaksanut seksiä harrastaakaan. 

• ylös 1.2k
  • alas 91
Vierailija

Nainen oli passiivinen ja heitteli ”leivänmuruja” silloin tällöin. Eipä tuo kauaa jaksa kiinnostaa.

• ylös 384
  • alas 77
Vierailija

Takertuva, lähetteli kymmeniä viestejä putkeen mesessä (= kävi yksinpuhelua niissä viesteissä) ja hehkutti miten tärkeä olin jo parin tapaamiskerran jälkeen.
(Lisäksi oli ihan ensimmäisestä tapaamisesta yli puoli tuntia myöhässä... En yleensä oo niuho myöhästelystä mutta toi oli vähän tökeröä.)

• ylös 783
  • alas 35
Vierailija

Tavattiin yhteisten kavereiden kautta. Vaikutti todella mokavalta. Viikonpäästä tavattiin minun luonani. Mies ensinnäkin imi kaulani aivan täyteen fritsuja, vaikka kielsin. Hän laukesi esileikin aikana boksereihinsa, ennen yhdyntää ( tälle ei voi mitään, eika haittaa, mutta ei voinut mennä pesemään sitä spermaa pois). Harrastettiin kuitenkin seksiä, mutta mies lähinnä vaan hakkasi minua elimellään.. Lopuksi kun meni parvekkeelleni tupakalle ja pyysi minut mukaan, otti hän minut kainaloon ja kertoi kuinka rakastaa minua ja miten me tässä sitten jatkossa yhdessä asutaan ja katsellaan tähtiä. Lopetin tapailun heti seuraavana päivänä, ei kiitos. 

• ylös 1.9k
  • alas 59
Vierailija

Ihan mukava mies, jota tapasin muutaman kerran. Oli kuitenkin kovasti ikäistään vanhemman näköinen, mitä heti ensi treffeillä ihmettelin. No jossakin vaiheessa keskustelun lomassa lipsautti ikänsä. Oli 12 vuotta vanhempi kuin oli sanonut olevansa. Lähdinpä siitä nopsasti kotiin ja seuraavana aamuna ilmoitin, että tapailu loppuu tähän. 

• ylös 1.2k
  • alas 38
Vierailija

Miehellä oli todella kehno itsetunto, jota hän pönkitti naisten avuin. Kertoi jatkuvasti existään, tapailuistaan ym säädöistään (ja näitä oli paljon). Muisti myös mainita, kuinka ovat häntä niin kovin paljon nuorempia. Hän jatkuvasti myös korosti omaa lempeää luonnettaan, huomaavaisuuttaan ja hyvyyttään (tämä ei näkynyt millään tavalla käytännössä). Kyseessä ei ollut millänsäkään paha ihminen, mutta äärimmäisen epävarma eikä ilmeisesti se penaalin terävin kynäkään. Mahdoton kuvio, joka olisi pitkällä juoksulla aiheuttanut vain harmia ja sydänsuruja. Ei jatkoon. 

• ylös 997
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

Amatööri.

• ylös 481
  • alas 143

Sivut