Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9910)

Vierailija
9901/9909 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kävimme kirpputorilla jossa oli pieniä sivuhuoneita teemoilla, yhdessä oli joulukoristeita ja yhdessä pääsiäiskoristeita. Ostin muutaman joulukoristeen ja mies  sanoi että" laita ne takas (en laittanut!) nyt on kesäkuu"

- Sain migreenin Tuurin kyläkaupassa ja kun oksensin auton vieressä mies valitti ärtyneenä,että olen niin dramaattinen

- Istuimme kahvilassa ja minulla oli ohut puuvillahuivi kaulassa,mies alkoi repiä huivia pois ja valitti ettei minulla ole käytöstapoja

- Rakastelimme ja mies alkoi huohottaa että "pure mua!", epäröin koska pelkäsin satuttaa mutta mies yllytti että pure nyt jooko ja sitten kun iskin hampaat kunnolla olkapäähän,alkoi huutaa että olen hullu ja sattui

Vierailija
9902/9909 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9903/9909 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäsi pimeää. Syyspimeällä kun oltiin  metsään aukeavalla rivarin  takapihalla  röökillä,niin hyppi  ilmaan joka rasahduksesta ja yöksi piti jättää joku valo kämppään,jos miehen täytyi mennä kuselle yöllä. Ja kauhuleffoja ei voinut katsoa yhtään,sanoi että alkaa muuten kuvitella asioita. Minä taas rakastan kauhuleffoja.

En jaksanut alkaa aikuista miestä vakuutella siitä ettei mörköjä ole.

Mörköjä on. Esim. Oulun Kärpissä yks. 

Vierailija
9904/9909 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli sanonut olevansa kasvissyöjä, muttei ollutkaan (tai oli kuulemma toisinaan, mut välillä piti saada pihviä). Siihen loppui mun kiinnostus. 

Mitä väliä tuolla on? Sekö että valhetteli asiasta? 

Vierailija
9905/9909 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eräs exä oli koko ajan menossa ns. "naisten iltoihin" tyttökaveriensa kanssa ilman minua. Eli ei oikeesti halunnut edes olla mun kaa, vaan etti jotain toista miestä. Kerran esim. palasin Han Moo Do - treeneistä normaalia myöhemmin, koska vetäjä Young Suk piti normaalia pidemmät treenit. Niin eiköhän tämä idiootti ollut pistänyt kämpän oven takalukkoon ja oli puhelimessa suunnittelemassa naisten iltaa kaverinsa kaa. 

Vierailija
9906/9909 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin, tutustuin, ihastuin ja menin hänen asunnolleen. Siellä olevasta sisustuksesta selvisi, että nainen on kannattaa fanaattisesti Porin Ässiä.

Vierailija
9907/9909 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja luomenmollukoita selkä täynnä,huonosti  tehdyt kukkatatuoinnit tisseissä, energiajuoma-riippuvuus sekä  raivareita saava adhd lapsi.

Vierailija
9908/9909 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti valehteleva alkoholisti. Hänen omasta mielestä hänellä ei ollut mitää ongelmaa viinan kanssa, kirkasta viinaa veteli lähes jatkuvasti.  Välillä oksenteli päivän ja sitten taas jatkui viinan juonti.  Kaikilla muilla oli ongelma. Mukaanlukien hänen omat aikuiset lapset...  EI jatkoon...

Vierailija
9909/9909 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin alussa mieheltä muutamia kysymyksiä...kuten onko vapaa, montako liittoa takana, onko lapsia ja alkoholinkäytöstä.

Myöskin asumiskuviot kyselin.

Mutta mitä ihmettä, mies ei kysynyt koskaan mitään minulta...siis ei mitään.

Silloin ajattelin, että eipä taida häntä minun asiat kiinnostaa piirun vertaa.

Vain se...milloin saisi pi..ua.

Kiitos ei jatkoon tuollainen umpitollo jo alkumetreillä.

Naisistakin löytyy samanlaisia. Minä kyselin ummet ja lammet ja nainen ei koskaan mitään. Hermostui kuitenkin siitä kun minua ei kuulemma kiinnosta hänen asiansa mielestään tarpeeksi ja samassa riidassa sitten vielä löi silläkin kun laitoin takaisin että minähän se tässä yksin asioita kyselen, että no minun kysymykseni ovat tietenkin kaikki typeriä. Ja seksiä olisi pitänyt vaan kovasti olla. Uskokaa tai älkää mutta jotkut miehetkin on ihmisiä joiden haluihin vaikuttaa tunnepuolen jutut eikä mitään automaattipanokoneita.

Mahtavaa kun tuollaisiakin miehiä löytyy Suomesta!! Upeeta ettei kaikki ole vaan panokoneita, pitää olla tunnepuoltakin mukana sekä Jutella! juuri näin, olen samaa mieltä.

Vierailija
9910/9909 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa hankkimalla hankkia itselleen sydänsuruja!

t. Jo 18 vuotta yksinelämää vapaaehtoisessa selibaatissa

Jokainen elää tietysti omanlaista elämään, sehän on ok, mutta kyllä nuo seurustelusuhteen on piristäviä ja mielenkiintoisia juttuja elämään. Välillä voi olla ongelmallista, mutta elämän pitää olla mielestäni vaihtelevaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi