Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mies suuttuu, jos ei saa lukea viestejäni exäni kanssa. (joudun lasten takia olemaan yhteyksissä)
Kyseenalaistaa usein haluani mennä kavereideni kanssa ulos, haistelee alapäätäni sen varalta, etten ole harrastanut seksiä toisen miehen kanssa (kerran tehnyt näin) jos olen ollut yön muualla, esimerkiksi työmatkalla.
Häntä myös häiritsee todella paljon, jos joku mies katsoo minua pidempään kaupungilla. Tämän ehkä ymmärrän, koska jotkut tuijotukset ovat melko flirttailevia, mutta lisäsin nyt kuitenkin... Ahdistaa silti kaupungilla kulkiessa, etten vahingossakaan katso ketään, ettei sieltä tule vastatuijottelua, mutta jotkut tekevät sitä silti...

• ylös 2
  • alas 4

Kommentit (7)

Vierailija

Ei todellakaan ole. Lue vanha ketju mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset ja muista, että pääsääntöisesti tilanne pahenee sitä mukaa kun suostut tuohon.

• ylös 12
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Lue vanha ketju mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset ja muista, että pääsääntöisesti tilanne pahenee sitä mukaa kun suostut tuohon.

Itse en ole kovin mustasukkainen persoona, joten on aika häilyvää, missä menee normaalin raja. Tuo haistelujuttu oli kyllä niin överi, että silloin sanoin, ettei ole enää yhtään normaalia. Kaikenlaiset pienet pistokset ymmärrän kyllä.

Mietin myös, annanko jotain syitä mustisteluun, mutta sama ongelma oli edellisenkin naisystävän kanssa, joten taitaa vika olla kyllä miehen päässä... Muuten niin täydellinen tyyppi, mutta sitten tuo piirre on niin voimakas miinus itselleni, etenkin kun ahdistaa niin helposti.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaihdoit siis jännästä vielä jännempään 

No en nyt niinkään sanoisi, vaikka onhan tämä melkoisen jännää xD

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mies suuttuu, jos ei saa lukea viestejäni exäni kanssa. (joudun lasten takia olemaan yhteyksissä)
Kyseenalaistaa usein haluani mennä kavereideni kanssa ulos, haistelee alapäätäni sen varalta, etten ole harrastanut seksiä toisen miehen kanssa (kerran tehnyt näin) jos olen ollut yön muualla, esimerkiksi työmatkalla.
Häntä myös häiritsee todella paljon, jos joku mies katsoo minua pidempään kaupungilla. Tämän ehkä ymmärrän, koska jotkut tuijotukset ovat melko flirttailevia, mutta lisäsin nyt kuitenkin... Ahdistaa silti kaupungilla kulkiessa, etten vahingossakaan katso ketään, ettei sieltä tule vastatuijottelua, mutta jotkut tekevät sitä silti...

Kultapieni, ei ole olemassa sellaista kun normaali mustasukkaisuus. Mustasukkaisuus on aina oire puolison luottamuspulasta - siis hän ei  luota sinuun eikä  omaan viehätysvoimaansa.

1 Toisen viestien lukeminen tai lukuoikeuden vaatiminen on hälytysmerkki. Viestisalaisuus on voimassa parisuhteessakin.

2. Toisen eristäminen on epätervettä. Kummallakin on oikeus tavata ystäviään toisen siihen puuttumatta, kunhan tasapuolisuus toteutuu.

3.Alapään haistelu on merkki epäterveestä kontrolloinnista ja luottamuspulasta - johtuu luultavasti  siitä  että mies on itse häntäheikki.

Normaalijärkinen ihminen ei vedä kilareita siitä  jos kumppani sen verran tsekkaa ympäristöään ettei kävele vastaantulijaa päin.

Ei, mustasukkaisuus ei ole suotavaa eikä  miehen käytös normaalia. Mutta senhän jo tiesitkin ja tulit tänne vain hakemaan vahvistusta epäilyillesi.

Laita toi ukkeli ulkoruokintaan asap.Itse en moista kattelis hetkeäkään, niin miehenkipeää ei musta saa.