Vierailija

Eli olen päätynyt että pidän lapsen kotona esikouluajan. Lapsi aloitti eskarin mutta ei tykkää olla siellä ison ryhmän takia. Muutama rauhaton tapaus terrorisoi koko ryhmää.

Kouluvalmiudet on. Muutama muu lapsi on myös käynyt kotieskarin ja koulussa menee ihan kuin muillakin.

• ylös 7
  • alas 6

Kommentit (12)

Vierailija

Kyllä kouluvalmiudet voi kotonakin antaa. Eihän koulukaan ole pakollinen, niin ei voi eskarikaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En usko että itse ymmärrät onko lapsi kouluun kypsä vai ei. Sitä varten on varhaiskasvatus!

Vierailija

Ööh... Miten ajattelin muksun pärjäävän koulussa, jos eskariryhmä on jo liian iso? Sinänsä minusta eskari ei ole välttämätön, mutta jos syynä on pärjäämättömyys/kärsiminen isossa ryhmässä, niin olisin huolissani.

Vierailija

Olen itse töissä sellaisessa eskariryhmässä, että pitäisin kyllä itsekin lapseni mielummin kotona kuin siellä. Valitettavasti :(

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ööh... Miten ajattelin muksun pärjäävän koulussa, jos eskariryhmä on jo liian iso? Sinänsä minusta eskari ei ole välttämätön, mutta jos syynä on pärjäämättömyys/kärsiminen isossa ryhmässä, niin olisin huolissani.

Siis ryhmässä on muutama koko porukkaa terrorisoiva lapsi, jotka lyö ja kiusaa muita. Ei sinne tarvitse sopeutua. Koulussa jos on sama porukka samalla luokalla niin lapseni jää kotikouluun.

Ap

Vierailija

Ei tule lasu eikä kotieskaria edes valvota (ette joudu siis toimittamaan mitään dokumentteja opiskelusta / tekemään kokeita mutta kannattaa jonkinlainen opiskelupäiväkirja sentään pitää). Ilmoitus on tehtävä kunnan sivistystoimeen ja/tai eskariin. 

Päiväkodeissa, eskareissa ja kouluissa on nykyään niin paljon ongelmia kun erityistarpeisetkin lapset on laitettu normiryhmään että kukaan ei siellä opi mitään.

Vierailija

Mikä teitä joitakin mammoja vaivaa kun ette luota omiin kykyihinne pitää lasta kotona esikoulun sijaan? Siis oletteko jotenkin kehitysvammaisia tai muuten vaan vieraantuneita lapsestanne kun uskotte sokeasti kaikkivoipaan päiväkotiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis ryhmässä on muutama koko porukkaa terrorisoiva lapsi, jotka lyö ja kiusaa muita. Ei sinne tarvitse sopeutua. Koulussa jos on sama porukka samalla luokalla niin lapseni jää kotikouluun.

Ap

Kuulostaa omituiselta, jos terrorisointiin ei puututa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.