Miten koet peppupanon
Mies miltä tuntuu anaaliseksi miehen kanssa , vai onko naisen peppu kiihottavampaa. Mitä eroa huomasit peppupanossa.
Kommentit (5)
Onhan se vaikeasti suoritettava akti. Tarvitsee kunnolla rasvaa ja luottamusta. Ei onnistu ekoilla kerroilla, ainakaan mulla. Menee lurpaksi jos yrittää työntyä sisään. Vasta kuukausien seurustelun jälkeen ja kun toisen tuntee, se onnistuu. Sitten kun sisällä on, sehän on naimista. Miltä peppu tuntuu? No pirun piukalta ainakin. Asia mitä pitää myös tosissaan varoa on, ettei satuta sitä toista. Täytty olla todella varovainen liikkeissään ja kunnon rytkytys vasta jonkin ajan päästä kun peppu on varmasti tottunu. Bottomina eli pantavana ollessa tietää kyl, mikä kipu voi olla, jos työntyy liian nopeasti. Bottomina ollessa onkin sitten eri meininki. Joku panee mua. Ähkii korisee kuolaa samalla kun mun pyllyn sisällä hakkaa kivikova. Panijan pakaroissa on hyvä pitää kädet. Tuntee kun toinen tulee, ne supistelee tulon tahdissa. Tuo on aika voimakas kokemus.
Anaaliseksi kiihottaa aivan älyttömästi, mutta vain tutun naisen kanssa. Toki myös vastaanottavana osapuolena. Miehet eivät kiinnosta seksuaalisesti.
M40
Naisten peput ja peppupanot itsessään kiihottavat paljon mutta isoin kiihoke siinä on se että se NAINEN kiihottuu samasta "epätavallisesta, tuhmasta" asiasta M36
Vierailija kirjoitti:
Naisten peput ja peppupanot itsessään kiihottavat paljon mutta isoin kiihoke siinä on se että se NAINEN kiihottuu samasta "epätavallisesta, tuhmasta" asiasta M36
Tämä kyllä, vaikka pyllyreikä kiihottaa itseä jo valtavasti niin se että rouva saa valtavat kiksit pyllyreikänsä venyttelystä saa kiihotukseni nousemaan taivaisiin. Olen tulla jo siitä kun rouva räjähtää, kun koitan saada koko suurta kättäni varoen ja rauhassa hänen pyllynsä sisään. Silloin toi varoen ja rauhassa on melko hankala pitää tosin...
M40
Mielestäni sitä reikää oleellisempi on sen kantaja, eli siksi panisin vain naisia. Miehet eivät nappaa.