Mikä v€&tu mun miestä vaivaa
7 v oltu naimisissa ja aina on ollu samanlainen alkuhuuman jälkeen. Ei puhu mitään, ei huomio, ei yhteistä aikaa. Kyyhöttää vaan yksin telkkarin ääressä tai lapsen kanssa leikkien (mikä on siis hyvä asia) . Itse oon yrittäny kaikki mahd. Suhteen piristyskeinot mut nyt alkaa riittää. On keskusteltu jne. Mut mikään ei enää tehoa. Rakastan miestäni ja on hyvä isä, mut surkea mies. En enää keksi mitään mitä itse voin tehdä, että asiat muuttuisi. Onko kohtalotovereita? Muuttuko asiat vai päädyittekö eroon? En jaksa enää olla yksin parisuhteessa.
Kommentit (34)
22😂 en yritä manipuloida seksuaalisiin tarpeisiini, jotenkin täällä aina saadaan kaikki käännettyä alottajan syyksi ja hirveää kun ollaa lapsikin tähän elämään tehty. Noh entoki voi sanoa, etteiminudsa vikaa ole, koska kaikissa meistä vikaa löytyy ja lapselle hyvin tasapainoinen koti, kiitos vaan kysymästä. Lähinnä mietityttää, onko muita ollut vastaavassa tilanteessa ja miten on saatu ratkaistua. Vai onko sit vaan luonne kysymys. Yhteinen aika kyllä ei olisi pahitteeksi🙂
Arki tullut vastaan parisuhteessa. Ei se sen vakavampaa ole.
Arki tullut vastaan parisuhteessa. Ei se sen vakavampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Kerro hänelle, että huomisesta alkaen nait joka ilta 21.30 alkaen. Jos hän haluaa, saa olla mukana.
Et sitten vanhempaa vitsiä keksinyt. Entä jos mies sanookin että senkun nait, mutta nait jossain muualla.
Olisko miehelläsi mahdollisesti joku toinen, joka imee hänet tyhjäksi ja puhdin pois?
joku hormonihäiriö tai asseksuuaalinen? b-12 puute?
rakastajan hankkiminen, esim. luvan kera.
Vierailija kirjoitti:
16 voihan se olla niin, että alhaiset testo tasot. Ei kasva rintakarvat, eikä kunnolla partakaan, ei ole kovin lihaksikaskaan.
Miksi et patista lääkäriin? Koita selittää että hänen oma elämänsä paranisi paljonkin! Älä nalkuta tai vihaisesti/turhautuneena ehdota. Voi olla arka paikka!
No oliko mies ennen ihan erilainen?
Ohis. Tosi hyvää kun leikkii lapsen kanssa (kaikki isät ei leiki...)
Karvat ei kasva ja lihaksia ei lainkaan. Miehen säkit ei eritä testoa ja tietysti silloin on puhti pois. Sellainen raakile pitää saada korvaushoidon piiriin niin alkaa taas sexi maistua ja naiset kiinnostaa.
Olisitko voinut tehdä avauksen ilman tuota piilotettua rumaa sanaa? Käsittääkseni palstan sääntöjen vastainen?
Vaikkapa: Mikä miestäni vaivaa?
Mikä itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Alhaiset testotasot? Kasvaako rintakarvat, löytyykö lihaksia?
Kyllä ehkä, karvainen rinta kuin kananmunan pinta, ruipelo on ei lihaksia.
Ihmistä ei voi erottaa ympäristöstään, eikä mies ole tuon "luonteinen" kuin siinä ympäristössä, jossa nyt elää. Oletko miettinyt omaa osuuttasi tilanteeseen? Oletko tuomitseva häntä kohtaan, kiinnostaako sinua hänen tylsät kuulumisensa tai tekemisensä? Vai yritätkö lähinnä manipuloida häntä toteuttamaan sinun (seksuaalisia) tarpeitasi?