PÄIVÄtyön kk-palkkasi VALEHTEMATTA?
Laita myös ala/ammatti.
Minulla 2300e, suurtalouskokki. Kokemusta 20v.
Kommentit (447)
Hiljakkoin jäin eläkkeelle ylilääkärin hommista yliopistosairaalassa. Palkka 8832€/kk brutto ja päälle vielä 600€/kk, kun olin vastuualuejohtaja. Työkokemusta noin 40 v, 2 erikoislääkäritutkintoa, väitellyt, dosentti, johtajakoulutus, erityispätevyyksiä kolme ja lääkärialaisia 17.
4300€ + vuorolisät ja bonukset. Vuoropäällikkö, prosessiteollisuus
Netto vai brutto?
Minimi vai keskimääräinen kuukausiansio?
Vierailija kirjoitti:
Netto vai brutto?
Yleensä se brutto ilmoitetaan. Ajattelitko esittää viisastelijaa kaikessa tyhmyydessäsi....?
Luokanopettaja, noin 3000 € brutto (yleensä vähän alle, riippuu esim. tukiopetustuntien määrästä)
2800 e/kk, audit associate Big Fourissa
4500e-5500e riippuen laskutettavan työn määrästä. Koodarikonsultti.
2700e/kk + bonukset + lounasetu. Media-ala pääkaupunkiseudulla. Kokemusta 3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hiljakkoin jäin eläkkeelle ylilääkärin hommista yliopistosairaalassa. Palkka 8832€/kk brutto ja päälle vielä 600€/kk, kun olin vastuualuejohtaja. Työkokemusta noin 40 v, 2 erikoislääkäritutkintoa, väitellyt, dosentti, johtajakoulutus, erityispätevyyksiä kolme ja lääkärialaisia 17.
Et ainakaan anonymiteettia arvosta kun noilla tiedoilla löytyy jo nimikin jos viitsii kaivaa :-)
3000 €/kk, asiantuntija rahoitusalalla (ei pankissa kuitenkaan) pk-seudulla. Työkokemus alalla 10 vuotta, olen 44 vuotias.
2700 tilinpäätös- ja budjetointitaitoinen tilitoimistokirjanpitäjä, palkat ja verotus taittuu luonnollisesti myöskin. 10 vuotta työkokemusta toimistoalalta, 5 vuotta tässä työssä. Lisäksi liikuntaetu 1 krt/viikko yksityisellä jumppasalilla ja tulosbonukset, joka on noin puolen kuun palkka vuodessa.
5400€/kk, asiantuntijatyössä kaupan alalla lähes 20 vuoden työkokemuksella.
Palkkani on liian suuri työn määrään ja vaativuuteen nähden mutta parempi varmaan olla ottamatta puheeksi :D
3650 euroa, asiantuntijatyö, vastavalmistunut.
3500e/kk, rikosylikonstaapeli, alalla parikymmentä vuotta.
Kommentti:
OPETTAJIENnpalkan pitäisi olla paljon suuremmat kuin ne ovat.
En ole opettaja.
Olen valokuvaaja.
Minusta on järkyttävää lukea opettajien palkkoja (mikäli ne on rehellisesti ilmoitettuja), koska niin suuri vastuu ja työ opettajilla on!!!
Arvostan opettajia suuresti.
Arvostan heidän työtään; ainakin tyttäreni koulun opettajat ovat päteviä ja hyviä.
Anteeksi kirj.virh.
Oltuani useasti syystä ja toisesta opettajiin, tiedän, ettei suurin osa vanhemmista välitä piupauta lastensa koulunkäynnistä.
SE on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netto vai brutto?
Yleensä se brutto ilmoitetaan. Ajattelitko esittää viisastelijaa kaikessa tyhmyydessäsi....?
Miksi ilmoitetaan brutto, kun sillä ei ole mitään merkitystä?
Tulot voivat vaihdella paljonkin.
Itselläni noin 4800 - 11000/kk
3300e. Hoitoala.